Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserHvordan kunne jeg vite det..

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Mysteriet

Hvordan kunne jeg vite det..

Innlegg av Mysteriet »

Hei. jeg er helt ny her og dette er da mitt første innlegg.. :)

Jeg og min veninne ( la oss kalle henne Selma.) har opplevd mye rart i det siste.. :? men i går skjedde det noe kjempe rart ! Og det er 1000% sant altså ! Så det er ingen grunn til og tro at jeg bare tuller x) :)

Jeg satt her på dataen og snakka med Selma på msn.. vi snakka om lekserog litt sånn.. Så helt ut av det blå blir jeg utrolig kald.. jeg ser Selma sitt hus, og får en sterk følelse av at det er en katt under skrivebordet til Selma. ( hun hadde en katt for lenge siden, som ble på kjørt, den var svart og hvit. )

Jeg sa til Selma over msn at hun skulle gå inn på rommet hennes, skru av lyset og se under skrivebordet. Hun gjorde som jeg sa, ingenting var og se. jeg hadde ikke sagt hva det var hun skulle se etter, men det skjønte hun rett etter. da hun så inn på foreldrenes rom så hun en kattehale, katten snudde seg og gikk mot Selma. Hun lukket døren og løp til dataen. Jeg hadde altså nesten rett om at Katten hennes Fant var i huset..

Jeg sa vidre hvor Fant gikk, og tro det eller ei jeg hadde rett !! Alle de neste stedene jeg sa til Selma at han var gikk hun og så og der var han ! Da en annen veninne ( la oss kalle henne Line )
logget på msn gikk vi alle sammen i en samtale og vi snakka om dette, til slutt sa Line "Jeg tror han står på kjøkken benken." Jeg hadde akkurat den samme følelsen av at han var der, så vi sendte Selma bort dit vi mente Fant var. Jo,da ! Denne gangen stod han der også.. Hun så bare halen hans da. Hun turte ikke gå lengre bort dit..

Jeg skulle møte Selma ute etter på og i det hun skulle til og gå til meg sendte jeg en meld. til hun om at hun skulle gå inn på rommet til foreldrene og se.. midt i sengen var det en grop som om en katt hadde ligget der og når hun gikk gjennom rommet sitt så hun bare tilfeldigvis bort på senga si, Fant lå der i senga. Jeg hadde altså rett denne gangen OGSÅ !! :o :shock:

Og Line hadde også hatt rett de gangene hun sa hun mente han var forskjellige steder..! :shock:

Hva tror dere...??
Herreligheten det var skummelt..

og en annen gang ( igår det og ) så kjeda jeg meg i matte timen kjeda jeg meg litt så jeg bare tenkte på litt av hvert.. så tenkte jeg at "Når jeg og vennene mine går ut til buss stoppet kommer en gutt ( jeg var bombe sikker på hvem det var ) til og kaste en snøball rett mot meg, han kommer til og snitte meg og ballen lander litt bak meg." Når vi kom ut kasta den gutten jeg trodde kom til og skyte.. han gjorde det jeg tenkte også..

Kanskje litt rart .. ( vanskelig og forklare. ) Det kan jo være en tilfeldig het da men :p :)

Hva tror dere ?
Antall ord: 541

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mysteriet

Re: Hvordan kunne jeg vite det..

Innlegg av Mysteriet »

Ingen som vet hva det er ? :(
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Dagros

Re: Hvordan kunne jeg vite det..

Innlegg av Dagros »

Jeg veit at om jeg hadde sett en død katt som jeg var og er glad i på senga eller skrivebordet ellern eo slikt, så hadde jeg nok ikke blitt redd, emn mer glad for å se ham/henne igjen, siden jeg lurer på hvordan de evt. har det der de er nå... 8)

Men det KAN jo ha vært en levende katt som hadde lurt seg inn i huset..?
VEIT du at hun ikke tulla med deg, da? At hun virkelig så den katten, om det egentlig ikke var noen katt der?

Hva kan evt. være grunnen til at katten var der, da?
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Mysteriet

Re: Hvordan kunne jeg vite det..

Innlegg av Mysteriet »

Dagros skrev:Jeg veit at om jeg hadde sett en død katt som jeg var og er glad i på senga eller skrivebordet ellern eo slikt, så hadde jeg nok ikke blitt redd, emn mer glad for å se ham/henne igjen, siden jeg lurer på hvordan de evt. har det der de er nå... 8)

Men det KAN jo ha vært en levende katt som hadde lurt seg inn i huset..?
VEIT du at hun ikke tulla med deg, da? At hun virkelig så den katten, om det egentlig ikke var noen katt der?

Hva kan evt. være grunnen til at katten var der, da?
Takk får svar :) men det kan ikke ha vært en katt som har lurt seg inn i huset..det er liksom et stort hus og så er det to hu inne i huset på en måte.. så om det hadde kommet en katt inn i "hoved huset" hadde den ikke kunnet komme inn i "leiligheten" der hun bor.. :p

Hun hadde ikke kunnet tulle med noe sånn.. Hun er en av mine bestevenner og hun ville aldri gjort det :)<3 Håper jeg..:P nei, jeg tror ikke hun gjorde det..

Det som er så rart er at jeg satt i huset hjemme hos meg og hun hos seg og så kunne jeg si at han var der.. om han var der da.. :P Takk får svar :)
Antall ord: 236

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Dagros

Re: Hvordan kunne jeg vite det..

Innlegg av Dagros »

Yes yes, selvom jeg stilte flere spørsmål enn svar, da ;)

Men artig, da, kanskje du er synsk ;)
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
hestski12
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 24 Mar 2009 20:02
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ja, det kan du lure på!

Re: Hvordan kunne jeg vite det..

Innlegg av hestski12 »

Huff, så fælt! Jeg har også hatt en liknende opplevelse :?
Antall ord: 11
Det er mye mellom himmel og jord vi mennesker ikke vet om! :shock:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !