Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinTidligere kristen healer, usikker på min evne nå..

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
pastortom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 30 Okt 2005 10:27
18
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Grünerløkka, Oslo

Tidligere kristen healer, usikker på min evne nå..

Innlegg av pastortom »

Vær hilset i fred og lys, mine felles lysbringere

Som noen av dere vet kommer jeg fra en meget fanatisk kristen bakgrunn, kom meg ut av dette som 19 åring, og har de siste 6 årene jobbet med meg selv og kommet LANGT! :)

Jeg har innsett at den kristne troen, for MEG (så ikke misforstå, de av dere som er kristne), var totalt ett spark i baken og fult av løgner og menneskontroll.. Så jeg har tatt ufattelig store steg ivekk ifra dette..

Dog jeg ser mye bra i Bibelen, ser jeg også mye dårlig, hjernevaskende og selvforaktende.. Og jeg tror heller ikke bibelen har noe TM på spesifike filosofier.. Jesus siterer t.o.m. Buddha uten å vise hans navn ved å ta for seg flere lignelser (metaforer) rundt det å ikke la tankene ta kontroll, men å fokusere her og nå.. The Power of Now- kinda greie..

Men, en ting jeg var meget god på som kristen var å helbrede folk..

Jeg helbredet flere migrene anfall på ungdomskolen, en ikke-troende i dataklassen som ville kødde og få jentene til å le, istede ble han helbredet og brukte meg som sin kilde for helbredelse i etterkant.. Vi ble også ganske gode venner etter den opplevelsen..

Helbredet en satanist jente da jeg var 17 som hadde mageproblemer, hun og vennene hennes ble helt satt ut og skjønte ikke hvordan en som ikke var velsignet av Lucifer kunne bruke den helbrende evnen..

Da sa jeg at jeg gjorde det i Jesu' navn, og at det ikke var meg som hadde evnen..

Jeg har også helbredet meg selv, hadde forstuet ankelen, og husker jeg sa noe utfordrende til Gud før jeg gjorde det:
"Om det ditt Ord sier er sant, og du virkelig er allmektig, Gud, så stoler jeg på at det du sier om at vi skal legge hendene våre på syke og gjøre dem friske er sant. Om jeg ikke blir frisk av dette, så vet jeg at det du sier ikke er sant!"

Så jeg la min hånd på mitt forstuet ben og sa "I Jesu' navn, jeg befaler deg ben, bli frisk fra denne smerten" og ikke ett microsekund passerte, og jeg ble frisk..


I etterkant har jeg innsett at det var meg hele tiden.. Ikke mitt ego jeg, men mitt univers-jeg.. Univers-jeg som vi alle er i ett stort system sammen.. Livsenergien i oss alle, som kobler oss.. Det var denne energien jeg lot strømme igjennom mine hender i de situasjonene jeg la dem på syke mennesker og gjorde dem friske..

Men min teori rundt dette, er at på ett mentalt/åndelig plan tillot jeg meg selv kun å helbrede med god samvittighet i navnet Jesus..

Noe jeg ikke tør å gjøre uten pr idag, i frykt om at det ikke skal fungere..

Jeg har prøvd ett par ganger, en gang på min mor og en gang på en veninne av meg i fylla.. Og tviler på at det hadde noen effekt.. Da har jeg bare fokusert på å skape energi mellom mine heneder, så jeg kjenner det prikker og rykker litt (øvd en god del på det, takk til Amadeus Hellequinn for realiseringen av denne evnen), og takker Universet og Den Uendelige livsenergi for at sykdommen/smerte skal forsvinne..

Har noen noe tips til hvordan det kan fungere uten bruk av Jesu navn som jeg har oppdratt og formet min mentale forståelse av evnen rundt?
Antall ord: 577
Follow those who seek the truth, not those who claim to have found it.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Tidligere kristen healer, usikker på min evne nå..

Innlegg av Moonstone »

Hei.
Jeg gikk et kurs over en 2 års periode for en stund siden som het "A course in miracles"
Dette kan jeg anbefale på det sterkeste, selvom en kan "ta litt av" i perioden en tar det, og miste bakkekontakten ;)

Jeg kan ikke helbrede etter at jeg tok det, men kurset er meget opplysende uansett, og på mange relaterte temaer.

Ifølge min egen forskning på dette med helbredelser så er det ikke trossystemet healeren har som er avgjørende eller viktig. Det er INTENSJONEN, og LINKEN til den universelle kraften i altet.
Også tror jeg mye ligger i den som TAR IMOT healingen også, om motakeren er så overbevist selv, at de blir friske, at det er kanskje DE SELV som gjør seg selv friske.
Menneskesinnet, psykologi og tankekraft har nok en mye større innvirkning enn vi tror..

Mange misforstår nok desverre, at siden de helbreder i religionen dems sitt navn, så tror de at da blir religionen dems bevist sann. Slik trenger det absolutt IKKE å være..
Antall ord: 173
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7962
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1392 ganger
Blitt takket: 1695 ganger
Kjønn:

Re: Tidligere kristen healer, usikker på min evne nå..

Innlegg av Asbjørn »

Selv om du ikke lenger føler deg som kristen, så tror du likevel på GUD, - Lyset.

Etter min mening er det den samme GUD du finner i bibelen, koranen, åsatroa, budhismen, osv.
Det er fra denne energien / lyset vi alle har kommet, og dit skal vi alle.

Så der du i gamle dager brukte Jesu navn, kan du nå bruke Guds navn, eller Lysets navn, osv.

Som du nevner - så henter du energien som gir healing utenfra, - fra lyset.
Det gjør du fremdeles, akkurat som med tungetale - så vil og de andre "nådegaver" fremdeles være tilstede, sålenge du lever.

Sjamaner, heksedoktorer, og hekser og trollmenn samt andre "alternative" har gjerne også tungetale, men da kalles det gjerne noe annet.

Uansett, det er den samme energien som virker, hvilket navn du setter på det er opp til deg, men energien kommer fra Lyset / Gud.

Personlig tror jeg at Jesus, Muhammed, Buddha, osv, var store personligheter, mennesker med særs gode egenskaper, men at man MÅ henge på en av disse for å bli "frelst" - det tviler jeg på.
Jeg tror vi alle kommer til "himmelen / Lyset" når vi går over, for bibelens helvete er her på jord.
Se på sult, nød, krig, narko, naturkatastrofer, osv, så skjønner du hva jeg mener.

Ta deg gjerne et kurs hos noen som driver med healing, de fleste fungerer for de med evner, og evner har du.
Det er bare "ritualet" du bruker for å åpne for krafta du må finne.

Og , ps ; ikke bruk healing og andre evner når man har en fest, rusen kan forvrenge det man vil frem til....

A
Antall ord: 276

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Tidligere kristen healer, usikker på min evne nå..

Innlegg av Kimbara »

Asbjørn skrev: Jeg tror vi alle kommer til "himmelen / Lyset" når vi går over, for bibelens helvete er her på jord.
Se på sult, nød, krig, narko, naturkatastrofer, osv, så skjønner du hva jeg mener.
Isåfall så er jo jorden "himmelen" også, eller har du glemt kjærlighet, omtanke, glede, blomster, vennskap, latter, osv.?
Antall ord: 60
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Tidligere kristen healer, usikker på min evne nå..

Innlegg av Moonstone »

Asbjørn skrev:Selv om du ikke lenger føler deg som kristen, så tror du likevel på GUD, - Lyset.

Etter min mening er det den samme GUD du finner i bibelen, koranen, åsatroa, budhismen, osv.
Det er fra denne energien / lyset vi alle har kommet, og dit skal vi alle.
Hmm, jeg tviler STERKT på at universets Energi-kilde/ Skapende kraft er det samme som Jødenes gud Jahve som også er den samme guden til Muslimene, selvom de ikke kaller den guden for Jahve, men Allah i stedet. Tror du virkelig det at Universets nullpunkt tar en skikkelse som dreper og slakter folk, og er en diktator for folk, sånn som historiene i Gamle testamentet?
Jeg kan si meg enig i at den "Faderen" som Jeshua(Jesus/Issa) ptara om, godt kan være den Skapende kraft, men Jahve/Allah? Nope..
Heller ikke mytologien om Zeus og Odin osv.
Man må ikke glemme at store deler av den Jødiske bibel også er mytologi.

Og by the way, buddister har ingen gud de tilber.
Asbjørn skrev:Jeg tror vi alle kommer til "himmelen / Lyset" når vi går over, for bibelens helvete er her på jord.
Se på sult, nød, krig, narko, naturkatastrofer, osv, så skjønner du hva jeg mener.
Helvete var også en søppleplass utenfor Jerusalem om jeg ikke husker feil. Husk at ting kan fort bli mistolket.
Helvete/Himmel forestillingen trenger ikke å være slik man har forestilt seg i middelalderen i det hele tatt. Vi må ikke glemme at dette var nok en god knapp å trykke på for religiøse autoriteter i Vesten, som aktivt brukte og utviklet stadig nye historier og mytologier om dette dogme for å bevare kontroll og frykt i folket. Limbo og Skjærsilden er gode eksempler på dette.
Jeg er ikke enig i at Jorda er Helvete, og at Himmelen er KUN etterlivet.
Man kan godt bruke den dualiteten som en lignelse for sinns-stemning til og med.
Kanskje den opprinnelige ideen bak var så enkelt som Glad/Sint?

Når man studerer alternative syn og tolkninger av slike ting i skrifter som ble forbudt av kirken, Gnostiske av natur som Judasevangeliet og Thomasevangeliet så får man en litt anen vinkling og oversikt..

Vi må ikke glemme hvor mye vondt Himmel/Helvete doktrinen har påført mennesker gjennom historien. Vi nye generasjoner gjør godt med å forkaste hele greia, og se på det som et symbol for det som VAR, og som ikke ER lenger.
Så fort forestillingen er borte og glemt i det kollektive så blir nok verden et bedre sted, tror jeg.
Da kan vi starte på nytt, med mere positive forestillinger.
Jeg gjør værtfall MIN del i at det blir sånn.


Og til deg Pastortom: Dette vil du greie fint uten verken Jeshua(Jesus/Issa) sitt navn eller "Gud"
Stol på din INTENSJON, og at de er "rene" i stedenfor.

Moon the Loon.
Antall ord: 496
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
pastortom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 30 Okt 2005 10:27
18
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Grünerløkka, Oslo

Re: Tidligere kristen healer, usikker på min evne nå..

Innlegg av pastortom »

Oj så mange svar :) Herlig!
Moonstone skrev:Hei.
Jeg gikk et kurs over en 2 års periode for en stund siden som het "A course in miracles"
Dette kan jeg anbefale på det sterkeste, selvom en kan "ta litt av" i perioden en tar det, og miste bakkekontakten ;)

Jeg kan ikke helbrede etter at jeg tok det, men kurset er meget opplysende uansett, og på mange relaterte temaer.

Ifølge min egen forskning på dette med helbredelser så er det ikke trossystemet healeren har som er avgjørende eller viktig. Det er INTENSJONEN, og LINKEN til den universelle kraften i altet.
Også tror jeg mye ligger i den som TAR IMOT healingen også, om motakeren er så overbevist selv, at de blir friske, at det er kanskje DE SELV som gjør seg selv friske.
Menneskesinnet, psykologi og tankekraft har nok en mye større innvirkning enn vi tror..

Mange misforstår nok desverre, at siden de helbreder i religionen dems sitt navn, så tror de at da blir religionen dems bevist sann. Slik trenger det absolutt IKKE å være..
Er ganske enig med deg her, Intensjoner (VALG uten ORD/TANKER/BILDER) alene uten forvirring, å bare la det flyte igjennom en, istedenfor å tro at man må stramme musklene i kroppen sin, som at det er ett mirakel en's Ego utfører..

Da jeg som kristen ble lært opp i å helbrede, fikk jeg alltid høre at det er viktig at personen som blir helbredet TROR på at det vil skje.. Noe som også var greit for vi som helbredet, for skjedde det ikke, var det ikke bevis på at Gud ikke fantes, men bevis på at vedkommende ikke hadde tro nok/var vantro -.- Selvrettferdiggjøring er noe fanatisk kristne i mitt samfunn inkl meg back in the day var MEGET flinke på :P

Men jeg er absolutt enig i at det hjelper når personen som tar imot helbreding aksepterer den/tror på den..

Jeg er åpen for at de tilfellene jeg har helbredet, så kan det ha vært PLACEBO, og ikke no overnaturlig i det hele tatt, men samtidig forblir jeg åpen for at det kan ha vært noe overnaturlig, noe paranormalt :)

Skal sjekke opp A Course in miracles :) Takk Moonstone;)

Asbjørn skrev:Selv om du ikke lenger føler deg som kristen, så tror du likevel på GUD, - Lyset.

Etter min mening er det den samme GUD du finner i bibelen, koranen, åsatroa, budhismen, osv.
Det er fra denne energien / lyset vi alle har kommet, og dit skal vi alle.

Så der du i gamle dager brukte Jesu navn, kan du nå bruke Guds navn, eller Lysets navn, osv.

Som du nevner - så henter du energien som gir healing utenfra, - fra lyset.
Det gjør du fremdeles, akkurat som med tungetale - så vil og de andre "nådegaver" fremdeles være tilstede, sålenge du lever.

Sjamaner, heksedoktorer, og hekser og trollmenn samt andre "alternative" har gjerne også tungetale, men da kalles det gjerne noe annet.

Uansett, det er den samme energien som virker, hvilket navn du setter på det er opp til deg, men energien kommer fra Lyset / Gud.

Personlig tror jeg at Jesus, Muhammed, Buddha, osv, var store personligheter, mennesker med særs gode egenskaper, men at man MÅ henge på en av disse for å bli "frelst" - det tviler jeg på.
Jeg tror vi alle kommer til "himmelen / Lyset" når vi går over, for bibelens helvete er her på jord.
Se på sult, nød, krig, narko, naturkatastrofer, osv, så skjønner du hva jeg mener.

Ta deg gjerne et kurs hos noen som driver med healing, de fleste fungerer for de med evner, og evner har du.
Det er bare "ritualet" du bruker for å åpne for krafta du må finne.

Og , ps ; ikke bruk healing og andre evner når man har en fest, rusen kan forvrenge det man vil frem til....

A
Jeg er åpen for at du kan ha rett her, selv så sier jeg til folk at misbruk av ordene Gud og Jesus har brent meg noe kraftig, derfor går jeg rett til det jeg tolker som kilden bak det som opprinnelig i menneskelig historie startet som en søken etter sannheten, søken etter "Life Energy", det lille ekstra som forlater våre kropper når vi dør, hvor våre sjeler kommer fra, etc etc..

Og jeg er enig i at vi alle søker den samme "Gud"/"Energi" (uavhengig av religion, filosofi, etc, men det som er farlig er å tro at det er noe utenfor oss selv, når alt vi trenger i bunn og grunn ligger inni oss, vi er alle vår egen Gud) , den samme "energien", dyperst inne.. Men at ord tåker vår sikt, og får oss på villspor lett.. når vi klynger til ordene alene, og har ordene i seg selv som mål, istedenfor å bruke ordene som skilt, som dem er ment til å være, som peker til sannheten, noe vi istede burde ha som mål..

Skal bruke Lysets navn, eller Universets natur o.l. som jeg har prøvd litt før, så takk for det Asbjørn.. Føler det gir meg en litt mere tillit rundt evnen min..

Angående det du skriver med tungetale antar jeg at du har lest mine tidligere poster :) Spesielt siden jeg ikke tar opp tungetale i denne tråden ^^

Personlig pr idag tror jeg ikke "nådegaver" tilhører kristendommen, Jesus eller Javhe, men er noe vi alle har som gaver.. som mange av oss trenger å vekke opp, da dem har blitt presset ned i skjul av den sosiale kondisjoneringen og Antimagi der ute..

Og angående ritualet som du sikter til, er jeg 100% enig, mitt ritual var navnet Jesus og påkallelse av Hans kraft via meg selv som ett vessel.. Jeg vet at kraften fortsatt ligger i min gudeenergi/livsenergi, og at jeg fortsatt kan bruke den til å helbrede.. Jeg må bare finne ett annet ritualet, eller bruke ord som Universets kraft, eller Lysets kraft e.l...

Skal holde meg unna fylla-healing ;)
Kimbara skrev:
Asbjørn skrev: Jeg tror vi alle kommer til "himmelen / Lyset" når vi går over, for bibelens helvete er her på jord.
Se på sult, nød, krig, narko, naturkatastrofer, osv, så skjønner du hva jeg mener.
Isåfall så er jo jorden "himmelen" også, eller har du glemt kjærlighet, omtanke, glede, blomster, vennskap, latter, osv.?
Personlig tror jeg himmelen og helvette er metaforer på vår "state" inni oss.. om vi klynger til materialisme/smerte (både fysisk og mental) eller om vi frigjør oss selv hver dag fra tanker og vårt painbody..

Tror ikke det finnes noe himmel eller helvette etter at vi dør, jeg tror vi går tilbake til kilden.. hvor ord som positiv og negativ ikke finnes, men isteden en intens fred.. som vil såklart oppleves som intens positivitet for våre sjeler som har vært bundne i smerte her på jorda :)


Moonstone skrev:
Asbjørn skrev:Selv om du ikke lenger føler deg som kristen, så tror du likevel på GUD, - Lyset.

Etter min mening er det den samme GUD du finner i bibelen, koranen, åsatroa, budhismen, osv.
Det er fra denne energien / lyset vi alle har kommet, og dit skal vi alle.
Hmm, jeg tviler STERKT på at universets Energi-kilde/ Skapende kraft er det samme som Jødenes gud Jahve som også er den samme guden til Muslimene, selvom de ikke kaller den guden for Jahve, men Allah i stedet. Tror du virkelig det at Universets nullpunkt tar en skikkelse som dreper og slakter folk, og er en diktator for folk, sånn som historiene i Gamle testamentet?
Jeg kan si meg enig i at den "Faderen" som Jeshua(Jesus/Issa) ptara om, godt kan være den Skapende kraft, men Jahve/Allah? Nope..
Heller ikke mytologien om Zeus og Odin osv.
Man må ikke glemme at store deler av den Jødiske bibel også er mytologi.

Og by the way, buddister har ingen gud de tilber.
Asbjørn skrev:Jeg tror vi alle kommer til "himmelen / Lyset" når vi går over, for bibelens helvete er her på jord.
Se på sult, nød, krig, narko, naturkatastrofer, osv, så skjønner du hva jeg mener.
Helvete var også en søppleplass utenfor Jerusalem om jeg ikke husker feil. Husk at ting kan fort bli mistolket.
Helvete/Himmel forestillingen trenger ikke å være slik man har forestilt seg i middelalderen i det hele tatt. Vi må ikke glemme at dette var nok en god knapp å trykke på for religiøse autoriteter i Vesten, som aktivt brukte og utviklet stadig nye historier og mytologier om dette dogme for å bevare kontroll og frykt i folket. Limbo og Skjærsilden er gode eksempler på dette.
Jeg er ikke enig i at Jorda er Helvete, og at Himmelen er KUN etterlivet.
Man kan godt bruke den dualiteten som en lignelse for sinns-stemning til og med.
Kanskje den opprinnelige ideen bak var så enkelt som Glad/Sint?

Når man studerer alternative syn og tolkninger av slike ting i skrifter som ble forbudt av kirken, Gnostiske av natur som Judasevangeliet og Thomasevangeliet så får man en litt anen vinkling og oversikt..

Vi må ikke glemme hvor mye vondt Himmel/Helvete doktrinen har påført mennesker gjennom historien. Vi nye generasjoner gjør godt med å forkaste hele greia, og se på det som et symbol for det som VAR, og som ikke ER lenger.
Så fort forestillingen er borte og glemt i det kollektive så blir nok verden et bedre sted, tror jeg.
Da kan vi starte på nytt, med mere positive forestillinger.
Jeg gjør værtfall MIN del i at det blir sånn.


Og til deg Pastortom: Dette vil du greie fint uten verken Jeshua(Jesus/Issa) sitt navn eller "Gud"
Stol på din INTENSJON, og at de er "rene" i stedenfor.

Moon the Loon.

Tror ikke Asbjørn mente at Allah/Jahve er den samme guden som universets kilde i den forstand, mere at det vi alle mennesker søker etter, det vi tror og får mirakler etter, det vi alle trenger å få bedre kontakt med.. sånn sett, uavhengig av skrifter, uavhengig av historie, uavhengig av navn, er den samme kilden, samme "guden" om man vil gå så langt som å kalle det det :)

Personlig er jeg helt enig med Asbjørn der.. Jeg tror ikke på den kristne Gud, eller den jødiske Gud, men jeg tror på Livsenergi og en naturlig balanse i universet.. Og beskriver jeg Livsenergi for en afrikansk heksedokter eller en jøde, vil nok begge si "Ah, du mener såklart Gud!"

Ord kan være meget farlige :) Misbruk av ord splitter oss, og misbruk av ord er grunnen til at det finnes så ufattelig mange splittede religioner rundt om i verden..

I say tomato, you say tamato!

Våre definisjoner, som vi klynger til, istedenfor selve kilden definisjonene peker til..

Ord skal jo kun være veiskilt som peker til essensen eller hva? Vi mennesker har tråkket ufattelig feil der i vår søken etter sannhet..

Håper dette satt litt mere lys på hva Asbjørn mente Moonstone..
Moonstone skrev:Og til deg Pastortom: Dette vil du greie fint uten verken Jeshua(Jesus/Issa) sitt navn eller "Gud"
Stol på din INTENSJON, og at de er "rene" i stedenfor.

Moon the Loon.
Takk for det ;) Merker den siden av meg som noen ganger kommer fram, som er bånnfast ren selvtillit og VET hva han gjør, når det kommer til hva som helst, som healing, eller dagligdagse gjøremål.. Min innerste "Jeg er".. Hvor tvil er bortkastet tid :) SKal fokusere mere på denne siden og mine gode intensjoner absolutt når jeg healer..
Antall ord: 1993
Follow those who seek the truth, not those who claim to have found it.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metal maniac
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 91
Startet: 11 Sep 2007 15:14
16
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim

Re: Tidligere kristen healer, usikker på min evne nå..

Innlegg av Metal maniac »

dette har du sikkert tenkt på før, men jeg tror at du brukte din religion som en måte å få de helbredene evnene dine frem. man kan si at ved å si disse bønnene mens du helbredte så fant du en måte å kanalisere evnene på. mitt råd er å finne en annen form for "motivasjon". din gudetro bringte fram evnene dine. du trenger å finne noe annet som du vil tro på, like strerkt som du trodde på Gud den gang... (forelskelse er en veldig fin motivasjon. hehe)

forresten, jeg er i startfasen av å bli healer, og jeg opplever det samme når jeg prøver å heale som du gjør nå. det er skikkelig frustrende å ikke få det til, så vi begge må nok se å finne oss en eller annen form for motivasjon... :mozilla_tongue:
Antall ord: 135
En dag vil du innse at verden er mye mer enn dine fem sanser.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links