Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinVarme hender

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

frodis - sluttet

Varme hender

Innlegg av frodis - sluttet »

Hei.

Nokon bruker ønskekvist og eg bruker hendene.
Eg kjenner vannårer i bakken. Finner vannrør
og drensrør med hendene. Kjenner det på samme måten som viss ein skal finne kor ein person har det vondt i kroppen. (pulsering/varme i håndflaten).Har testa det litt på plasser der
eg umuligt kan veta kor det går rør, eller plasser på garden der rør blei lagt ner før min tid. Har hatt bestefar til å sei om det faktisk ligg rør der eg vil ha det til. :mozilla_tongue: Er det andre som kan det? Og itilfelle kan forklare litt meir om dette viss ein har litt erfaring med dette. Kan ein finne ut kor dypt rør ligg med nevene? Har ikkje gjort nåke forskning i dette. hehe..

NÅr ein healer. Holder ein bare neven over det vonde området og tenker gode tanker eller kossen fungerer det egentligt? Kossen skal ein kunne gjere det effektivt og greit?

Min datter på 5 har dei samme evnene. Hu finn vannrør og kjenner kor i kroppen andre har det vondt bare med nevene.. Er morsomt å teste samen med henne. Trur ungar tar dette litt enklare enn voksne. Fant ut av mitt "evne" i 15-16 års alderen. Men det blir ikkje praktisert. Blir bare testing på familiemedlemmer ein sjelden gang. Hadde derfor vart greit å hatt ein framgangs måte på healingen.. På forhånd takk. :mozilla_smile:
Antall ord: 244

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Gjest

Re: Varme hender

Innlegg av Gjest »

NÅr ein healer. Holder ein bare neven over det vonde området og tenker gode tanker eller kossen fungerer det egentligt? Kossen skal ein kunne gjere det effektivt og greit?
Hei
Ja, det er en måte å gjøre det på. Det viktigste i forhold til healing slik jeg ser det er at man har en intensjon om å gjøre noe godt for personen/hjelpe. Jeg tenker på healing som overføring av god lys energi. Se for deg at du sender denne gode energien gjennom deg selv til personen du prøver å hjelpe.

Slik jeg opplever det så finnes det ubegrenset med slik lys god energi tilgjengelig for oss alle, vi kan aldri bruke den opp- og det blir mer av den jo mer vi bruker av den. Du må bare åpne deg opp for å "hente den ned" Du kan f.eks se for deg at du åpner kronechakraet ditt og tar inn lysenergien derfra så lar du den flyte gjennom deg og til den du ønsker å hjelpe.

Vilya
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
frodis - sluttet

Re: Varme hender

Innlegg av frodis - sluttet »

Takk for svar Vilya!

Nå er ikkje eg så inne på chakra osv.. Men når vett ein at ein er ferdig på ett område?
Eg kjenner jo at det blir varmere/pulserer på plassen der det er vondt.. Men kjenner du
at varmen avtar eller lignende. Når eg har prøvd så holder eg hånda over området og roterer litt
til eg syns at "ja, nå får det var nok!" :p . Kor lenge skal ein ha neven over stedet? Vil ikkje melde meg på kurs eller lignende for det syns eg er litt flaut rett og slett. Eg kunne meir tenkt meg alla ei kokeoppskrift forklaring. "rør i 20 runder mot venstre deretter 20 til høgre osv osv.." Men det er kanskje ikkje slikt det funker.. :? Er kanskje forskjelligt frå person til person..
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Re: Varme hender

Innlegg av Gjest »

He he, nei jeg kjenner nok ikke til noen kokebokoppskrift med 20 runder hver vei på dette :)

Men det høres egentlig ut for meg som du allerede vet svaret. Du skriver at du holder hånden din over området til du føler at "nå holder det" Du skriver også at du føler varme/ at det pulserer i hånden din. Da kjenner du kanskje også når disse fornemmelsene avtar eller endrer seg?

Healing for meg er å lære seg å utvikle og stole på "magefølelsen sin" det du beskriver som at du kjenner at " nå holder det" Dette var kanskje ikke det svaret du ønsket deg, men det eneste jeg har å gi bort.

Masse lykke til!

Vilya
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
frodis - sluttet

Re: Varme hender

Innlegg av frodis - sluttet »

Lurer fortsatt på om det er andre som kjenner rør og lignende med hendene... Hadde vart kjekt
å hørt andres erfaringer med dette.
Kan ein heale seg sjølv?
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Re: Varme hender

Innlegg av camillah »

kanskje ikke noe med saken og gjøre, men når jeg prater med folk (noen ganger) så blir jeg og de helt varme og klamme i hendene...
kanskje en naturlig forklaring, men jeg tenkte healing fordi hun som ble det følte seg bedre etterpå, lettere på en måte...
Antall ord: 51
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links