Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerBlack eyed kids ? Eller bare helt vanlige unger..?

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Slettet_Ghostgirl5

Black eyed kids ? Eller bare helt vanlige unger..?

Innlegg av Slettet_Ghostgirl5 »

Jeg skal jammen meg si jeg fikk et sjokk her en dag.. Det var noe av det sprøeste jeg noen gang har opplevd! Teorien om black eyed kids dukket først opp etter denne hendelsen ;

Jeg sto på kjøkkenet og laget meg frokost, og jeg så ut av vinduet og la merke til to gutter som sto utenfor døren min. De så ut til å være i 9-10 års alderen. Det rareste var at jeg ikke så at noen kom inn i gården. Ingen bil.. og jeg hørte heller ingen som gikk i grusen. Vi har også en grinn rett utenfor vinduet, så jeg hadde både sett dem og hørt dem der også. Jeg satte ifra meg asjetten og gikk ut i gangen og åpnet døren. Begge to så helt normale ut og jeg spurte rett ut; " Kan jeg hjelpe dere med noe?" - " Vi vet ikke hvor storesøsteren vår er.. har du sett henne?" Dette kom fra gutten som sto til høyre. ( Han så helt vanlig ut. Hadde en grønn caps, grønn T-skjorte som det sto noe på og militær-fargede bukser. Han hadde brunt hår.)

Jeg så ut mot gårsplassen og tenkte meg litt om. Nei.. jeg hadde ikke sett noen jente som hadde gått forbi her. Så jeg sa: " Nei, det har jeg ikke. Hvordan ser hun ut da? "
Så sa gutten til høyre igjen; " Kan vi låne hustelefonen og ringe?"
Jeg tenkte ikke noe over alt dette, men jeg forklarte dem at vi ikke hadde hustelefon, men de kunne få låne mobilen min om de ville. Så jeg ba de om å vente mens jeg løp opp i 2etg.
( Og jeg husker utrolig godt at jeg lukket ytterdøren mens jeg løp opp.) Men når jeg kom ned i første så var døren åpen. Jeg tenkte sikkert de hadde åpnet den.. men de hadde ikke gått inn i gangen. Det rare var at de sto utenfor og så overalt inne i gangen.. som om de lette etter noe!

" Skal jeg slå inn nummeret for dere?" Spurte jeg dem. " Har du ikke hustelefon da?" Spurte han til høyre igjen. ( Den andre gutten sto alikevell rett i siden av han.. Noe jeg syntes var rart, var at han sto å gynget med føttene. Sånn som man kan gjøre når man kjeder seg.)
" Nei, desverre," sa jeg. " Jammen du skjønner ikke," sa plutselig den andre gutten. " Kan vi få komme inn og låne hustelefon?!" Og han sto nærmest og ropte det til meg!

Jeg ble litt småirritert og forklarte han at vi hadde ikke hustelefon lenger, og jeg hadde mobilen i hånda og de kunne få låne den om de ville. Jeg kjente samtidig at jeg begynte å skjelve i knærne og at jeg ble veldig stresset over alt dette her.. Men guttene så bare surt på meg..
Gutten til høyre begynte å mumle noe jeg ikke helt hørte. Så snudde de seg, åpnet grinnen og bare gikk.. Det var noe av det rareste jeg noen gang har opplevd.. De virket så utrolig voksne men samtidig også veldig krevende!

Noe annet som var rart, de hadde IKKE svarte øyne. De var helt normale.. Det er det som er så ekkelt med dette.. Er så vanskelig å beskrive hvordan de oppførte seg egentlig..


- Noen som har noe å si rundt dette?? Dette var veldig rart syntes jeg .. for de virket ikke så redde over å ikke finne søsteren! Huff.. veldig forstyrrende..
Antall ord: 607

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Black eyed kids ? Eller bare helt vanlige unger..?

Innlegg av Bearchild »

Mulig jeg har gått glipp av noe, for jeg er veldig usikker på hvorfor du kobler disse guttene til "Black eyed kids"? For meg høres det rett og slett ut som to luringer som har sneket seg fram til huset ditt i jakt på "noe". Penger? Verdisaker..? Siden de insisterte på å få komme inn. At de ikke ville bruke mobil kan kanskje være fordi du da ville sett hvor de ringte (eller ikke ringte dersom samtalen var et påskudd for å komme inn i huset..).
Antall ord: 88
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Ghostgirl5

- Black eyed kids ? Eller bare helt vanlige unger..?

Innlegg av Slettet_Ghostgirl5 »

Skjønner hva du mener. Det trenger absolutt ikke å ha noe med det å gjøre. Men alt dette virket så rart. Hvordan de oppførte seg og hvordan de så på meg, samtidig som de var så ivrige på å gå inn..
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Black eyed kids ? Eller bare helt vanlige unger..?

Innlegg av Bearchild »

Er ikke helt oppdatert på sånne svartøyde barn jeg.. :oops: Googlet det nå og forstår bedre hva du tenker på. ;)
Jeg hadde nok stusset mer dersom gjestene dine hadde hatt unormale øyne. Utover det tenker jeg at pågående og insisterende 8-10 åringer sikkert kan oppleves ubehagelig.. fremmede voksne som uventet dukker opp på døra og "bare" vil inn uten noen videre forklaring er nok ekkelt nok, men når det dreier seg om små og veldig bestemte unger blir man nok satt ut. Det hadde ihvertfall jeg blitt! :)
Antall ord: 94
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- Black eyed kids ? Eller bare helt vanlige unger..?

Innlegg av Asbjørn »

Disse ungene ,- kan det ha vært "spanere" - med tanke på kriminelle.... ??

Er så mye rart i våre dager, - og vi vet at barn blir benyttet av kriminelle for å sjekke ut saker og ting...

A
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Ghostgirl5

- Black eyed kids ? Eller bare helt vanlige unger..?

Innlegg av Slettet_Ghostgirl5 »

Ja, det er jeg enig i. Men jeg tror ikke det har noe med det å gjøre.. ( Det håper jeg ihvertfall ikke..)
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Black eyed kids ? Eller bare helt vanlige unger..?

Innlegg av Nephandi »

Jeg tenker nok også på at de kan ha vert spanere for kriminelle, ofte så vil kriminelle sende noen inn for å sjekke om det er sikkerhets systemer og hva slags verdisaker som finnes i huset. Det er også mulig at ungene hadde ingått et veddemål med andre unger om å gå inn til deg, en annen god mulighet er at ungene rett og slett ikke hadde folkeskikk, noen foreldre lærer ungene sine til at de får alt de peker på og lar dem få oppføre seg som små diktatorer. Men jeg må nok inrømme at jeg også hadde nok tenkt i retning av Black Eyes Kids hadde jeg opplevd noe slikt siden oppføreslen om ikke øyefargen passer perfekt, spesielt hvis jeg hadde begynt å føle stress og frykt over ungene, så jeg mener at det ikke var en unaturlig ting å tenke i den situasjonen.
Antall ord: 150
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links