Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerenglefjær?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- englefjær?

Innlegg av Nephandi »

Selvfølgelig og det er derfor å se etter tegn er en kunst. Mange blir fanget opp i det og ser tegn i alt hvis en middags tallerken knuser under oppvask så er det et tegn, hvis en idiot viser dem fingeren i trafikken så er det et tegn. Å faktisk se tegn krever at man bruker sin egen intuisjon til å se disse tegnene samt at man ser etter sammenhenger. Bare en herpet pute er ikke et tegn, men hvis man tar fram sin avdøde bestemor sin nattkjole og en fjær plutselig daler ned på den og man føler hennes nærvær sterkt så kan det være det. Tegn må forstås, sees og tydes det er en kunst, men det betyr ikke at de ikke som oftest dukker opp i det mundane.
Antall ord: 136
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- englefjær?

Innlegg av xyrea »

Hmja, sant det... de dukker opp i det daglige. Men noen tror de er flinkere dess flere tegn de ser og det er veldig lett å se det man vil, enten det er noe man ønsker skal være sånn eller noe man bekymrer seg for. (Og jeg er ikke noe unntak der så ender kanskje opp med å overse for mye) Det er kanskje på grunn av noen skrekkeksempler på 'overtolkere' jeg har kjent, da.. "pussig" nok fikk de haugevis av tegn på at de burde unngå alt som var vanskelig eller krevende etc. Hvis det virkelig ER noe spesielt vet man det uten å spørre, tror jeg. (Hvis man ikke avfeier det som galskap, da :D)
Antall ord: 116
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- englefjær?

Innlegg av Nephandi »

Slik er det vel med all intuisjonsarbeid, det er lett å se hva man ønsker å se, eller hva man frykter å se. Det å se tegnene er bare første steget, det er å tyde dem som er vanskelig, det er der hvor kunsten i det hele ligger og det er veldig lett å gjøre feil, jeg gjør feil hele tiden i tydingen av tingene jeg ser. Det er også veldig lett å se tegn der de ikke er eller overse dem der de er, det skal ikke være lett.
Antall ord: 87
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- englefjær?

Innlegg av galaxy - sluttet »

Lunemar skrev:Min mormor døde for ca 14 dager siden. Etter jeg var i begravelses hennes forige uke har jeg oppdaget mange fjær/dun. De er overalt i leiligheten min. Sitter fast på sokkene mine, liggende på gulvet og på ene nattkjolen som jeg arvet av min mormor. Jeg eier ingenting av dun, men det er fult av de. Finner vertfall en fjær om dagen. Kan det være mormoren min som prøver å fortelle meg noe?

Har lest at hvite fjær kan være en hilsen fra den andre siden. Evt om det er noen beskjed de ønsker å formidle til deg :) Sikkert at hun er med deg fremdeles, det er jo en fin beskjed å få :)
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links