Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerFrysingnger og Frarfar?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Erik333
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 76
Startet: 20 Sep 2011 20:08
12
Kjønn (valgfri): Gutt/Mann
Lokalisering: I landet av usikkerhet
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 9 ganger

Frysingnger og Frarfar?

Innlegg av Erik333 »

Hei, jeg har, så lenge jek kan huske fått frysninger når det er snakk om, eller bare jeg leser, eller bare tenker på avdøde kjenninger av meg, spessielt når det gjelder farfaren min desverre gikk bort for 12 år siden. Jeg får også frysninger av å lese om paranormale evner og hendelser.

Også er jeg overbevist om at det er farfar som er ved myn høyre skulder :)

Jeg er klarfølt hvist det har noe saken å gjøre...
Antall ord: 83
the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lollalei
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 05 Sep 2012 15:13
11
Blitt takket: 1 gang

- Frysingnger og Frarfar?

Innlegg av lollalei »

så morsomt. Jeg opplever det samme som deg når det kommer til frysninger og lesing av enkelte paranormale emner. For en tid tilbake døde en nær venn og etter dette har jeg fått frysninger på høyre side av hodet og noen ganger skulderen når jeg har tenkt på han. Også når jeg ikke tenker på han, veldig jevnlig faktisk. Jeg tror at det er vedkommende som kikker innom for å si at han "er" fortsatt og at han ser meg og mine. Veldig godt. Nå fikk jeg de bare ved å skrive dette. :-)

Om du har det slik i forbinnelse med farfaren din og at bare du tenker på en avdød så føler du energi, ja da er det nokk de på den andre siden som vil bekrefte for deg at de er der. farfaren din var vel ekstra nerme deg og det er ikke rart at dere kan ha en slik link nå. :-) Hvordan opplever du frysningene forresten?
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Erik333
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 76
Startet: 20 Sep 2011 20:08
12
Kjønn (valgfri): Gutt/Mann
Lokalisering: I landet av usikkerhet
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 9 ganger

- Frysingnger og Frarfar?

Innlegg av Erik333 »

Frysningene starter i nakken, gså går det nedover ryggen, cirka til korstyggen og letter sakte men sikkert fra hele kroppen. Det som er så rart at jeg og farfar hadde ikke så mye kontakt, ikke som jeg vet i allefall, han gikk bort når jeg var 5 år gammel...

Jeg får også frysninger jenvlig, bare sånn uten videre. Jeg skjønner det ikke, jeg kan plutselig gå det uten å tenke på noen ting. Og jeg er 99% sikker på at ikke er "noen" noen i huset her, da hadde jeg kjent det ved første dag ( flytta inn i august i år)
Antall ord: 106
the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

- Frysingnger og Frarfar?

Innlegg av Gaute »

Hei Erik,

Har du undersøkt om farfaren din har fått "fred" /gått over til den andre siden?
Jeg kjenner det selv i hjertet når de har gått over, men om de fortsatt er jordbundet/hvileløse får jeg frysninger og noen ganger gåsehud. Følelsen er mye mer fysisk....enn når de er i lyset/den andre siden.

Men jeg har aldri forsket på dette....kanskje andre har helt andre preferanser enn meg.
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Prismia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 09 Aug 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): skreppe
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- Frysingnger og Frarfar?

Innlegg av Prismia »

Jeg trudde at det er normalt å få frysninger når man leser om slikt og trur på slikt men ikke har mye erfaring med det paranormale, da man syns at det er spennende og litt skummelt. Akkurat som å få frysninger når man ser en grøsser på tv. Jeg får lett frysninger av å tenke på noe skummel :g_w

Jeg har alltid følt at jeg har en spesiell tilknytning til min avdøde bestemor, hun døde når jeg var 4 år og vi bodde i hver vår ende av landet så jeg kjente henne veldig lite. Jeg kan ikke forklare det egentlig. Men det har ikke noe med frysninger å gjøre.
Antall ord: 115
=)))

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links