Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKomenikasjon

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Morten.B.F
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 04 Nov 2012 19:08
11
Kjønn (valgfri): Mann
Har takket: 15 ganger
Blitt takket: 3 ganger

Komenikasjon

Innlegg av Morten.B.F »

Halo ja :)
Er det noen der ute som vet noe om hvordan man kan komenisere med ens hjelpere? eller om det i heletatt er mulig? Også hvor mange hjelpere man har. og om alle har hjelpere. vet jeg stiller mang spørsmål men ha meg unskylt jeg er ny i dette og er interesert i å lære :)
Antall ord: 58
Verden er bare så god som du gjør den.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Komenikasjon

Innlegg av helgemann »

Hvis du tar en kikk nedover denne tråden, så vil du finne svar på alt du spør om:
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewforum.php?f=37
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- Komenikasjon

Innlegg av Nattstjerne »

hvis du ser i bilder før du ska sove så kommer mine til meg sånn men jeg har ikke noe kontakt med dei egentlig.Bare sånn hilse på nye når dei kommer.Ellers må en vel prøve å meditere og få kontakt på den måten.be dei vise seg i drømme når en sover.
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Komenikasjon

Innlegg av helgemann »

Morten.B.F skrev:Er det noen der ute som vet noe om hvordan man kan komenisere med ens hjelpere? eller om det i heletatt er mulig? Også hvor mange hjelpere man har. og om alle har hjelpere. vet jeg stiller mang spørsmål men ha meg unskylt jeg er ny i dette og er interesert i å lære :)
Du kan prate med de, slik du gjør med din familie og venner. Du kan prate helt normalt, fortelle de om dine plager, dine ønsker og tanker. De er der og lytter til deg.

Ja, det er mulig. Alt går ant. Det er bare du som setter begrensninger.

Ikke alle vet om sine hjelpere. Enkelte vet alt om sine hjelpere. Jeg for min del, har ingen anelse om hvem mine hjelpere er.

Hjelpere er som regel familie medlemmer av deg. Enten veldig langt tilbake i tid, eller i fra nyere tid.

Hvor mange hjelper du har, kan være vanskelig å finne ut av. Men som regel kan du har mer enn 5-10, eller fler. Avhengig av om du har paranormale evner. Da trenger man mange hjelpere. Fordi man er kontakten mellom det levende og det åndelige. Og da trenger man styrke og hjelp til det.

Ja, alle har hjelpere! Ingen fødes uten!

Filmen The Invisible kan være en fin start, i å forstå den andre siden:
yDB3Ha3vxyc

:)
Antall ord: 231

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links