Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMørk energi blir værre! Hjelp

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Neptune
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 03 Sep 2023 21:03

Mørk energi blir værre! Hjelp

Innlegg av Neptune »

Hei.

Jeg trenger råd og hjelp. I mange år har jeg og min kone blitt forfulgt av en mørk energi som virker å være ganske kraftfull. Vi er begge spirituelle mennesker som tror på livet etter døden, energier og lignende. Vi var ikke veldig spirituelle før vi begynte å oppleve uforklarlige ting, men når man ser ting bevege seg foran øyene som slettes ikke skulle være mulig, da blir man fort alternativ i tankegangen. Et eksempel kan være en full bærepose med mat som sklir 1 meter bortover et flatt gulv, eller en miksmaster som plutselig starter, uten at kontakten står i veggen.

Tilbake til hovedpoenget. Vi trenger råd og hjelp. Det siste året har energien tiltatt til helt nye nivåer. Nå er det ikke lengre ting som flytter på seg. Interessen har havnet mer på oss som mennesker. Jeg (mannen) har hatt utfordringer med denne energien lenge, og blir ofte vekket i 3-4-tiden på natten av at noen trekker meg i føttene, eller legger seg ved siden av meg å stirrer meg i øynene (jeg ser det ikke, men føler det, og man ser også på madrassen at det ligger noen der). Energien kan også stå i dørkarmen på soverommet, jeg merker det fordi dørterskelen er løs, og den tramper alltid på den når den kommer inn mot rommet, noe som lager høye knirkelyder. I tillegg vibrerer luften på en måte. De siste nettene har den sluttet å bry seg om meg, noe som er merkelig. Men nå har den for første gang begynt å gå etter min kone. Problemet er at jeg har aldri latt denne energien komme inn i hodet mitt, noe jeg merker at den prøver. Min kone klarer derimot ikke å stå i mot, og kan falle i søvn fra lys våken tilstand. Nesten som en slags søvnparalyse. Når hun blir «tatt over» sier hun at energien låser kroppen hennes og håner henne med slibrig latter samtidig som den sier at den har full kontroll over henne.
Det er denne siste hendelsen som har fått meg til å forstå at vi må gjøre noe med dette før det er for seint. Jeg er redd at slik eksponering over lang tid kan skade «sjelen» eller identiteten til et menneske (dette er kun spekulasjoner selvfølgelig), men vi ønsker ikke ta noen sjanser med dette. Jeg kan skrive flere bøker om hendelser som har skjedd, men det er den siste hendelsen som spesielt får meg til å starte søken etter hjelp.

Jeg og min kone er i midten av 30-årene, og har ingen psykiske lidelser. Vi er helt normale mennesker. Jeg kan ta med at jeg personlig har slitt en del med noe som minner om søvnparalyse i flere år, og havner ofte i denne tilstanden når jeg møter en spesiell energi i drømmene/marerittene. Kan dette være samme energi? Den har flere ganger forsøkt å vise meg hvordan det er å være «djevelen», og hans ansikt er rødt med sorte streker som minner om «lyn». Formen på ansiktet er som bokstaven «U». Energien viser meg i drømmene hvor deilig det er å gjøre hva man vil. Spesielt å skade andre. Drepe, voldta osv. Den elsker å vise meg kaos. I kaos regjerer denne energien, og jeg har kjent på en spesiell ro når det er fullt kaos i marerittene. Nå kan dette bare være helt merkelig mareritt jeg har, som jeg ikke blir kvitt. Men jeg føler på en sterk intuisjon at dette har en sammenheng. Hadde dere blitt med meg inn i disse marerittene hadde de fleste fått sjokk, det er jeg rimelig sikker på. Jeg begynner å bli lei av mareritt, ting som forsvinner, flytter på seg, skygger, folk som går på stua, ser på meg når jeg skal sove, dytter borti meg akkurat når jeg holder på å sovne osv.

Hva gjør vi? Er krystaller noe vits? Skal man kontakte klarsynte? Finnes det folk som er sterke nok til å møte denne energien «heads on» å knekke den? Jeg er redd det kan komme en form for straff etter denne posten. Den mørke energien virker å være svært intellektuell og bevisst på ting som foregår.

Det eneste som har funket så langt er å flytte. Da forsvinner mareritt og denne energien. Men etter ca. 6 måneder i ny leilighet så kommer den sigende og bygger seg kraftigere å kraftigere. Nå har vi bodd på samme sted i 3 år, og energien er i ferd med å bli direkte skummel. Den tapper en fulladet samsung S23 på 5 sekunder, bare for å gi et eksempel. Vi har byttet batteri på flere telefoner, noe som ikke hjelper. Denne energien liker tydeligvis mobilbatteri, laptop-batterier og alt annet som kan lades opp.

Vi skal nå flytte igjen, for fjerde gang på 10 år. Hjelp.
Antall ord: 837

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Mørk energi blir værre! Hjelp

Innlegg av Asbjørn »

Heisann !
Høres for meg ut som om dere har en "gjenganger" gående hos dere.
En gjenganger er en som ikke har kommet seg videre dit vi alle skal.
Slike gjengangere er folk som deg og meg, men mangler kroppen.

På samme måte som folk er forskjellige, og noen har mental sykdom, kan også gjengangere ha mentale forstyrrelser.
Det kan også være folk som har hatt rusproblemer, sammen med mentale forstyrrelser.

Og desverre er det slik at noen faktisk har en syk morro av å skremme folk.
Og når en slik gjenganger har gått her blant oss over tid, lærer de måter å utrykke seg på, for å virke mer skremmende.

Jeg driver selv med sjamanisme - en trosretning som er veldig gammel, og vi har folk over hele landet.

Det ser ut til at dere trenger hjelp for å få orden på situasjonen,
dere skal ikke ha det slik, den som går igjen skulle ha reist videre for lenge siden.
Vi har metoder som kan gjøre nettopp det, hjelpe den som henger igjen videre,
og også nøytralisere energiene rundt dere.

Det med batterier som tømmes; Batterier lagrer energi, og den som går igjen har tydeligvis lært seg å hente ut den energien "til eget bruk".
Som mennesker trenger vi mat ( energi) for å leve, og en som ikke kan spise som oss, må hente energi fra andre kilder. Som batterier, de kan tappe oss levende ( vi kjenner kulde - fordi varme energi fjernes), osv.

Har sendt deg en PM, klikk på denne linken:
ucp.php?i=pm&folder=inbox

Asbjørn
Antall ord: 267

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links