Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserForutsigelser for Norge - bør sees

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Forutsigelser for Norge - bør sees

Innlegg av Asbjørn »

Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Forutsigelser for Norge - bør sees

Innlegg av Morris »

Den samme Izabela som ble publisert for Norge i år med 0 oppfylte profetier? Jeg har dårlig erfaring, så derfor, ikke bli skuffet om ingenting skjer av det som tyter ut av krystallkulen.
Men enkelte ting kan jeg være villig til å gå videre på, som eksempel «skolereformen» som jo alltid er aktuell ettersom fremtiden endrer seg. Synes hun var mer i fremtiden enn i 2024, men spådommene var vel mer generelle over tid.
Byen hun så for seg kan være i forbindelse med det nye Mjøssykehuset hvor ansatte trenger boliger og bo i. Men det vil nok ta noen år før det blir noen by av det, først sykehuset? Det blir jo i nærheten av Lillehammer. Kunne nok ha sett dette selv for meg, men ikke for 2024.
Den tredje spådommen angående Nato og forskjellige uniformer ved stedet hvor grensene mellom Sverige, Finnland og Norge møtes, her ser jeg for meg Treriksrøysa som er et passende sted for å ha en sermoniell samling når Sverige får godkjennelsen fra Tyrkia og Ungarn for Natomedlemskap? Det er det jeg ser for meg.
Ellers var resten veldig vagt og høres ut som noe som må ha mer tid på seg for å modnes. Terror er alltid aktuelt å si noe om for å score.
Antall ord: 222

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Forutsigelser for Norge - bør sees

Innlegg av Terra »

Morris og jeg har fulgt litt med på det den damen har spådd tidligere i en annen tråd her, og jeg må bare si at jeg har med tiden mistet intreressen for den kananlen...
Antall ord: 36
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links