Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserDrømmetydning..

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

tiger
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 29 Mar 2005 19:11
19

Drømmetydning..

Innlegg av tiger »

Hei!

Vet ikke om dette er rett forum å spørre om dette på, men det var nå det eneste forumet jeg fant hvor jeg kan få svar..

Jeg drømmer om smått og stort, og har aldri opplevd å være sanndrømt.
Drømmene mine er oftest glemt dagen etter.
Men, for mange år siden hadde jeg en "sterk" drøm som jeg aldri har glemt av en eller annen grunn..

Det var altså jeg og en jente i en sommerkjole en skyfri sommerdag. Vi gikk sammen langs en knallgrønn gresslette/klippe (minner litt om bilder man ser fra kysten av Irland) bort mot et stort knall hvitt rundt tårn (fyrtårn tror jeg). Gikk så opp trappene i dette tårnet og endte opp helt i toppen. Det var vel egentlig alt.
Følte forresten at det jeg hadde veldig sterke bånd til denne jenta, var ikke bare en venninne eller en vanlig forelskelse liksom.

Ikke mye til drøm men..

Har egentlig ikke tro på drømmetydning og sånt, men siden dette var en så sterk drøm og siden jeg av en eller annen grunn aldri har glemt den begynner jeg å lure..

Har vært inne på denne droemmetydning.com siden, men jeg har null peiling på slikt så jeg klarer likevel ikke helt å tyde denne drømmen.

Så det hadde vært fint med litt hjelp fra dere her inne, som virker å være kompetente ;-)
Antall ord: 244

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 269
Startet: 18 Jan 2005 16:05
19

Innlegg av Marií »

Jeg kan dessverre lite/ingenting om drømmer og drømmetydning. Men vet det er flere andre her inne som har litt peiling. Uansett, for å tyde en drøm tror jeg det må til litt mer enn akkurat de faste betydningene av drømmesymbolene. Det er aller viktigst hva du selv føler ang. det og det i drømmen din. Huff, klarer ikek forklare meg noe særlig. men håper du får hjelp av noen andre!
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tiger
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 29 Mar 2005 19:11
19

Innlegg av tiger »

Vil gjerne vite om dette kan være en drøm som sier noe om framtiden (som jeg tror) eller om det bare er en tilfeldig drøm.

Det som er litt rart er at jeg nå, flere år etter, har truffet jenta i denne drømmen. Tror jeg da. Hun er helt lik denne jenta på alle måter, og jeg "vet" bare at det er hun.

Derfor jeg så gjerne vil vite hva og om drømmen i hele tatt betyr noe.
Er det noen som i såfall vet hvor jeg kan få hjelp?
Nettsider eller forum f.eks??
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links