Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserKan noen hjelpe meg?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Åshild29
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 15 Mai 2005 00:22
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av Åshild29 »

Jeg tenker veldig mye på et familiemedlem som døde for 9 år siden.. Jeg har i en drøm blitt fortalt av henne at hun blir født på ny som min datter...Jeg drømte det ca 14 dager før jeg fødte...min datter ble født nøyaktig på dagen 9 år etter at hun døde! Er det noen som får opp noe mer om dette...jeg tenker mye på d og skulle gjerne fått vite mer fra henne . Håper noen kan hjelpe meg :)
_________________
Antall ord: 93
Kjærlighet er svaret!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av Asbjørn »

Åshild29 skrev:Jeg tenker veldig mye på et familiemedlem som døde for 9 år siden.. Jeg har i en drøm blitt fortalt av henne at hun blir født på ny som min datter...Jeg drømte det ca 14 dager før jeg fødte...min datter ble født nøyaktig på dagen 9 år etter at hun døde! Er det noen som får opp noe mer om dette...jeg tenker mye på d og skulle gjerne fått vite mer fra henne . Håper noen kan hjelpe meg :)
At man kan reinkarneres / gjenfødes i samme familie er kjent.
Men hvor mye man skal legge i dette, er en annen sak.
Sannsynligvis har du fått vite dette, fordi du på en eller annen måte skal ta hensyn til barnets tidligere liv ?
Men kun på forespørsel fra barnet!
Du skal IKKE fortelle barnet NOE om dette, uten at barnet SPØR SELV!
( ok, kansje når barnet når konfirmasjonsalder, men ikke før. da er det gammelt nok til å tenke selv...)

Men; Hvis barnet selv spør deg ; så kan du fortelle om drømmen du fikk !
Og eventuelt episorder fra familiemedlemmets tidligere liv.
Ta da POSITIVE TING, og negative ting styrer man unna.
Husk; Barnet kan IKKE noe for eventuelle ting i forrige liv!

Og skal som sådan ikke straffes på noen som helst måte for hva man i tidligere liv har gjort.

Dette er viktig !
Husk; "ALTET SELV" sørger for slike ting - ved Karma og andre ting man drar med seg inn i dette livet.
Husk Prøysen: Du skal få en dag i mårrå... blanke ark...
Det ligger MYE erfaring i de ordene !

Samtidig vil du kansje skjønne ting som barnet gjør på en annen måte enn hvis du ikke visste.

Men igjen;
Vær forsiktig med tanker, ord og handlinger på dette !
Det KAN jo BARE ha vært en fantasifull drøm - kansje fordi du underbevisst merket deg at "ankomstdato" sammenfalt med dødsdato til familiemedlemmet ! Altså - bare fantasien som bygger historie rundt en dato.



Asbjørn.
pr 15 Mai 2005:
Root: open (25%)
Sacral: open (25%)
Navel: open (43%)
Heart: open (18%)
Throat: open (43%)
Third Eye:open (37%)
Crown: open (25%)
Antall ord: 385

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
amora.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 03 Feb 2005 14:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansand

Innlegg av amora. »

Akkurat det er absolutt ikke umulig.

jeg har mistet min mor, men har fått vite at hun vil komme tilbake som min datter, og det er foresten noe jeg egentlig har kjent på allerede i mangen år at hun vil det...

så foresten at du har sendt meg en pm.

er bare litt nysgjerrig på hvorfor du sendte den til meg...

vi kan holde litt kontakt på pm, så skal jeg se hvertfall hav jeg kan gjøre. men først må du svare på hvorfor du valgte meg, jeg ble skikkelig nysgjerrig...tjihi :oops: :oops:
Antall ord: 95
THE TRUTH IS WITHIN!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Åshild29
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 15 Mai 2005 00:22
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Re: Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av Åshild29 »

Asbjørn Aamot skrev:
Åshild29 skrev:Jeg tenker veldig mye på et familiemedlem som døde for 9 år siden.. Jeg har i en drøm blitt fortalt av henne at hun blir født på ny som min datter...Jeg drømte det ca 14 dager før jeg fødte...min datter ble født nøyaktig på dagen 9 år etter at hun døde! Er det noen som får opp noe mer om dette...jeg tenker mye på d og skulle gjerne fått vite mer fra henne . Håper noen kan hjelpe meg :)
At man kan reinkarneres / gjenfødes i samme familie er kjent.
Men hvor mye man skal legge i dette, er en annen sak.
Sannsynligvis har du fått vite dette, fordi du på en eller annen måte skal ta hensyn til barnets tidligere liv ?
Men kun på forespørsel fra barnet!
Du skal IKKE fortelle barnet NOE om dette, uten at barnet SPØR SELV!
( ok, kansje når barnet når konfirmasjonsalder, men ikke før. da er det gammelt nok til å tenke selv...)

Men; Hvis barnet selv spør deg ; så kan du fortelle om drømmen du fikk !
Og eventuelt episorder fra familiemedlemmets tidligere liv.
Ta da POSITIVE TING, og negative ting styrer man unna.
Husk; Barnet kan IKKE noe for eventuelle ting i forrige liv!

Og skal som sådan ikke straffes på noen som helst måte for hva man i tidligere liv har gjort.

Dette er viktig !
Husk; "ALTET SELV" sørger for slike ting - ved Karma og andre ting man drar med seg inn i dette livet.
Husk Prøysen: Du skal få en dag i mårrå... blanke ark...
Det ligger MYE erfaring i de ordene !

Samtidig vil du kansje skjønne ting som barnet gjør på en annen måte enn hvis du ikke visste.

Men igjen;
Vær forsiktig med tanker, ord og handlinger på dette !
Det KAN jo BARE ha vært en fantasifull drøm - kansje fordi du underbevisst merket deg at "ankomstdato" sammenfalt med dødsdato til familiemedlemmet ! Altså - bare fantasien som bygger historie rundt en dato.



Asbjørn.
pr 15 Mai 2005:
Root: open (25%)
Sacral: open (25%)
Navel: open (43%)
Heart: open (18%)
Throat: open (43%)
Third Eye:open (37%)
Crown: open (25%)
Før jeg hadde drømmen tenkte jeg ikke tanken på at hun kunne bli gjenfødt som min datter...i drømmen var d snakk om to familiemedlemmer som oppsøkte meg,jeg husket ikke etterpå hvem av dem de hadde sagt skulle gjenfødes...14 dager gikk..og jeg tenkte mye på d...kvelden før jeg fødte,la jeg meg og tenkte at ja ser ikke ut til at hun blir født den dagen...men kl 01.00,gikk vannet og på morgenen fødte jeg min datter ,nøyaktig på morgenen 9 år tidligere døde min bestemor brått fra oss!

Jeg velger å tro på at det er slik og jeg synes det bare er hyggelig...Kunne ikke falle meg inn å sammenligne min datter med min bestemor...de er av samme vesen og det er alt! Fysisk er de ikke den samme person ;-)

Jeg har ikke tenkt å si noe til henne om dette når hun vokser opp,iallfall ikke før hun blir stor nok til å fatte hva d dreier seg om.. :)
Antall ord: 569
Kjærlighet er svaret!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
amora.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 03 Feb 2005 14:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansand

Innlegg av amora. »

akkurat det er viktig, at du ikke sier noe om det før hun evt kan være stor og sterk nok til å takle det.

har nok tenkt den tanken selv, skal jeg liksom si til min datter, viste du at egentlig er du min mamma, hehe, skjønner, det blir litt vel komplisert.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Antall ord: 54
THE TRUTH IS WITHIN!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av Asbjørn »

Åshild29 skrev:...i drømmen var d snakk om to familiemedlemmer som oppsøkte meg,jeg husket ikke etterpå hvem av dem de hadde sagt skulle gjenfødes...14 dager gikk..og jeg tenkte mye på d...kvelden før jeg fødte,la jeg meg og tenkte at ja ser ikke ut til at hun blir født den dagen...men kl 01.00,gikk vannet og på morgenen fødte jeg min datter ,nøyaktig på morgenen 9 år tidligere døde min bestemor brått fra oss!

Jeg velger å tro på at det er slik og jeg synes det bare er hyggelig...Kunne ikke falle meg inn å sammenligne min datter med min bestemor...de er av samme vesen og det er alt! Fysisk er de ikke den samme person ;-)

Jeg har ikke tenkt å si noe til henne om dette når hun vokser opp,iallfall ikke før hun blir stor nok til å fatte hva d dreier seg om.. :)
Dette høres jo flott ut !
At din bestemor valgte DEG som mor :) Bilde

Hehe, Uansett så vil du nok kikke etter "bestemor" hos datteren din,
men du har helt rett; De vil være som 2 forkjellige mennesker!
( Dette livet er det noe annet som skal læres enn hva det var i det forrige - som å flytte fra 5 klasse og begynne i 6. )
Så endel forutsetninger er annerledes nå. Men jeg tror sjelen / det innerste vesen er det samme..
Så spørs det hvor mye sjelen "skinner ut" da :)

At datoen ble den samme er mer en tilfeldighet, tror jeg, hvis det ikke er av en spesiell grunn. Normalt spiller dato ingen rolle i det hele tatt.

Helt enig med det å ikke si noe før hun er blitt gammel nok til å forstå hva du snakker om. ( noe som faktisk kan skje; er at det aldri passer slik ).

Det at du ble "oppsøkt" i drømme av to familiemedlemmer, kan tyde på at de enten fungerer som hjelpere, eller ble "sendt" fra den andre siden som budbringere.
Akkurat dette kan diskuteres ... sikkert flere meninger på akkurat den.

Uansett; Kos deg med datteren din !

( selv har jeg ei datter på 4 år, og hun jeg bor i lag med heter... og vi fleiper med 29år og (litt mer enn ) noen måneder...hehe! )


Asbjørn.
Antall ord: 389

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Åshild29
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 15 Mai 2005 00:22
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Re: Kan noen hjelpe meg?

Innlegg av Åshild29 »

Asbjørn Aamot skrev:
Åshild29 skrev:...i drømmen var d snakk om to familiemedlemmer som oppsøkte meg,jeg husket ikke etterpå hvem av dem de hadde sagt skulle gjenfødes...14 dager gikk..og jeg tenkte mye på d...kvelden før jeg fødte,la jeg meg og tenkte at ja ser ikke ut til at hun blir født den dagen...men kl 01.00,gikk vannet og på morgenen fødte jeg min datter ,nøyaktig på morgenen 9 år tidligere døde min bestemor brått fra oss!

Jeg velger å tro på at det er slik og jeg synes det bare er hyggelig...Kunne ikke falle meg inn å sammenligne min datter med min bestemor...de er av samme vesen og det er alt! Fysisk er de ikke den samme person ;-)

Jeg har ikke tenkt å si noe til henne om dette når hun vokser opp,iallfall ikke før hun blir stor nok til å fatte hva d dreier seg om.. :)
Dette høres jo flott ut !
At din bestemor valgte DEG som mor :) Bilde

Hehe, Uansett så vil du nok kikke etter "bestemor" hos datteren din,
men du har helt rett; De vil være som 2 forkjellige mennesker!
( Dette livet er det noe annet som skal læres enn hva det var i det forrige - som å flytte fra 5 klasse og begynne i 6. )
Så endel forutsetninger er annerledes nå. Men jeg tror sjelen / det innerste vesen er det samme..
Så spørs det hvor mye sjelen "skinner ut" da :)

At datoen ble den samme er mer en tilfeldighet, tror jeg, hvis det ikke er av en spesiell grunn. Normalt spiller dato ingen rolle i det hele tatt.

Helt enig med det å ikke si noe før hun er blitt gammel nok til å forstå hva du snakker om. ( noe som faktisk kan skje; er at det aldri passer slik ).

Det at du ble "oppsøkt" i drømme av to familiemedlemmer, kan tyde på at de enten fungerer som hjelpere, eller ble "sendt" fra den andre siden som budbringere.
Akkurat dette kan diskuteres ... sikkert flere meninger på akkurat den.

Uansett; Kos deg med datteren din !

( selv har jeg ei datter på 4 år, og hun jeg bor i lag med heter... og vi fleiper med 29år og (litt mer enn ) noen måneder...hehe! )


Asbjørn.
Det med datoen har jeg tolket som et tegn på at jeg skulle på en måte få en bekreftelse på at det var hun som ble gjenfødt,ettersom jeg ikke husket helt hva de hadde sagt når de kom til meg i drømmen..
Jeg har forresten fått svar fra en klarsynt i et annet forum at min bestemor valgte å bli født på ny som min datter fordi hun var så glad i meg og ville være nær meg..
I tillegg til dette har jeg hele tiden hatt en følelse av at hun er en av mine hjelpere...jeg har forresten sett to av dem...de er søstre, og har hvite kjortler og sort langt hår..har sett de kun i profil da.. :) Har ikke sett henne! Men har d på følelsen bare :)
Antall ord: 537
Kjærlighet er svaret!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Åshild29
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 15 Mai 2005 00:22
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Åshild29 »

amora skrev:akkurat det er viktig, at du ikke sier noe om det før hun evt kan være stor og sterk nok til å takle det.

har nok tenkt den tanken selv, skal jeg liksom si til min datter, viste du at egentlig er du min mamma, hehe, skjønner, det blir litt vel komplisert.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Hehe,nei så sant hun ikke forteller meg det selv så sier ikke jeg noe før hun blir voksen iallfall....
Jeg kan huske at jeg selv husket en del fra tidligere liv,men det ble avfeid som fantasi,så jeg har glemt d...eneste jeg husker var at jeg visste åssen d var å være voksen..min tante har fortalt meg at jeg som liten virket som et barn,men med et gammelt vesen...jeg var visst veldig oppvakt...men dette forsvant da mine foreldre ikke hadde noen forståelse for slikt..
Jeg vet at d er der da...jeg kan enda huske hvordan det er å leve i åndeverdenen....den eksistensen...
Jeg har også hatt Ut-av-kroppen-opplevelse...da ble jeg bevisst at man slettes ikke trengte noen kropp for å kunne eksistere..
I tillegg har jeg en sterk intuisjon,men ønsker å videreutvikle dette... :D
Dette var litt om meg :)
Antall ord: 206
Kjærlighet er svaret!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links