Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenGule sirkler på himmelen

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
Veb
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 11 Nov 2005 16:05
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Larvik

Gule sirkler på himmelen

Innlegg av Veb »

En gang for noen år siden, var jeg ute (dette var etter mørkets frembrudd) og så opp på himmelen mens jeg var på vei til en kamerat. Plutselig så jeg en lysegul sirkel på himmelen. Den var der omtrent ett eller to sekunder, så ble den plutselig halvparten så stor, før den forsvant. Det kan ikke ha vært et fly, for den ble ikke gradvis mindre.
Da jeg var på vei hjem igjen, så jeg den sqamme tingen igjen, og det samme skjedde.

Noen tanker om hva dette kan ha vært?
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

vanskelig å si.... værballong kanskje....
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 465
Startet: 11 Jan 2006 15:38
18
Lokalisering: Stord

Innlegg av fridabæret »

Hmm...høres rart ut!
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Ninja*
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 29 Jan 2005 12:35
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Gjerdrum

Innlegg av *Ninja* »

hmm. rart.. men en gang så jeg en stor gul ring på kveldshimmelen som beveget seg fra m og tilbake , men fant ut fort at det var lyskastere fra nabokommunen.. kanskje det var noe skjedde i nabokommunen ?
Antall ord: 37
" Vær utålmodig menneske! Sett dine egne spor! Det gjelder vårt evige korte liv. Det gjelder vår jord!"

Inger Hagerup

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Veb
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 11 Nov 2005 16:05
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Larvik

Innlegg av Veb »

Første gang det skjedde, avfeide jeg det som lys fra lommelykten min som traff en sky, men andre gangen pekte ikke lommelykten mot himmelen.

Det var helt klart ikke lyskastere, på den tiden bodde jeg i et nabolag et stykke ut på landet, de bevegde seg ikke, og det var langt til nærmeste nabokommune.
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Ninja*
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 29 Jan 2005 12:35
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Gjerdrum

Innlegg av *Ninja* »

tja.. det er jo som så mange som hevder at ufoer finnes og mange som avviser det som tull.. Men hvem kan si om noe finnes eller ikke? det er jo opp til en og hver.. Det kan jo finnes naturlige årsaker til dette du så ...
Antall ord: 46
" Vær utålmodig menneske! Sett dine egne spor! Det gjelder vårt evige korte liv. Det gjelder vår jord!"

Inger Hagerup

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links