Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenThe Greatest Story Ever Denied

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

El Boss

The Greatest Story Ever Denied

Innlegg av El Boss »

Så er det opp til ekspertpanelet her å komme med uttalelser angående denne meget interesante filmen som endelig er på trappene.

The Greatest Story Ever Denied
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
€v@
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 21 Aug 2006 22:28
17

Innlegg av €v@ »

spennende sier jeg da... :mozilla_surprised:
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Golden_Angel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 18 Sep 2006 00:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Golden_Angel »

Fasinerende.
Jeg er skeptisk til mange ufo historier o.l.
Hvis de har vært rundt oss i en mannsalder, hvorfor nøyer de seg bare med å herpe korn åkre, bortføre folk osv osv.

Hva om de faktisk tasser rundt sammen med oss. Og ser akkkkkurat like dann ut som oss?
Og om det finnes flere små "jordkloder" der ute, med liv på. Hvorfor er alle de vesnene i såfall helt like. Mens ingen ligner på oss. Ikke fellestrekkene engang.
Mmmmm skeptisk. hehehe
Antall ord: 85
Im not insane
Just not "normal"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magician
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 03 Jun 2006 21:42
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Magician »

€v@ skrev:spennende sier jeg da... :mozilla_surprised:

Hvor er filmen! klikket på linken,kommer bildet,..skjer ingenting.trenges det spesielle program for å kjøre filmen?? :mozilla_frown:
Antall ord: 28
The truth is out there

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Purplehaze
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 127
Startet: 30 Mai 2005 14:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Care Avenue

Innlegg av Purplehaze »

Magician skrev:
€v@ skrev:spennende sier jeg da... :mozilla_surprised:

Hvor er filmen! klikket på linken,kommer bildet,..skjer ingenting.trenges det spesielle program for å kjøre filmen?? :mozilla_frown:
Samme problemet her, gitt..
Antall ord: 34
- People fake a lot of human interactions, but I feel like I fake them all, and I fake them very well. That’s my burden, I guess.

- Dexter Morgan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Purplehaze
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 127
Startet: 30 Mai 2005 14:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Care Avenue

Innlegg av Purplehaze »

El Boss? Lyst å hjelpe til? :)
Antall ord: 5
- People fake a lot of human interactions, but I feel like I fake them all, and I fake them very well. That’s my burden, I guess.

- Dexter Morgan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 284
Startet: 25 Mai 2006 08:04
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Treo »

Magician skrev:
€v@ skrev:spennende sier jeg da... :mozilla_surprised:

Hvor er filmen! klikket på linken,kommer bildet,..skjer ingenting.trenges det spesielle program for å kjøre filmen?? :mozilla_frown:
Klikk på trailer helt oppe. Du må ha flash installert for å se knappene. Det er ikke en online film, men en film som kommer på DVD.
Antall ord: 56
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Purplehaze
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 127
Startet: 30 Mai 2005 14:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Care Avenue

Innlegg av Purplehaze »

Treo skrev:
Magician skrev:
€v@ skrev:spennende sier jeg da... :mozilla_surprised:

Hvor er filmen! klikket på linken,kommer bildet,..skjer ingenting.trenges det spesielle program for å kjøre filmen?? :mozilla_frown:
Klikk på trailer helt oppe. Du må ha flash installert for å se knappene. Det er ikke en online film, men en film som kommer på DVD.
Åja, men da er det ingen problem. Knappene ser jeg. Trodde det var en film jeg kunne se online..
Antall ord: 77
- People fake a lot of human interactions, but I feel like I fake them all, and I fake them very well. That’s my burden, I guess.

- Dexter Morgan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
El Boss

Innlegg av El Boss »

Purplehaze skrev:El Boss? Lyst å hjelpe til? :)
Litt treg jeg, men siden jeg var litt sløv med å svare, ja så skla jeg gi deg et lite klipp av filmen her.. : http://www.youtube.com/watch?v=40lSTIuaXs0

og som ekstra bonus så kommer det enda et lite klipp til, fra filmen..: http://www.youtube.com/watch?v=k1MnikFjN3E

og videre kan jeg meddele at jeg har fått beskjed om at mitt eksemplar er underveis...
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Purplehaze
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 127
Startet: 30 Mai 2005 14:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Care Avenue

Innlegg av Purplehaze »

El Boss skrev:
Purplehaze skrev:El Boss? Lyst å hjelpe til? :)
Litt treg jeg, men siden jeg var litt sløv med å svare, ja så skla jeg gi deg et lite klipp av filmen her.. : http://www.youtube.com/watch?v=40lSTIuaXs0

og som ekstra bonus så kommer det enda et lite klipp til, fra filmen..: http://www.youtube.com/watch?v=k1MnikFjN3E

og videre kan jeg meddele at jeg har fått beskjed om at mitt eksemplar er underveis...
Spennende stoff! Når du har fått videoen, har du da muligheten til å dele den med oss andre? :)
Antall ord: 98
- People fake a lot of human interactions, but I feel like I fake them all, and I fake them very well. That’s my burden, I guess.

- Dexter Morgan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links