Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisaura

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

aura

Innlegg av JUNE »

jeg var på messa i helgen, og fikk tatt et aurafoto.
greit nok det, men når hun skulle forklare etterpå hva fargene betydde, stemte ikke en dritt av det hun sa om følelser. den kreative fargen hun forklarte meg, stemte.
auraen var helt jevn rundt hele meg, fiolett nederst, grønt og gult etter det, og rødt fra tinningen og opp. litt hvitt på toppen.

er det noen her som har litt erfaring med sånt...?
kunne vært artig med en annens syn.
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Re: aura

Innlegg av Hecate »

JUNE skrev:jeg var på messa i helgen, og fikk tatt et aurafoto.
greit nok det, men når hun skulle forklare etterpå hva fargene betydde, stemte ikke en dritt av det hun sa om følelser. den kreative fargen hun forklarte meg, stemte.
auraen var helt jevn rundt hele meg, fiolett nederst, grønt og gult etter det, og rødt fra tinningen og opp. litt hvitt på toppen.

er det noen her som har litt erfaring med sånt...?
kunne vært artig med en annens syn.
Har en del bøker om auratolkning og sånt, men det står forskjellig i alle sammen. Så derfor må en ta dette med en klype salt. Tror det er best å lese intuitivt ut av fargene og hva de betyr for hver enkelt person , enn å støtte seg til det som står i bøkene....men dette kommer med erfaring vil jeg tro...?
Det er bedre å få en auralesning, enn et bilde. Kjenner en som driver med det, men han er for tiden i en annen del av landet.
Antall ord: 180
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Re: aura

Innlegg av JUNE »

Hecate skrev:
JUNE skrev:jeg var på messa i helgen, og fikk tatt et aurafoto.
greit nok det, men når hun skulle forklare etterpå hva fargene betydde, stemte ikke en dritt av det hun sa om følelser. den kreative fargen hun forklarte meg, stemte.
auraen var helt jevn rundt hele meg, fiolett nederst, grønt og gult etter det, og rødt fra tinningen og opp. litt hvitt på toppen.

er det noen her som har litt erfaring med sånt...?
kunne vært artig med en annens syn.
Har en del bøker om auratolkning og sånt, men det står forskjellig i alle sammen. Så derfor må en ta dette med en klype salt. Tror det er best å lese intuitivt ut av fargene og hva de betyr for hver enkelt person , enn å støtte seg til det som står i bøkene....men dette kommer med erfaring vil jeg tro...?
Det er bedre å få en auralesning, enn et bilde. Kjenner en som driver med det, men han er for tiden i en annen del av landet.
hadde vært artig å få møtt denne personen. kanskje vi kan ta det i forbindelse med kaffen? :)
Antall ord: 200

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Re: aura

Innlegg av Hecate »

JUNE skrev:
Hecate skrev:
JUNE skrev:jeg var på messa i helgen, og fikk tatt et aurafoto.
greit nok det, men når hun skulle forklare etterpå hva fargene betydde, stemte ikke en dritt av det hun sa om følelser. den kreative fargen hun forklarte meg, stemte.
auraen var helt jevn rundt hele meg, fiolett nederst, grønt og gult etter det, og rødt fra tinningen og opp. litt hvitt på toppen.

er det noen her som har litt erfaring med sånt...?
kunne vært artig med en annens syn.
Har en del bøker om auratolkning og sånt, men det står forskjellig i alle sammen. Så derfor må en ta dette med en klype salt. Tror det er best å lese intuitivt ut av fargene og hva de betyr for hver enkelt person , enn å støtte seg til det som står i bøkene....men dette kommer med erfaring vil jeg tro...?
Det er bedre å få en auralesning, enn et bilde. Kjenner en som driver med det, men han er for tiden i en annen del av landet.
hadde vært artig å få møtt denne personen. kanskje vi kan ta det i forbindelse med kaffen? :)
Dersom han er i Oslo på det tidspunktet, ja. Regner med at han kommer hjem til mor i jula. :)
Antall ord: 221
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Tolkning

Innlegg av kaja43 »

Om du tar det hos Rafael Gyldenrose så får du en god og intuitiv tolkning av bildene.

Jeg tok ett hos han på messa og alt som ble sagt stemmer med det jeg jobber med for tiden.
Fikk også med en liten folder med forklaring til chakraene og fargene.
Antall ord: 50
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Re: Tolkning

Innlegg av JUNE »

kaja43 skrev:Om du tar det hos Rafael Gyldenrose så får du en god og intuitiv tolkning av bildene.

Jeg tok ett hos han på messa og alt som ble sagt stemmer med det jeg jobber med for tiden.
Fikk også med en liten folder med forklaring til chakraene og fargene.
det er jo forsøket verdt å prøve. takk for info!
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Tok bilde i fjor jeg.... Var ikke så mye farger på mitt, mest hvitt og fiolett... Fikk ikke så veldig mye forklaring på det heller.... Så nå er det igrunnen gått i glemmeboka hele aurabildet... Ikke så lett å forstå eller tolke selv...
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links