har någen av dåkkår andre ideer på ka så skjer, då vil d ver kjekt å hørra

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hehe jeg har 3 i matte på vitnemålet mitt jeg, så ikke spør meg :mozilla_wink:^Idril^ skrev:Ville isåfall trodde det var 2007... Jeg mener å ha hørt at anti-kristus skulle komme til jorden 2000 år etter kristus fødsel... Kristi fødsel var for 1999 år siden... Tidsregningen vi har idag er 7 år feil.. Men mulig jeg regner feil vei nå...
Hide post links |
Ja, bare 1 år igjen da.^Idril^ skrev:Ville isåfall trodde det var 2007... Jeg mener å ha hørt at anti-kristus skulle komme til jorden 2000 år etter kristus fødsel... Kristi fødsel var for 1999 år siden... Tidsregningen vi har idag er 7 år feil.. Men mulig jeg regner feil vei nå...
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
ååå, trudde du var en skikkelig gærning je da :mozilla_wink:alien skrev:eg harsje sagt d skjer någe.. eg sporte om d skjer någe, så dåkkår trenge ikje å tro eg e ein galning så pringe ner i byen å robe domme dag e nær..
har bare lest ein av Däniken sine bøgår så har fått mg t å stilla spørsmål :mozilla_smile:
Hide post links |
Det er sikkert mye som skjer i 2012, men tror ikke det kommer til å ha noe med dette å gjøre.alien skrev:Om någen vett ka så skjer i år 2012?? di seie at den kristne tidsalderen stoppe dr, å d sama jørr inka kalenderen.. någen seie jesus komme tbage, å andre seie d bare e ein myte![]()
har någen av dåkkår andre ideer på ka så skjer, då vil d ver kjekt å hørra![]()
Hide post links |
Hide post links |