Amazon skrev:Samme kveld som jeg skrev forige innlegg opplevde jeg flere uforklarlige ting:
Jeg lå meg tidlig i går, ca klokken 11.00 - 11.30. Jeg lå på ryggen som vanlig med hodet vendt oppover. Da jeg holdt på å sovne var det som om hodet mitt ble vendt til høyre (ut mot rommet) uten jeg snudde på det, jeg hadde øynene igjen da dette skjedde og våknet. Da jeg åpnet øynene kunne jeg se en liten mørk skikkelse som gikk sakte langs sengen min, den var svært uklar, så ut som små partikler. Denne skikkelsen var under en meter høy og forsvant etter noen sekunder. Jeg må si at jeg ikke var høy i hatten etter dette men prøvde på nytt å sovne. Så skjedde det noe veldig ekkelt, før jeg sovnet var opplevde keg en slags prikking på venstre kne, brått kjente jeg at noe presset dynen ned på utsiden av venstre kne som om jeg skulle brukt min egen finger fra utsiden av dynen til å klø meg på kneet eller noe sånt.
Jeg begynner å bli lettere skremt av dette. Skulle ønske jeg var disse hendelsene foruten selv om de har fått meg til å tenke. Det jeg har merket er at alt dette skjer når jeg holder på å falle i søvn, gjerne rett etter eller like før. Begynner å tro at det er en tilstand vi kan oppleve i denne fasen som skremmer meg bra mye. Jeg er 18 år og tvilte litt på det som var skrevet her inne, den tvilen er nå vekk men jeg synes det var rart å oppleve dette siste tilfellet dagen etter jeg fant denne siden.
Hei,
jeg så inlegget ditt og jeg elsker alt som har med "spøkelser" og gjøre. haha
uansett, jeg tror jeg har et innspill. dette er noe jeg bedømmer ut fra det du skriver. Så jeg kan ta feil.
Nå, har det seg slikt at jeg tror at fåtallet av mennesker har sjel. De fleste er bare celler for planeten og erfaringene de har går til planetens sjel som igjen utvikler seg. Så jeg vil si kanskje 15% av mennesken har utviklet sjel og levd mange liv. De fleste som er opptatt av åndelige ting har som regel sjel fordi de føler at det er noe mer. Men, jeg vil si at de som har en sjel er de som føler at di har en "oppgave" eller mission som drar dem fremover.
Jeg går så langt å si at til og med mennesker med VELDIG gode utviklet paranormale evner har nødvendigvis ikke en sjel. Paranormale evner ( i visse nivåer) kommer fra å bruke den 6 sansen som egentlig bare er et organ og ikke noe med sjelen å gjøre. Men, det er større mulighet for at de menneskene har sjel pga. at de samler mer informasjon av livet og derfor får mer erfaring og utvikler en sjel.
Jeg tror IKKE at de som har sjel er spesielt heldige enn de som ikke har osv osv og at de er spesielt utvalgte. det er en naturlig mekanisme akkuratt som du har røde og hvite blodceller i kroppen. De er like viktige for at kroppen din skal fungere selv om de hvite blodcellene er mer "avanserte!" kan du si. hadde du bare hatt hvite blodceller hadde kroppen din stoppet opp. Jeg tror at menneskene med sjel er de hvite blodcellene som er her for å bekjempe "virus". Og de rød har ikke peiling på hva som skjer. De bare gjør daglidagse ting og føler ingen spesiell mening. Men, de som er hvite blodceller føler dette veldig sterkt. De som føler dette vet akkuratt hva jeg snakker om.
Jeg, vet at MANGE på dette forumet er sikkert helt uenig. Dette er det jeg tror, jeg er ikke interessert i å debatere dette via et forum. Vi er her for å ytre meninger så da sier jeg min. Jeg respekterer andre menneskers tro i høyeste grad.
Jo tilbake til din historie. Jeg har selv vært jaget av av spøkelser HELE mitt liv. Og spesielt av sorte skygger jeg vil kalle "dark people" noen har klart å tatt bilde av dem på internet. Kommer som regel om natten og står over meg.. eller presser meg ned mot brystet.
jeg har aldri vært noen tilhenger av det alternative eller spirituelle miljøer fordi jeg er veldig uenig av deres forståelse av den paranormale verden. (for eksempel jeg tror IKKE at det går ann å kommunisere med avdøde familie medlemmer osv osv igjennom noe de kaller kanalisering. Det som skjer i de fleste tilfeller er at de fanger opp tankene til personen de "leser" eller connecter til Acashic Record eller gaia consciousness som noen kaller det. De som har meditert litt og besøkt andre dimensjoner osv osv vet sikkert hva jeg mener uten at jeg går i detalj)
haha.. nå blir det ihvertfall noen sinte mennesker. Du kan få informasjon om avdødes fortid men, det er IKKE fra de avdøde selv.
Jo tilbake til skyggen. Tenk et energi vesen ser bare energi. Og en med sjel lyser ut i forhold til andre. HAn blir tiltrukket til energien din og kommer til deg av forskjellige grunder. Jo sterkere hvit blodcelle du er desto mer bråk blir det av "spøkelser"
Jo.. hvordan beskytte seg? haha.. blir du holdt nede som de gjør i flere tilfeller fokuser på punktet et par centimeter under navlen din. Altså qi(chi) chakraen, dantien. Den blir kaldt forskjellig ting.
Er du interessert kan jeg fortelle deg mer metoder om hvordan beskytte seg mot spøkelser. Dette er ganske interessante greier og jeg skal på spøkelse jakt i kveld her i USA hvor jeg bor nå.
Jo, nå har jeg vel kranglet på meg hele forumet her så nå burde jeg holde kjeft. Det er derfor jeg holder meg unna dette miljøet.. haha.. husk alle oppfatter ting forskjellig og det kan hende at det jeg sier tenner lyset for noen.. og det er det vi alle prøver å få til.. vekke opp folk til hva som skjer her på jorda. Enten vi er kristne, budhister, ghost busters eller klarsynte!
en nuss til alle mine brødre som er der ute og gjør en god jobb! (altså dere som er interessert i slike ting og har evner)