Vi skal LEEEEEVE....alien skrev:så hva blir det til, skal vi dø eller leve!?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers
Vi skal LEEEEEVE....alien skrev:så hva blir det til, skal vi dø eller leve!?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Da får vi alle sammen bygge oss et romskip og sirkle rundt jorda til det har roa seg ned...torgeir skrev:Jordrotasjonens hastighet på ekvator er omtrent på 500 m/s. skulle jordens rotasjon bråsnu da, ville jeg ha kalt det for verdens undergang.
Hide post links |
Kult! Sign me up!vegar_m skrev:Da får vi alle sammen bygge oss et romskip og sirkle rundt jorda til det har roa seg ned...torgeir skrev:Jordrotasjonens hastighet på ekvator er omtrent på 500 m/s. skulle jordens rotasjon bråsnu da, ville jeg ha kalt det for verdens undergang.
Hide post links |
Herlighet, går det så fort? Så kult at det ikke merkes.torgeir skrev:Jordrotasjonens hastighet på ekvator er omtrent på 500 m/s. skulle jordens rotasjon bråsnu da, ville jeg ha kalt det for verdens undergang.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Haha! Den var ny :mozilla_laughing:Treo skrev:Jeg har hørt at Jesus kommer til å lande på jorden i en UFO. :mozilla_surprised:
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Her er vi vant til merkelige poster. Vi er litt merkelige alle sammen her inneBlaze_01 skrev: takk for at det finnes folk der ute som dere som absolutt ikke må krangle om det kommer en litt merkelig post :mozilla_wink:
Hide post links |