Dj_Devil skrev:anniren skrev:Sparrow skrev:bølger og oversvømmelser og sånt handler ofte om overveldende følelser, du er ikke forelsket vel Benny?
Du ser jo hva som står under som hans personlige beskjeder da..

hehe... akkuratt den melingen har ingenting med det å gjøre...
etter mye testing har eg funnet ut at mange blir gladere å drar på smilebandet berre det står gla i deg. testa det lenge på msn og andre forum..
på msn får eg alltid fra di nermeste "gla i deg og"
så se det som min lille måte å spre litt glede

Nå må du ikke tro at jeg begynner å bli "kjip mot Dj_Devil igjen" modus her, men jeg må bare få si at jeg synes det er helt utrolig absurd... og rett og slett veldig teit, det å skrive "gla i deg" til alle og enhver, og det uten at du vet hvem som leser det. Først fordi det er en personlig beskjed som virker å henvende seg direkte til én bestemt person, og for det andre fordi det også blir veldig generelt sagt (utifra hvordan du forklarer). Sist, men ikke minst i det hele tatt: det å være GLAD i noen er en følelse fra hjertet, og det er ihvertfall absolutt ikke noe jeg ville sagt uten å faktisk helt og holdent MENE det.
Alle andre tilfeller vil for meg framstå som overfladisk,
og det vil ødelegge utsagnets opprinnelige og ekte betydning.
Om du virkelig mener at du ubetinget er glad i alle mennesker som har lest teksten din "gla i deg", er det helt greit din egen sak. Og da kunne jeg ha skjønt det, men spørsmålet er vel om du virkelig kan si at du ER det? Og hadde det vært meg hadde jeg heller skrevet "glad i dere" - selv om jeg ikke ville skrevet noe sånt, fordi det ikke har med hvordan jeg vil fremstå her. Men nok en gang: du kan jo faktisk mene det,
og det er ikke min sak. Det er din. Men nå ga jeg deg ihvertfall min mening om det hele.
Synes det er greit jeg... å komme med meninger, fremfor følelsesutbrudd.
Det er som regel det som resulterer i at folk forsvinner herfra også.
De legger for mye følelser i innleggene sine, de blir personlige, takler ikke motgangen og forsvinner. Garantert andre grunner også. Men det er jo åpenlyst at også de med "mest problemer" (selvfølgelig med tanke på reaksjoner på innlegg her inne) involverer seg med litt for mye følelser i ting her. Nå sier jeg ikke at følelser ikke er en bra ting; det er tross alt noe av det viktigste vi har; men jeg tror på de ekte følelser. Og å være glad i noen er en sann og god følelse, og det er ikke noe jeg sier for å oppmuntre noen som helst. Det er noe jeg sier når jeg virkelig føler at jeg er glad i den personen. Da detter det ut av meg nærmest automatisk, eventuelt etter en slags "trang til å måtte si det".
Nå ble det veldig langt, og mye rundt grøten her, men det er bare fordi jeg har litt skrivekløe og ikke har sittet foran dataen i det hele tatt idag.
...men Benny... Er du virkelig glad i "oss", eller er det noe du sier for å være oppmuntrende? Jeg vil bare høre hva du føler/mener/synes om dette.