Jaja, det er greit nok, men så brukte personen gåteøyne rundt ordet spill og det blir litt galt i mine øyne og miste respekten for et menneske av den grunn.TrappedSoul skrev:Det er et verktøy man kan bruke til å kontakte ånder og det funker helt fint, noen definerer det kanskje som et spill men selv vil jeg kalle det et verktøy.SvartMagi skrev:Det selges da i lekebutikk med 7-8 års aldergrense. Klart det er et spill.
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Hjelpe personer over til "den andre verden"
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Des 2006 11:57
- 18
Antall ord: 83
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i mitt lille rike
hehe eg vet kje ka ouija e for nåke tenkte kankjse de va et "spill" forstår du??TrappedSoul skrev:Mister litt respekten for deg når du kaller ouija spill, hehe...minna2 skrev:nei... hadde ingenting med sånne "spill" å gjøre!Vermilion Oriol skrev:Var det snakk om Ouija???
Antall ord: 52

*****Love*****
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
jep de har ho:)e.ryste skrev:Kan hørest ut som automatskrift....men for da håpe moren din vet hva det heter det hun gjør og hva hun holder på med :mozilla_smile: . En må jo ha respekt for slike ting...
Antall ord: 44

*****Love*****
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2004 21:29
- 20
- Lokalisering: Oslo
Man kan for eksempel starte med å meditere litt mer fast, f.eks daglig, bli med i sirkler hvor man mediterer, bruker forskjellige teknikker for å øve opp klarsynthet osv. Bli trygg på seg selv. Om man ikke har sirkler i nærheten kan man samle noen venner som også er interessert i å utvikle seg og ikke bare hoppe rett over på å drive ut ånder.SvartMagi skrev:Åssen skal man da lære hvis man ikke gidder å betale for kurs?CandyMilla skrev:Jeg syns ikke du skal tulle med dette hvis du ikke har greie på hva du driver med.
Antall ord: 98
Ain't that the way it goes 

Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
minna2 skrev:hehe eg vet kje ka ouija e for nåke tenkte kankjse de va et "spill" forstår du??TrappedSoul skrev:Mister litt respekten for deg når du kaller ouija spill, hehe...minna2 skrev:nei... hadde ingenting med sånne "spill" å gjøre!Vermilion Oriol skrev:Var det snakk om Ouija???
Nå syns jeg du surrer litt her. Først spør en om det var ouija, og du svarer "nei, hadde ingenting med sånne "spill" å gjøre.
Her har du allerede sagt at du "vet" hva ouija er ved å si at nei, det dreide seg ikke om det. Og så når en annen sier han mister respekt fordi du kaller det et spill, så sier du at du ikke vet hva det er?
Hadde du ikke visst det ville du vel ha spurt hva det er når det først ble bragt på bane?
Antall ord: 151

Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
Og hvis du virkelig vet hva du driver med som du så tydelig mener, så er det liten sjanse for at du ikke vet hva ouija er. De fleste som vet hva åndekontakt er, vet hva ouija er. Trenger ikke ha et brett eller ha drevet med brett for å vite hva det er, men kunnskap om hvordan det fungerer tror jeg ethvert menneske som hevder å ha kontakt med ånder/hjelpere innehar.
Antall ord: 71

Hide post links |
hjelpe over
Hei hvorgammel er du minna2
jeg er enig med deg milla, dette ser meget useriøst ut.
man bør vite litt om åndelighet før man sier man veit hva man driver med.
Veit du hva spiritismen står for og hva spiritismen er for noe?
Olav.
Olav.
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
Men behøver ikke bety at hun er useriøs, jeg mente at hvis man skal holde på med sånt så bør man ha en god del kunnskaper om emnet og også kunne klare å lukke igjen det man har åpnet. Jeg sier ikke at hun ikke har respekt for åndeverden, for det vet jeg ingenting om, men at hun kanskje burde trene seg opp litt mer selv ved mediatasjon, sitte i sirkel med andre osv, før hun prøver så på åndeutdrivelse.
Antall ord: 85

Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ååå unnskyld meg då!!! ka e ouija for nåke då??? fornøyd??CandyMilla skrev:minna2 skrev:hehe eg vet kje ka ouija e for nåke tenkte kankjse de va et "spill" forstår du??TrappedSoul skrev:Mister litt respekten for deg når du kaller ouija spill, hehe...minna2 skrev:nei... hadde ingenting med sånne "spill" å gjøre!Vermilion Oriol skrev:Var det snakk om Ouija???
Nå syns jeg du surrer litt her. Først spør en om det var ouija, og du svarer "nei, hadde ingenting med sånne "spill" å gjøre.
Her har du allerede sagt at du "vet" hva ouija er ved å si at nei, det dreide seg ikke om det. Og så når en annen sier han mister respekt fordi du kaller det et spill, så sier du at du ikke vet hva det er?
Hadde du ikke visst det ville du vel ha spurt hva det er når det først ble bragt på bane?
Antall ord: 165

*****Love*****
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
Men herlighet da, du trenger vel ikke bli så sint
Antall ord: 10

Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Re: hjelpe over
olav moldestad skrev:Hei hvorgammel er du minna2
Olav.
Eg e gammal nok!
Spiritisme e noe eg aldri ska være med på eller skal prøve...
Eg vet ikkje så masse om de, men eg vil heller ikkje vita så masse om de!
så ikje fortel ka de e for noe e du snill!
Antall ord: 97

*****Love*****
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
Men kjære deg.. Spiritisme er noe du aldri skal være med på? Det er helt tydelig at du ikke burde drive med åndeutdrivelser. Dette syns jeg du bør si til moren din også
Antall ord: 36

Hide post links |
Hei om du har drevet med kontakt med åndeverden, eller den andre siden har du allerede vært med på en del av spiritismen, spiritismen omfatter all form for åndelig lære og åndelig kommunikasjon. Jeg tror du skal sette deg inn i hva du snakker om, om du har lyst har jeg liggende noe lese stoff til deg jeg kan sende deg, slik du kan få en litt bedre forståelse for det spirituelle. Hvor gammel er du egentlig?
Olav.
Olav.
Sist redigert av olav moldestad på 12 Des 2006 16:32, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Gå å bry deg ein aen plass!!CandyMilla skrev:Men kjære deg.. Spiritisme er noe du aldri skal være med på? Det er helt tydelig at du ikke burde drive med åndeutdrivelser. Dette syns jeg du bør si til moren din også
Antall ord: 44

*****Love*****
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
Ja, det skal jeg gjøre. Beklager at jeg ikke ga deg det svaret du ville ha.minna2 skrev:Gå å bry deg ein aen plass!!CandyMilla skrev:Men kjære deg.. Spiritisme er noe du aldri skal være med på? Det er helt tydelig at du ikke burde drive med åndeutdrivelser. Dette syns jeg du bør si til moren din også
Antall ord: 63

Hide post links |