Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterJordens rensning i 2007

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Melvin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 70
Startet: 13 Feb 2007 19:35
17

Innlegg av Melvin »

Hvorfor skal man se noe som det er en mulighet for at skal skje? Hva er da forskjellen på fantasi og en profesi?
..og det gir fortsatt ingen forklaring på hvem som gir oss disse tegnene (og hvorfor), for jeg vil anta at det er et intelligent vesen (eventuelt Gud) som gir oss tegnene, og som har en eller annen plan. Hvorfor skulle vi få tegn som ikke betyr noe? Hvordan vet man forskjellen? Hvorfor er det bare folk som tror verden kommer til å forandre seg til noe fantastisk som får slike tegn?
Åhh.. så mange spørsmål..
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:
BA skrev:Det var ikke i nærheten av den 8. februar, som du sa det skulle være. Når det ikke kom den åttende, så var det en portal som skulle åpnes den åttende, slik at jordskjelvet kunne komme senere.

Nå når du har sett at det var en liten rystelse i Lærdal lenge før du hadde sagt det skulle komme så var dette det du hadde "kanalisert". At du ikke blir flau over dine egne løgner. Eller du er kanskje det, og det er derfor du fyller opp svaret med smileys som ikke passer inn?

Jeg forventet ikke noe skjelv, det trodde jeg du var fullstendig klar over, men du "kanaliserte" et jordskjelv i Lærdal 8. februar. Eller i nærheten.

Over en uke feil er ikke i nærheten. Det er råbom når "kanaliseringen" skjedde bare en uke før hendelsen.
Her sier du mye rart igjen som jeg ikke engang har sagt. Typisk deg å være usaklig.
9. februar skrev du om både jordskjelvet i Geiranger og det i Lærdal:

"Det er ikke tankespinn nei, flere av datoene som har kommet frem gjelder portal-åpninger som har med de ulike jordskjelvene å gjøre. Energier skal balanseres for å minske skadeomfanget. Dette gjorde jeg og et par venner 1. februar. Denne portalen gjaldt jordskjelvene som kommer ved Geiranger og Oslofjorden. Datoer for noe i fremtiden er vanskelig å vite presist, siden energiene for fremtiden som sagt hele tiden er i endring. Men datoene for portal-åpninger er nøyaktige, disse er det jo vi selv som aktivt må ta del i. Jordskjelvene er det bare Jorden som kan skape. Vi får bare vente å se fremover BA, jeg for min del vet at jordskjelvene kommer i veldig nær fremtid, men de nøyaktige tidspunktene tør jeg ikke si for sikkert."
Så får du vise hva jeg skrev overfor her som er usaklig eller som ikke stemmer med hva du har sagt. Om du kan vise at jeg har tatt feil her, så kan jeg ikke si at du lyver igjen, men slik jeg ser det så har du bare enda en gang vist hvilken løgner du er. Da lyver du uhemmet for å unngå å innrømme dine feil eller løgner.
Den 1. ble det satt opp en portal som gjelder jordskjelv i Geiranger og Oslofjorden. Klokken 19, 24 og 03:00 ble det gjort. Hun ene som var med på dette så i detaljer fjellsiden ved Geiranger som vil rase, og sprekken i jordskorpa som vil komme i sjøen utenfor Kolbotn, i midten av Ulvøya, og inn mot sentrum av Oslo. Jeg har ikke sagt et kvekk om en portal den 8. Og at denne skulle sørge for at skjelvet skulle komme senere..??
Jo i det jeg siterte ovenfor kommenterte du både jordskjelvet som skulle komme i Geiranger og det jordskjelvet som skulle komme i Lærdal 8. februar.
Nå når du har sett at det var en liten rystelse i Lærdal lenge før du hadde sagt det skulle komme så var dette det du hadde "kanalisert".
Hæ?
Jordskjelvet i Lærdal nevnte jeg på forumet den 24.
Altså før det faktisk kom.
Ja, men det er irrelevant for min kommentar. Rystelsen i Lærdal kom over en uke før du hadde sagt. Når du fikk informasjon om denne rystelsen så endret du taktikk. Fra å være en portalåpning til å bomme på tiden.
Over en uke feil er ikke i nærheten. Det er råbom når "kanaliseringen" skjedde bare en uke før hendelsen.
Ånei, det er ikke i nærheten nei....særlig tatt i betraktning at dette er det eneste skjelvet som har vært MIDT i Lærdal på over 30 år. "Tilfeldigvis" kom dette bare en uke etter det ble kanalisert. Ja det var jammen råbom BA...
Javisst var det råbom. Hvor lenge det var siden siste jordskjelv akkurat der er uinteressant. Vi har til stadighet jordskjelv fordelt over store deler av landet, og særskilt på vestlandet, men det er det ikke sikkert du visste. Det er heller ikke relevant. Det som er relevant er at du sa en dato, som ikke skulle være tankespinn, og halvveis før denne datoen så var det tilfeldigvis et lite jordskjelv, og det var så lite at ingen hadde mulighet til å merke det. Til tross for at du tidligere hadde forklart det manglende jordskjelvet med portalåpninger og slik svada så fant du det nå passelig å endre taktikk til å si at dette var den varslede katastrofen.

I forbindelse med jordskjelvene snakket du nemlig om flodbølger og du snakket om å redusere skadeomfanget, og så var det et jordskjelv som ikke en gang kunne velte en fyrstikk, og så påstår du at du hadde rett.
Antall ord: 821

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

BA skrev:I forbindelse med jordskjelvene snakket du nemlig om flodbølger og du snakket om å redusere skadeomfanget, og så var det et jordskjelv som ikke en gang kunne velte en fyrstikk, og så påstår du at du hadde rett.
Ja det har vært snakk om jordskjelv med påfølgende flodbølger. Jeg har aldri kanalisert at noe sånt ville skje i Lærdal. Da jeg spurte om å få stedsnavn på jordskjelv i februar så fikk jeg navnet Lærdal, størrelsen og et evnt skadeomfang ble jeg ikke fortalt noe om. Hva DU imidlertid forventet av dette skjelvet er uinteressant. Jordskjelv vi har fått vite om som vil skape flodbølger er det som vil føre til at en fjellside ved Geiranger raser i sjøen, og et i Nordsjøen som vil føre til at et undersjøisk fjell raser. Ingen andre.

Du skjønner det BA....de stedsnavnene jeg får er ikke tilfeldige. Det var ikke tilfeldig at jeg fikk vite Lærdal av ALLE andre mulige stedsnavn rundt omkring i Norges land. Og du må ikke tro at jeg nødvendigvis kun får ned katastrofale jordskjelv. Eller har du bestemt noe annet? Jordskjelvet i Lærdal er det aller mest sentrale som har oppstått, i hele år. Det kunne ikke vært mer presist, stedsmessig, da jeg fikk ned navnet Lærdal. I tillegg er det over 30 år siden det har vært jordskjelv der sist. Dette var ment som en bekreftelse for meg. Akkurat som det kraftige jordskjelvet i Nordsjøen den 7. januar, dette dukket opp bare et døgn etter at jeg kanaliserte om jordskjelvet i Nordsjøen i mars. Dette var også en liten bekreftelse, eller et artig "sammentreff" om du vil.

Det var nok heller ikke tilfeldig at akkurat du skulle oppdage dette skjelvet i Lærdal for meg, og at vi skulle ha denne diskusjonen ;)
BA skrev:
Gaute skrev:
Nå når du har sett at det var en liten rystelse i Lærdal lenge før du hadde sagt det skulle komme så var dette det du hadde "kanalisert".
Hæ?
Jordskjelvet i Lærdal nevnte jeg på forumet den 24.
Altså før det faktisk kom.
Ja, men det er irrelevant for min kommentar. Rystelsen i Lærdal kom over en uke før du hadde sagt. Når du fikk informasjon om denne rystelsen så endret du taktikk. Fra å være en portalåpning til å bomme på tiden.
Nei BA, dette var ikke irrelevant. Lærdal ble kanalisert FØR skjelvet kom. Det du henger deg opp i er at datoen ikke stemte, selv om jeg har sagt utallige ganger at det er håpløst å kanalisere ned et nøyaktig tidspunkt for noe som skjer i fremtiden. Dette sa jeg til og med FØR skjelvet kom....altså har jeg ikke endret "taktikk". Og vet du hva? Jeg trenger ikke bruke taktikk. Det er nok å være ærlig....og å stå for alt man sier. Om du velger å TRO at jeg lyver for å virke mer overbevisende så er det din sak. Men jeg ser jo at du stadig vekk bruker taktikk her inne, og vrir og vender på det folk sier fordi du har et sterkt behov for å overbevise deg selv og andre om din tro om at folk lyver.

Angående "tankespinnet" som du har hengt deg opp i....Jeg sier fortsatt at dersom det hadde vært en minste mulighet for at alt som har vært kanalisert her inne er tankespinn, så hadde jeg aldri lagt det ut.

Kanaliseringene omhandler jordskjelv og flodbølger som kommer i februar og mars, og dette er det ikke bare jeg som kanaliserer. Andre har også sett i klarsyn detaljene i flodbølgene som er på vei. Datoer er som sagt usikre. Men jeg har fått over 20 tettskrevne A4-sider om dette, og de nevner ingen datoer.
Javisst var det råbom. Hvor lenge det var siden siste jordskjelv akkurat der er uinteressant. Vi har til stadighet jordskjelv fordelt over store deler av landet, og særskilt på vestlandet, men det er det ikke sikkert du visste. Det er heller ikke relevant. Det som er relevant er at du sa en dato
Nehei....så stedsnavnet var ikke relevant? Til tross for at Lærdal ikke har vært nevnt i databasen på 12 år. Og den gangen var det i tillegg utenfor Lærdal.
Datoen ja....DEN er relevant den! For det var den eneste feilen du kunne finne. :lol:

Og da hjelper ikke det ubestridelige faktumet at datoer er vanskelig å kanalisere ned presist. Det hjelper heller ikke at jeg opplyste om dette lenge før disse datoene.
Til tross for at du tidligere hadde forklart det manglende jordskjelvet med portalåpninger og slik svada så fant du det nå passelig å endre taktikk til å si at dette var den varslede katastrofen.
Dette var ikke svada. Og dette var ikke den varslede katastrofen i Geiranger. Vi fikk innsyn i denne under portal-åpningen. Så flodbølgen ved Geiranger kommer den, og også et relativt kraftig jordskjelv i Oslofjorden. Akkurat når disse kommer vet vi ikke.
Antall ord: 869

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

Gaute skrev: Dette var ikke svada. Og dette var ikke den varslede katastrofen i Geiranger. Vi fikk innsyn i denne under portal-åpningen. Så flodbølgen ved Geiranger kommer den, og også et relativt kraftig jordskjelv i Oslofjorden. Akkurat når disse kommer vet vi ikke.
http://jordskjelv.no/jordskjelv/1904-2.html
Her er en artikkel som handler om jordskjelvet i området rundt oslofjorden i 1904
Jordskjelvet er i ettertid blitt beregnet til en styrke på 5.4 på Richters skala og er det største kjente jordskjelv i denne delen av Norge i historisk tid
Det er nå gått hundre år uten noe nytt jordskjelv av tilnærmet samme størrelse i denne delen av Norge, og denne seismiske stillheten gir grunn til å spørre om 1904-jordskjelvet var en enkeltstående hendelse, eller om et nytt stort jordskjelv i syd-Norge er rett rundt hjørnet.
Her sier de kun at det er mulig, ikke at det kommer til å skje.... Det sier ikke noe om resten av landet, det gjelder altså kun det området. Jeg (som ikke er noe som helst slags ekspert) vil ikke tro at det vil være noe tsunami fare (siden ingenting om dette er nevnt i artikkelen) Dessuten så er jo bygninger i Norge sikret for skjelv opp til 6 på skalaen (Richter sin) nå til dags.
Antall ord: 228

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:
BA skrev:I forbindelse med jordskjelvene snakket du nemlig om flodbølger og du snakket om å redusere skadeomfanget, og så var det et jordskjelv som ikke en gang kunne velte en fyrstikk, og så påstår du at du hadde rett.
Ja det har vært snakk om jordskjelv med påfølgende flodbølger. Jeg har aldri kanalisert at noe sånt ville skje i Lærdal. Da jeg spurte om å få stedsnavn på jordskjelv i februar så fikk jeg navnet Lærdal, størrelsen og et evnt skadeomfang ble jeg ikke fortalt noe om. Hva DU imidlertid forventet av dette skjelvet er uinteressant. Jordskjelv vi har fått vite om som vil skape flodbølger er det som vil føre til at en fjellside ved Geiranger raser i sjøen, og et i Nordsjøen som vil føre til at et undersjøisk fjell raser. Ingen andre.
Hva du har "kanalisert" vet du knapt nok selv. Jeg forholder meg til hva du skriver her, og du skrev om katastrofer og flodbølger og Geiranger og Lærdal. Ut fra kontekst i dine innlegg skrev du i praksis at det ville være katastrofer i Lærdal også, men det ble ikke spesifisert. Det ble heller ikke spesifisert at disse katastrofene ikke skulle ramme Lærdal.
Du skjønner det BA....de stedsnavnene jeg får er ikke tilfeldige. Det var ikke tilfeldig at jeg fikk vite Lærdal av ALLE andre mulige stedsnavn rundt omkring i Norges land. Og du må ikke tro at jeg nødvendigvis kun får ned katastrofale jordskjelv. Eller har du bestemt noe annet? Jordskjelvet i Lærdal er det aller mest sentrale som har oppstått, i hele år. Det kunne ikke vært mer presist, stedsmessig, da jeg fikk ned navnet Lærdal. I tillegg er det over 30 år siden det har vært jordskjelv der sist. Dette var ment som en bekreftelse for meg. Akkurat som det kraftige jordskjelvet i Nordsjøen den 7. januar, dette dukket opp bare et døgn etter at jeg kanaliserte om jordskjelvet i Nordsjøen i mars. Dette var også en liten bekreftelse, eller et artig "sammentreff" om du vil.
Jordskjelv gjelder store områder, og om episenteret er i Lærdal eller nabokommunen spiller egentlig ikke så stor rolle. Det er jordskjelv i begge kommunene. Noe du selvfølgelig ville poengtert hvis episenteret hadde vært i nabokommunen.

Du holder stadig på med det uvesentlige poenget ditt om at det er 30 år siden sist. Hva så? Det er 3 uker siden du skrev det skulle komme om to uker. Det var et jordskjelv der for to uker siden, noe som betyr at du bommet med 100% på tidsangivelsen. Det er ikke i nærheten.
BA skrev:
Gaute skrev:
Nå når du har sett at det var en liten rystelse i Lærdal lenge før du hadde sagt det skulle komme så var dette det du hadde "kanalisert".
Hæ?
Jordskjelvet i Lærdal nevnte jeg på forumet den 24.
Altså før det faktisk kom.
Ja, men det er irrelevant for min kommentar. Rystelsen i Lærdal kom over en uke før du hadde sagt. Når du fikk informasjon om denne rystelsen så endret du taktikk. Fra å være en portalåpning til å bomme på tiden.
Nei BA, dette var ikke irrelevant. Lærdal ble kanalisert FØR skjelvet kom. Det du henger deg opp i er at datoen ikke stemte, selv om jeg har sagt utallige ganger at det er håpløst å kanalisere ned et nøyaktig tidspunkt for noe som skjer i fremtiden. Dette sa jeg til og med FØR skjelvet kom....altså har jeg ikke endret "taktikk". Og vet du hva? Jeg trenger ikke bruke taktikk. Det er nok å være ærlig....og å stå for alt man sier. Om du velger å TRO at jeg lyver for å virke mer overbevisende så er det din sak. Men jeg ser jo at du stadig vekk bruker taktikk her inne, og vrir og vender på det folk sier fordi du har et sterkt behov for å overbevise deg selv og andre om din tro om at folk lyver.
Dette er bare svada, og du argumenterer enda en gang mot stråmenn.
Du skrev i uke 4 om katastrofale jordskjelv i uke 6. I uke 5 var det en rystelse du fikk vite om i uke 6. Etter å ha forsøkt bortforklaring fikk du vite om en rystelse og endret taktikk.
Dette er hva jeg har skrevet om og dine forsøk på å argumentere mot alt mulig annet er bortkastet.
Angående "tankespinnet" som du har hengt deg opp i....Jeg sier fortsatt at dersom det hadde vært en minste mulighet for at alt som har vært kanalisert her inne er tankespinn, så hadde jeg aldri lagt det ut.
Og dette er hva jeg kalte løgn. Det er fortsatt renspikka løgn, noe jeg har vist klart og tydelig.
Javisst var det råbom. Hvor lenge det var siden siste jordskjelv akkurat der er uinteressant. Vi har til stadighet jordskjelv fordelt over store deler av landet, og særskilt på vestlandet, men det er det ikke sikkert du visste. Det er heller ikke relevant. Det som er relevant er at du sa en dato
Nehei....så stedsnavnet var ikke relevant? Til tross for at Lærdal ikke har vært nevnt i databasen på 12 år. Og den gangen var det i tillegg utenfor Lærdal.
Datoen ja....DEN er relevant den! For det var den eneste feilen du kunne finne. :lol:
Neida. Det var ikke noe jordkjelv i den klassen du beskrev. Det var den største feilen. Når du snakket om jordskjelv og katastrofer så kan du ikke bruke en liten rystelse og si at dette var katastrofen. Ingen merket noengang denne rystelsen i Lærdal, men de merket jordskjelvet i januar.
Til tross for at du tidligere hadde forklart det manglende jordskjelvet med portalåpninger og slik svada så fant du det nå passelig å endre taktikk til å si at dette var den varslede katastrofen.
Dette var ikke svada. Og dette var ikke den varslede katastrofen i Geiranger. Vi fikk innsyn i denne under portal-åpningen. Så flodbølgen ved Geiranger kommer den, og også et relativt kraftig jordskjelv i Oslofjorden. Akkurat når disse kommer vet vi ikke.
Ja, det tviler jeg ikke på. Det vil alltid være et kommende jordskjelv i Geiranger og alle andre steder. Men i begynnelsen av februar 2007 kan det ikke komme fordi dettidspunktet er forbi.
Antall ord: 1104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 27 Mai 2005 21:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tønsberg og oslo

Innlegg av pia »

fred til deg BA..virker slitsomt..
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 498
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

pia skrev:fred til deg BA..virker slitsomt..
Det er det nok ikke. Det er bare du som ikke har lært deg å se gleden i alle ting...Pia...om det er ditt virkelige navn. Du må se mer glede og mindre slit.
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 488
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Puh... det var slitsom lesning... fikk vondt i hodet. Ble trøtt... dønn trøtt....

Vil bare vise til denne

https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... ht=#211247
Skrevet: 16.02.07

storms
novice

Vel, jeg kom opp som Judge og Precog, og det er vel en grei beskrivelse.

Siden jeg kan se fremtidige hendelser, så kan jeg jo fortelle at det vil regne mye over store deler av norge neste uke.....

Linda fra Tromsø får Gutten sin sent i morgen kveld og 5 nye spennende bilder fra Lier vil bli tatt i kveld kl 20:17 - 20.33

Kristin Halvorsen vil uttale seg om SV sitt forhold til Afghanistan etter et partimøte i morgen formiddag.

8 av dere som leser dette før kl. 17.00 i dag skal spise pizza i kveld.

Nu vel, min venner,

Er jeg Precog?


PS: Det er ikke min bok det refereres til "The Book Of Storms"... Jeg har stor S på slutten

StormS;)

Som dere vet har vi hatt usedvanlig nedbør i uken som gikk... (snø og ikke regn). Jeg kan jo selvsagt hevde at jeg her har vært usedvanlig synsk, eller at jeg fikk kanalisert denne værmelding.

Hva tror dere?

StormS:)
Antall ord: 207

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Re: Jordens rensning i 2007

Innlegg av First Day »

Gaute skrev:Den siste uken har jeg fått en del kanaliseringer om naturkatastrofene som kommer i 2007.
I dag ba jeg om å få en kanalisering som egnet seg for Paranormal, og da kom denne.

Kanaliseringene omhandler det som ligger AN til å skje - slik energiene er akkurat i dag. Derfor kommer jeg til å legge ut nye etterhvert. Det viktigste nå er at dere får vite hva som venter oss, hvorfor, og hvordan vi skal forholde oss til dette.

Samtidig vil jeg oppfordre alle andre som kanaliserer her inne, og som har fått informasjon om det samme - om å komme seg ut av "skapet" :)

Jeg vet det er mange som kun legger ut kanaliseringer på mer "alternative" forum, men jeg mener det er viktig at alle ihvertfall har muligheten til å få denne informasjonen, ikke bare alternativere på lukkede forum. Så får hver enkelt vurdere hvor mye de trenger å ta til seg av dette, for noen trenger informasjonen - andre ikke.


10. Januar

Om skiftet vi og Jorden er inne i

Det som er i ferd med å skje er finere enn noe annet dere har tenkt dere i dette livet.
Nå er tiden inne for at alle de energiene som ikke lenger tjener dere mennesker vil forsvinne, og dere vil få vite hvordan det er å være menneske i all sin helhet. Aldri tidligere har det vært endringer så enorme som nå her på Jorden. Det som venter dere de nærmeste månedene er verdt å glede seg over, og dere vil få vite at det er en forandring som arbeider mot evig forenkling av livet. Nå har dere levd i flere tusen år med store lidelser som hovedelement i det å være menneske på Jorden, men dette vil endre seg om ikke lenge. Det vil bli forandringer, ikke bare på Jordens overflate, men også i deres egne indre. Dere kommer til å gå gjennom en del fremover som går på emosjonelle engstelser og en del misforståtte virkelighetsoppfattelser som ikke tjener deres beste. De ulike emosjonene som ikke tjener dere og de forskjellige oppfatningene som dere har i livet som ikke er riktige og som ikke hjelper dere vil forandres til muligheter, og en helt annen vekstmulighet vil åpenbare seg for dere. Nå vil dere være mer i stand til å virkelig forstå hvem dere er, og dere vil kjenne i dere hvor enkelt det egentlig er å leve. Dere vil forstå måter å forholde seg til emosjonelle problemer, og det vil hjelpe dere i en helt annen grad enn tidligere.

Alle menneskene får vite hvor enkelt og hindringsløst det er å leve. I årene som kommer vil dere forstå hvor identiske dere er, og at dere ikke trenger å være fiender, men at dere vil vite hvor like dere er og at dere deler en helhet uten å være adskilte fra hverandre. Flere endrer oppfatning av livet, og de vil forstå at det er forbindelsen som dere har til hverandre som er viktig, ikke det materielle. Det er dette som er hovedelementet i deres liv. Men dere har ikke vært istand til å vite dette før nå, dette er fordi energiene ikke har vært høye nok til at dere har kunnet vite dette i hjertene deres. Det som har hindret dere fra å vite dette er bl.a den oppfatningen dere har av verden dere lever i. Verden deres er ikke som dere tror, det er ikke meningen å leve for å tjene de som leder dere, men det er opplevelsen av indre ro dere egentlig lever for å finne.

Dere har hele livet vært plaget av emosjonelle lidelser, og dere har hindret måter å bli kvitt dette på ved hjelp av de engstelsene dere har irritert dere over. Dere har ikke vært fornøyd med dere selv. Og dette er jo egentlig det essensielle ved å leve; Det å elske seg selv, før dere elsker noen i det hele tatt. Dette er noe vi vil komme til å hjelpe dere med å forstå i tiden som kommer. Dere vil oppleve en del lidelser som vil hjelpe dere til å kjenne etter at det egentlig er helt OK å kjenne på disse emosjonene, at det ikke er noe å være redd for eller å hindre fra å nå frem. Det er viktig at dere kjenner etter hva dere føler til enhver tid og at dere ikke hindrer noen emosjoner i å komme frem. Det som skjer når dere ikke får frem de følelsene er at de vil lagres i dere som blokkeringer. Og det er ikke like enkelt å fjerne disse blokkeringene. Det enkleste er å hele tiden være bevisst sine følelser og å ikke hindre disse i å komme frem.

Det som vi forteller nå er viktig at dere forstår, iom. at det som dere ikke forløser av disse følelsene gir dere en lavere energi. Det igjen fører til at dere vil få med dere flere forskjellige lidelser i fremtiden som vil gjøre det enklere for dere å kjenne på disse følelsene, de vil overbemanne den kontrollen dere har i forhold til disse. Og det vil gjøre dere åpen for å lege disse emosjonene i dere. Da dere vil møte en del energiforandringer her på Jorden vil det være viktig for dere at dere forløser disse følelsene. Det som skjer da er at dere hever deres energinivå, slik at dere ikke vil bli i stand til å møte de naturkatastrofene som er på vei. Derfor er det viktig at dere forstår dette med følelser og at dere ikke hindrer disse fra å nå frem.

Endringene som kommer vil få dere til å finne ut at det er ingen tilfeldigheter og dere vil få møte mer negativitet i dere som dere ikke tidligere har kjent på, det vil komme en del frykt til overflaten og denne vil dere få tid til å bearbeide. Den er ikke like levende for alle, men den kommer i disse tidene uansett hvor man befinner seg. Uansett om man ikke opplever disse naturkatastrofene i sitt nærområde, er det likevel forbundet en del frykt til det som kommer til å endre på energinivået deres i fremtiden. Alle vil få kjenne på følelsene i denne tiden, og alle vil få vite etterhvert at dette ikke er noe å engste seg over i den grad at det ikke vil lage mer indre uro enn det dere kan takle. Fordi dere må vite det at ingenting av det som kommer til å inntreffe vil være tilfeldig for dere. Hver enkelt vil oppleve disse endringene helt forskjellig. Fordi vi har ulike mønster og hindringer som trenger ulike emosjonelle lidelser for å heles på riktig måte. Det er mange ulike scenarier dere kan vente dere med det som kommer. Ingenting vil oppleves likt. Dere vil være der dere trenger å være til enhver tid, og det vil føre til at de møtene dere vil få med elementene vil være helt forskjellig for hver enkelt. Møtene vil bli helt og fullt skreddersydd for hver enkelt. Og dette er jo egentlig forenklende for dere iom. at nå vil dere få det som dere trenger for deres egen utvikling.

Det må dere vite, at det som venter er magisk. Det er egentlig en gave det som kommer, i den forstand at det vil hjelpe dere til å bli hele og det vil hjelpe dere i et tempo dere aldri tidligere kunne drømme om. Dette vil føre til at dere blir ferdig med utviklingen som kreves i den nye tiden i enda raskere tempo enn dere kunne vært enige om at det var mulig tidligere. Mange vil velge å finne veien hjem til avdøde foreldre og venner nå fremover. Andre vil bli hjelpere for dere på Jorden og disse vil velge å dra hjem nå i de første endringene som kommer. Det er også de som vil være igjen her til endringene har inntruffet og som ikke vil få forlate Jorden før de har gjenåpnet energiene som har vært i negativ fatning i lengre tid. Det vi mener her er at disse vil få iverksatt energiene som må gjenaktiveres for at dere kan finne fred med det som venter dere.

Milliarder av mennesker vil forlate deres planet og være tilgjengelig for dere ved hjelp av telepati. Dette er et kommunikasjonsverktøy dere vil få lære dere i fremtiden, og det vil ikke være vanskelig for dere å ta i bruk denne måten å kommunisere på, iom. at energinivået vil være enormt mye høyere enn det er nå, og da vil det være mindre forskjeller mellom de ulike dimensjonene. Det vil være enkelt for dere å få kontakt med venner og familie som ikke lenger er på planeten i fysisk form, men som har gått over til ren energi og som befinner seg på høyere dimensjoner.

Alle vesener er på et helt annet dimensjonsnivå i fremtiden, og dette innebærer at dere kan nå det som er i deres verden på en helt annen måte enn dere er vandt med tidligere. Dere får en nærmere kontakt med de rundt dere, og dere vil føle dere ett med hverandre i den forstand at dere vet at dere påvirker hverandres energier ved hjelp av de energiene dere sender ut i form av tanker eller bilder, ord eller meninger. Og dere vil få en helt annen måte å lære dere folkeskikk på. Dere vil erfare hordan ulike energier dere sender ut påvirker det som er rundt dere, og dette vil dere erfare i tidlig alder. Det vil være mulig å lære seg å kommunisere med tanken t.om. for de aller minste spedbarn, disse er egentlig medfødte tankelesere slik det er nå i dag. Men dere er ikke observante nok til at dere vet dette. Det må dere tenke på neste gang dere hilser på et lite spedbarn. Dette er ikke en evne som er forbeholdt de som har levd noen år og har erfaringer, dette er et helt annet språk enn dere er vandt med. Det går på emosjoner og helhetlig forbindelse med alt det som er i deres verden. Det vil oppleves som en drøm hvor dere er alle ett. Og det er egentlig for interessant til at det er mulig å tenke seg for dere. Dette vet vi fordi vi vet hvordan dere tenker. Vi er mer forbundet til dere enn dere er klar over. Dette er noe dere vil vite om ikke lenge, når dere selv vil erfare denne helheten som alle vi her oppe føler til hverandre og til dere på Jorden.
Hej Gaute
Läste Ditt inlägg från 10/1 -07
Tema: Jordens rensning
Om skiftet vo og Jorden er inne i.

Det var mycket bra skrivet.
Nyckeln finns i fraktalen. (snö kristallen, is m.m )

Har gjort en bild på utvecklingen på jorden och vårt solsytem.
Kan sända den om jag får Ditt e-mail.
:) :) :)
Antall ord: 1848

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 154
Startet: 26 Feb 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

kanalisering

Innlegg av guardian »

veldig fin kanalisering :) mye spennende tider imøte no.
her er en veldig bra nettside med kanalisering :http://www.matthew.selvet.dk/default.asp?id=3&mnu=3

anbefalles ;)
Antall ord: 29
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:"Hele mørekysten rammet av det kraftigste skjelvet i Norge på lang tid. Telefonstorm fra Ålesund, Haram, Vigra, Sykkylven, Volda og Ørsta"
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/01/21/489535.html

Det bygger seg opp nå frem mot mars, med flere jordskjelv. Bl.a kommer det snart skjelv i fjordene på vestlandet som vil utløse flodbølger pga. at fjellsider raser i sjøen.
Gaute skrev:Nå fikk vi nettopp et skjelv på Sunnmøre, kraftigste på 25 år. Jeg har kanalisert at rystelsene på Jorden vil bygge seg opp frem mot mars, og det har vi allerede sett.
Gaute skrev:Dette har allerede begynt, men det vil bygge seg kraftig opp med flere jordskjelv nå frem mot mars. Jorden går ikke under, den vil bare riste litt i "pelsen" - slik hundehvalpen din også ville ha gjort om den hadde lopper eller lus :D
Nå er vi forbi "frem mot mars". Vi har ikke hatt noen store skjelv

I perioden 1. januar til 1. mars 2007 var det kun 47 registrerte jordskjelv i Norge
i samme periode i 2006 var det 72, mens i 2005 var det 86 jordskjelv i samme periode. Er dette å "bygge seg kraftig opp"?
Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det har jo kommet påstander/teorier om at sol/måneformørkelser har en sammenheng med jordskjelv, vel og merke fra ikke-vitenskapelige kilder. Vi får se da...om de holder vann. Er det ikke i dag det er måneformørkelse og solformørkelse den 18 mars?
Antall ord: 50
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Ja....vi har jo allerede hatt 3 uvanlig store jordskjelv etter hverandre. Den 7., 21. og 28. januar. Så at den seismiske aktiviteten bygges opp for tiden er det ikke noen tvil om. Og på Jan Mayen var det 13 jordskjelv på 2 døgn i forrige uke...uvanlig. Kanskje vulkanen Beerenberg forbereder et utbrudd?

Jeg har også lest at sol/måneformørkelser påvirker Jordens magnetfelt og seismiske aktivitet, så vi får se hva som skjer. Det har også kommet frem i utenlandske kanaliseringer at det vil bli et stort skifte i energiene på Jorden i mars, til en høyere vibrasjon. Kanskje dette har sammenheng med formørkelsene? Det er jo en sammenheng og en mening med alt. :)
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Re: Jordens rensning i 2007

Innlegg av Gaute »

Dimension skrev: Hej Gaute
Läste Ditt inlägg från 10/1 -07
Tema: Jordens rensning
Om skiftet vo og Jorden er inne i.

Det var mycket bra skrivet.
Nyckeln finns i fraktalen. (snö kristallen, is m.m )

Har gjort en bild på utvecklingen på jorden och vårt solsytem.
Kan sända den om jag får Ditt e-mail.
:) :) :)
Hei Dimension!
Takk for hyggelig tilbakemelding :)

Ja takk, jeg vil gjerne se bildet du har laget :D
Sender deg PM med mailen min.
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Re: kanalisering

Innlegg av Gaute »

guardian skrev:veldig fin kanalisering :) mye spennende tider imøte no.
her er en veldig bra nettside med kanalisering :http://www.matthew.selvet.dk/default.asp?id=3&mnu=3

anbefalles ;)
Takker for linken! :)

Kom over noe spennende i en kanalisering på den siden. Dette kan jo rime med det jeg selv har fått vite. :

The period of January 2-5th will be a major shift of transition from the more negative into the more positive. We prefer to see it as a lower vibration into a higher vibration however you use the terms positive and negative. We see this transition from lower into higher occurring through March 12th or so. Any of these dates quoted may be seen as one or two days either side of the date we mention as these are phases rather than precise dates we speak of. As of the mid March date the period will continue to become more and more powerful as the old phases out and the new phases in. This will allow for a continued pattern of greater and greater consciousness through the year of 2007 as is mentioned above.
Antall ord: 190

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links