Jeg har ikke funnet noen bevis osv, men så på en del dokumentarer i går som ledet fra det ene til det andre..
Det jeg da fikk med meg var at Tyskerne, som drev med forskning på UFO`er, og såkalt ren fremdrift (motorer som skaper fremdrift uten brann ell eksplosjoner som stempelmotorer), Visstnok hadde en base på antarktis.
de sendte en hel haug med forskere og vitenskapsmenn, senere byggningsarbeidere dit fra afrika. (noe som kanskje er grunnen til at de satset sånn i afrika?)
De fant da ett sted med gress og varme kilder omgitt av naturlige huler som de visstnok skal ha anlagt base i.
Det er alt jeg vet om akkurat dette, men så var krigen over og hitler død.
Det som jeg ikke visste var at de allierete faktisk prøvde og invadere antarktis.
En oberst som jeg ikke husker navnet på fikk ansvaret for operasjonen og ubegrensede midler i åtte mnd fra presidenten i usa.
Etter åtte dager derimot, så måtte de se seg slått, for alle flyene de hadde med på hangarskipet var tapt. Hva var det som kunne skyte ned alle flyene så effektivt osv?

Så også at tyskerne hadde utviklet en laser som faktisk kunne brukes mot fly og personell.. Men det som plager meg litt er at jeg ikke har hørt NOE om dette før i går, så pessimisten i meg sier at dette er noe en gjeng arbiedsledige slitere har surret sammen for og forvirre andre..
Så jeg lurte på om noen av dere hadde noe informasjon om dette? eller eventuelt ville hjelpe meg med og finne?
Legger ved denne linken så dere kan lese om den såkalta antarktisbasen..
http://www.beyondweird.com/ufos/Branton ... ctica.html
Ser frem til en liten opplysning om dette bare er oppspinn eller ikke:)