KristinKreuk skrev:Er det noen her som tror at man kan møte på en person og bare vite plutselig at den personen har man kjent før? At man får en menge overveldene følelser og at man "husker" mye om den personen, kanskje at man vet en god del om personen selv om man aldri har møtt hverandre før?
Jeg har opplevd dette en gang. Lurer bare på om det er andre her som tror på det eller som har opplevd det selv....
Min datter sa til meg med tutten i den ene handen og dokken i den andre :
" Pappa, når DU var liten passet jo jeg på DEG. "
Joda datter, og nå passer jo jeg deg...hva skal men si ?
Gud vet.
Jeg skal til en regresjons terapaut, bare for å tilfredstille min nyskjerrighet. Kommer det noe ut av det får dere vite til våren. For dere er alle søkende og velsignede mennesker.
Mine drømmer her jaget meg siden jeg var veldig ung.
Jeg ser meg som en sjømann fra Holland. Kansje fra slutten av !700 tallet. Jeg var ikke så stor, men vi avsluttet spørsmål med bryting på dekk. Akkurat da, som i dette livet der jeg har derevet mye med boksin før, var jeg flink med bryting. Lille jeg med det tynne røde håret fiikk ikke respekt før jeg knakk sammen de andre sjøfolkene. Uatrakktive
meg .Jeg med det arrangeret ekteskapet. Jeg kunne ha skrevet en bok...Det foregikk så mye i Holland. Jeg vissete fra drømmene at seilte på vinterenpå Java. Men hvor var Java, og hva har det med Holland å gjøre ?
Det har jeg lest meg til ti år i ettertid.
Slik som jeg i dette livet likte å se de segne i kne og lyset gå ut av deres øyne Etter en, serie med gode hoockuper og andre slag.
Venner, jeg skal vente til jeg har ett resultat.
Da skal jeg si hva som skjedde.
OK ?