Vilma skrev:Kunne ønske jeg kunne si at jeg hadde samme opplevelsen av "fire the grid" som dere, men jeg var nok ikke konsentrert og fokusert nok. Desverre er det slik at det gjelder for det meste med meg, jeg forsvinner hen i helt andre ting.
Jeg håper noe slikt blit "arrangert" igjen, så jeg kan få sjansen til å være ordentlig med på det. Er litt skuffet over meg selv må jeg si.
Det syns jeg faktisk ikke du trenger å være. Jeg tror, ut fra det du sier om tankene som strømmer i alle retninger - at jeg er litt mer vant med å meditere enn du er. Og derfor plager ikke tankene meg lenger, jeg har lært å bare la de komme og gå. Men jeg forsvinner jo ut i intet og husker ikke særlig mye.
Var langt borte, hørte noe forferdelig bråk og tenkte at det ville være moro om det var torden og lyn, fordi jeg vet at kolleagene mine ville moret seg da. De syns jeg var litt rar som skulle hjem og heale jorden - hehe men de syns det på en fin måte da

Så tenkte jeg at kanskje det var naboen som hamret i stede - og forsvant bort igjen. Så,, vel jeg ser ikke engler i hvert fall, for å si det sånn.
Og hvis du mediterer og prøver å ikke tenke, så blir det lett mange tanker. Hemmeligheten er å gi slipp og bare la tankene komme som de gjør og bare slappe helt av.

og dersom det er noe du ikke klarer slutte å tenke på, vel så tenk på det - kanskje det er meningen
Du gjorde nok en flott jobb i dag, det er jeg sikker på. Og tro på det, for det er så viktig. Klare å ha tillit.. Faktisk er vel det hemmeligheten med det meste, å klare å ha tillit og tro nok til å bare være. Stole på at det er godt nok og perfekt og funker. For hvis ikke så leter vi så mye at vi ikke klarer kjenne på det - men intensjonen er likevel akkurat like god, sterk og virkningen er perfekt likevel.