Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Er det noen som kan være så snill å hjelpe meg med tannverk??
Jeg har en kronisk sykdom som er veldig aktiv for tiden, og som gjør at jeg ikke kommer meg til nærmeste by akkurat nå. Og her er ingen tannlege-vakt på stedet.
Er det noen her som kan hjelpe meg midlertidig med healing såpass at jeg kommer meg over denne akutte perioden??
Jeg vil være meget, meget takknemlig hvis noen kan prøve...
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Jeg har en kronisk sykdom som er veldig aktiv for tiden, og som gjør at jeg ikke kommer meg til nærmeste by akkurat nå. Og her er ingen tannlege-vakt på stedet.
Er det noen her som kan hjelpe meg midlertidig med healing såpass at jeg kommer meg over denne akutte perioden??
Ring og bestille time hos tannlege? Så ta paracet og legge deg for å sove litt??
Å sove hjelper mot nesten alt! da "healer" du deg selv.. hihi
Huff... er ikke så enkelt, er det som er problemet.
Jeg har kontakt med tannlegen i nærmeste by, men må bli litt bedre med sykdommen min for å klare å bli fraktet i bil dit. Sykdommen min er såpass aktiv for tiden at jeg besvimer av utmattelse bare ved å gå til toalettet... derfor er det veldig vanskelig akkurat nå.
Har sendt deg ein god tanke...
og litt hjelp.... :mozilla_smile:
Antall ord: 94
Orda mellom menneske lagar bruer
mellom rom som før var åtskilde,
lagar felles mellomrom
Tusen hjertelig takk til alle som vil gi meg energi og litt ekstra, det er veldig snilt gjort!
Hovedårsaken til at jeg sliter så voldsomt nå er min kroniske sykdom som heter M.E. Med den sykdommen er kroppen tappet for alt av energi og krefter.
Så tusen takk til alle gode mennesker her.