Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Hei,
jeg kunne tenke meg tips på filmer som har noe ånder, engler og lignende som tema.
Sikker på at det er mange av dere som har sett filmer som er verdt å anbefale.
Greit å ha noe underholdning mens vi "venter" på at våre egenskaper er sterke nok
Mine bidrag.
*Englenes by. Artig å se detaljene på hvordan engler faktisk jobber med å støtte deg i hverdagen...............jada'jada, vet at det bare er en film.
*The Ninth Gate. Finnes djevelen?
*Sliding doors. Beskriver bare hva jeg egentlig tror på, alt er " ment to be".
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
pus
Nybegynner
Startet: 01 Okt 2007 21:48
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Innleggav pus »
Ghost...med Patrick Swayze. Den skal visst være veldig realistisk i forhold til åndeverden.
Også er det jo en herlig historie og da. Deilig jente/grine film :mozilla_wink:
Kan tenke meg å anbefale City of Angels. den er nok ikke så virkelig når det gjelder engler men det er en vakker film, og man tenker litt over hvordandet er å leve og nyte å være et menneske.
Jepp den vil jeg også annbefalle sett den sikkert hundre ganger
Jeg kan anbefalle "The Fog" det er ingen sann film men den er veldig bra og skummel litt vertfall
Og "The ghost ship" alltid syns det skipet lignet på titanic,menmen den filmen er ganske ekkel og skummel det er heller ingen sann historie men den som kom på historien harl litt av en fantasi
Antall ord: 93
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Vilma skrev:Kjøpte "the others" på dvd her om dagen, 19 kr! har ikke sett den på evigheter, siden jeg bare har den på vhs. Men den er virkelig å anbefale.
Jøsses 19 kr! :mozilla_surprised: Hvor kjøpte du den da?
Antall ord: 53
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
http://www.imdb.com/title/tt0093191 This Wim Wenders film centers around the story of two angels wandering in a mixture of post-war and modern Berlin. Invisible to humans, they nevertheless give their help and comfort to all the lonely and depressed souls they meet. Finally, after many centuries, one of the angels becomes unhappy with his immortal state and wishes to become human in order to experience the joys of everyday life. He meets a circus acrobat and finds in her the fufillment of all his mortal desires. He also discovers that he is not alone in making this cross over, and that a purely spiritual experience is not enough to satisfy anyone.