akasha memoria skrev:Sitt med beina godt plantet til gulvet og se for deg røtter som strekker seg helt inn i jordens indre, så ser du en blomst på hodet dit som du åpner og suger inn energien fra kosmos la energien flyte igjennom deg igjennom hjertechakraet og ut i hendene. Dette er en øvelse for og trekke enegien ut ifra omgivelsene og ikke fra ditt eget overskudd

Jordingsmetoden ja, jeg føler ikke at denne hjelper så mye på meg, men det kan hende den gjør det
akasha memoria skrev:Ikke meningen og bryte inn eller no, men jeg ville tru at floff ikke lot den universielle energi strømme igjennom henne men heller brukte av sin egen energi, å bruke sin egen energi er veldig kjedelig for da blir man ordentlig dårlig.
Jeg lot den strømme igjennom meg, men jeg var i tvil, så kanskje tvilen ikke ville la den gjøre det ordentlig. Her hadde jeg gjort det på under 24 timer, og ikke lest om det så mye om hvordan det fungerte osv.
akasha memoria skrev:Jeg er forresten helt enig med deg kaja43, her inne snakker mange folk som om de har peiling noe som jeg har et sterkt inntrykk av at mange ikke har. Folk burde vere litt mer fleksible og ikke si ting for sikkert, jeg snakker enten av erfaringer eller hva jeg har hørt av andre med erfaring, ellers sier jeg ifra hvis jeg ikke veit ting helt sikkert.. desutten er det vel ikke akkurat noen fasitsvar på mange ting akkurat når det gjelder dette heller..
Det er sant ja, at folk ikke vet hva de holder på med. Men det var altså energiball som fikk meg til å ta Reiki 1 og 2.
Folk burde lære seg å lese litt om hva som skjer med en. Jeg har lært en/ei om hvordan man lager en energiball, hva som skjer, hvordan det skjer osv. Faktisk yngre enn meg var hun, og ble ikke svimmel eller noe. Så det var jeg som hadde for lite erfaring. Men nå syns jeg at det kun er koselig å holde på med dette
Demonologist skrev:er det lov med hjelp? som å strirre på et bilde av sola:P? for jeg greier ikke å tenke på sola alene. kommer bare masse rare tanker forbi.
Gjør det du føler er mest riktig, men ikke glem å fortsatt fokuser på å hente energi