To ganger i går (på morgenen og på kvelden), like etter at jeg hadde våkna og like før jeg sovna på kvelden, opplevde jeg noe rart.. Jeg følte meg litt "ute av meg selv", og nærmere sjelen på en måte.

Mvh Ida

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Aner ikke hva det er.. Jeg har det på samme måten rett som det er..Imle-Schnuppa<3 skrev:Hei![]()
To ganger i går (på morgenen og på kvelden), like etter at jeg hadde våkna og like før jeg sovna på kvelden, opplevde jeg noe rart.. Jeg følte meg litt "ute av meg selv", og nærmere sjelen på en måte.Akkurat som om jeg ble "løftet opp". Er litt vanskelig å forklare. Følte masse andre rare greier og, men det var noe helt nytt som jeg aldri har opplevd før, så jeg lurer litt på hva dette kan ha vært. Noen forslag? Og kan dere som har hatt en ut-av-kroppen-opplevelse beskrive hvordan det var. Tror jeg kan ha vært i en "begynnelsesfase" eller no'..
Mvh Ida
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Imle skrev:Hei![]()
To ganger i går (på morgenen og på kvelden), like etter at jeg hadde våkna og like før jeg sovna på kvelden, opplevde jeg noe rart.. Jeg følte meg litt "ute av meg selv", og nærmere sjelen på en måte.Akkurat som om jeg ble "løftet opp". Er litt vanskelig å forklare. Følte masse andre rare greier og, men det var noe helt nytt som jeg aldri har opplevd før, så jeg lurer litt på hva dette kan ha vært. Noen forslag? Og kan dere som har hatt en ut-av-kroppen-opplevelse beskrive hvordan det var. Tror jeg kan ha vært i en "begynnelsesfase" eller no'..
Mvh Ida
Hide post links |
Hide post links |
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... vnparalyselundei skrev:Nå har jeg sett folk skrive det "tusen" ganger, kan noen forklare meg hva søvnparalyse er for noe. Beklager at jeg bruker tråden din til det, men siden dere var inne på det!:)
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |