Rett før jeg skulle legge meg, tenkte jg å konsentrere meg skikkelig.. så vi slukket alle lys og venninnen min satt og så på. jeg følte energien strømme inn i meg som en slags frysninger.. og energiballen ble veldig kraftig og stor. Venninnen min syns d ble plutselig veldig merkelig stemning i rommet og hun kunne se en stor mørk skikkelse legge seg over meg og d kunne se ut som det /den sugde kraften ut av meg. det var en utrolig rar opplevelse. jeg kjente energien flyte som frysninger ut av meg, som jeg var helt åpen og vektløs..venninnen min ble livredd og sa stopp.. slo på lyset og jeg frøs og var veldig redd. hele rommet fikk tung mørk atmosfære, og vi så skygger og lys som blinket i rommmet i ca tre timer,, vi turde ikke å sove.. var veldig redd..etter tre timer ble plutselig luften i rommet helt klar igjen , akkurat som alt det "onde" forsvant.. hva har jeg gjort? trenger svar.. syns dette var ekkelt men må vite hva jeg har gjort og om dette er feil. jeg har tydeligvis anlegg for å lage energier som jeg ikke visste eg hadde evnen til...
Har jeg tilkalt eller fått noe kontakt me noe ondt ??