Bildet er ikke det av ugla, men et forstørret utsnitt av det andre.
Ved å filtrere bort bestemte farger, samt jobbe med kontraster osv fremstår spesielt lyssterke deler. Dersom det hadde vært vesentlig dybde i rommet ville dette bli en farge fordi det naturlig ville være mye sort/skygge osv..
Jeg har gjort dette samme på et uttal av bilder og som regel blir håp og tro fort knust fordi litt enkelt lysredigering viser at få sammen henger.
Mange kommer med bilder der formasjoner bare vises i et av f.eks seks sprosser i et vindu. Jeg tviler på at en eventull energi konsentrasjon ville plukke ut et vindu.... Derfor mener jeg at f.eks dette bildet er mer intressant fordi formasjon går over flere vindusdeler. Etter min vurdering er dette enten dogg på vinduene (som tilfeldigvis skaper inntrykket), en refleksjon av noe eller noen i det bildet blir tatt, eller så er jeg høyst åpen for at dette kan være noe paranormalt.
Om du ser på bildene i sin helhet vil du se at det er en rekke orber også. Disse kan og er mest sannsynligvis regndråper, noe som også kan forklare dogg etc på vinduene.
Samtidig forsterker det muligheten for noe mer.
Tatt i betraktining at det er flere bilder med noe på og at stedet har enn viss historie.... ja... så... synes jeg dette kan lukte noe....
Og la meg legge til. Jeg er det alle her vil kalle en skeptiker fordi jeg ikke kan godta alt som åpenbare sannheter presentert i gløde psi baller som tilfeldigvis aldri kan fanges på kamera.
Jeg legger også merke til at mange som roper opp mot skeptikere selv sitter hevder at dette er ugler med mer. Samtidig kan de både heale, lage ildkuler som de kan kaste, teleportere mobiltelefonene sine, bruke det tredjeøyet til å se inn i fremtiden, forstå sannheten om 2012, reise på astralreiser eller kanalisere til de fjernerliggende galakser.
Hvorfor skulle ikke disse bildene vise demoner eller engler, ja eller kanskje den store mester Maiteria, (eller noe lignende).?
Denne problemstillingen diskuteres ofte her på paranormal, og her mener jeg vi har et konkret eksempel hvor det ikke entydig kan avfeies med naturlige forklaringer. Og det er til en viss grad kontrollerbart fordi det foreligger bilder.
Det er en lettelse i forhold til diskusjoner hvor det påstås at man er sanndrømt eller synsk, uten å ville komme med konkrete beviser. Der må man bare godta argumentene om at kun et utvalg vil forstå og kan se

StormS;)