Hvis du kjenner noe og vil ha en forklaring forteller jeg det gjerne

Moderatorer: Asbjørn, mod healing
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
kan du ikke forklare greia først da? så slipper jeg ut i vinden etter en steinakasha memoria skrev:Ta en hvilken som helst stein, hold den mellom kun tommel og lillefinger å se hva som skjer. Legg merke til hvilken som helst ny følelse i hele kroppen. F. eks vondt, tyngde, prikking, "gnistring" o.s.v.
Hvis du kjenner noe og vil ha en forklaring forteller jeg det gjerne
Hide post links |
Hide post links |
hehe..er jo ikke akurat som jeg bor i ei steinrøys da:Pakasha memoria skrev:Nei du må prøve førsthihi. Men ville jo hatt minst 2 eller 3 forskjellige bergarter.. Så det blir litt variasjon i reaksjonene..
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Har du prøvd flere forskjellige? Hvor kjenner du det, hva kjenner du?open_palm skrev:kjenner detmen jeg får sånn bare jeg tar i en stein for såvidt..hva tenkte du på??
Hide post links |
Hide post links |
Nei det med og kjøpe skreiv jeg til queen gorgoopen_palm skrev:få kjøpt hva??men hva var det som skulel skje når man holdt de??du skulle forklare=) jeg har en full liten pose her med forskjellige steiner,som jeg digger villt
Hide post links |
kjøp stein?!?..Eh..neeeiiii...akasha memoria skrev:Haha! Jammen det var jo det jeg trodde du gjorde joo :mozilla_cool: ! Neida, det er og få kjøpt t 20 kr stk på div smykkebutikker og alternativ butikker og sånt. Skulle gjerne sendt deg mine steiner på e-post om det var muligmen det er det jo ikke
Hide post links |
Hide post links |
Demonologist skrev:Jeg, prøvde, ingenting skjedde, men jeg ble litt keen på en fanta da!
Hide post links |
Prøvde du med forskjellige steiner da? Kjente du godt etter?Demonologist skrev:Jeg, prøvde, ingenting skjedde, men jeg ble litt keen på en fanta da!
Hide post links |
plukka endel, men de var så skittne at jeg vaska dem med zalo da. kanskje jeg vasket bortakasha memoria skrev:Prøvde du med forskjellige steiner da? Kjente du godt etter?Demonologist skrev:Jeg, prøvde, ingenting skjedde, men jeg ble litt keen på en fanta da!
Hide post links |
Nei det er ikke så veldig bra og ha for mange forskjellige steiner uansett.. De kan faktisk gi bivirkninger. Så bare drit i det du, det er nok bestQueen Gorgo skrev:kjøp stein?!?..Eh..neeeiiii...akasha memoria skrev:Haha! Jammen det var jo det jeg trodde du gjorde joo :mozilla_cool: ! Neida, det er og få kjøpt t 20 kr stk på div smykkebutikker og alternativ butikker og sånt. Skulle gjerne sendt deg mine steiner på e-post om det var muligmen det er det jo ikke
Hide post links |