KB skrev:
vel igjen.. Dette er nå for 50 år siden.. Teknologien kan utvikle seg kraftig på så mange år. En av de som har jobbet med å kopiere ufo'er har kommet frem i media. han jobbet på S4 basen og forklarte hvordan det så ut inni en ufo, hvordan den fungerte og hvordan den hadde havnet der. Han var teknisk ekspert som var leid inn av militæret for å kopiere dette utenomjordiske romfartøyet. Dette er en annen historie som kom frem i nyere tid.
Og dette har du selvfølgelig dokumentasjon på? Eller har du fått dette fra Disclosure Project?
14 % av usa inbyggerne har sett en ufo. og nesten 50% tror at militæret skjuler informasjon om utenomjordisk liv.
Samtidig tror 44% amerikanere at Jesus skal komme tilbake og dømme jordens befolkning, 26% tror at solen går i bane rundt jorda, 60% tror at fattige er late, 13% tror deler av månen er laget av ost, og en stor del amerikanere tror sågar at Europa er ETT land.
Mange av personene i disclosure project visste ikke om ufo eksistensen før det plutselig dukket opp for dem. De trodde først på ufo'er etter sine opplevelser. Et eksempel kan være John Callahan som så en ET- skip på radar screan'en. Samtidig som flere piloter i fly så det samme. I tillegg til vitner på bakken. Han fikk i tiden etter dette besøk av personer som ville ha denne filmen. Men han gav dem bare kopiene. det var først etter alle disse faktorene kombinert at John Callahan skjønnte hva som foregikk.
http://www.youtube.com/watch?v=156SfhM0-Ec
Det at enkelte mennesker etter sigende er blitt "frelst" slik sier heller ingenting om sannheten bak mytene. Spesielt ikke når det kommer fra Disclosure Project.
Frankrige sine offentlige rapporter om ufo'er førte til så mange interesserte at internett siden kræsjet, pga mye besøk. Så stor var interessen for temaet. Det var en voldsomt interesse i begynnelsen. At interessen er vekke nå? at det ikke må ha vært noe da? siden vi ikke har hørt noe? - Det dukker jo stadig opp saker i media hvor flere mennesker står frem for å fortelle om sine opplevelser. igjen er det mennesker med "høy-status stillinger som for mest kreditt i media. Dette er jo bare en liten prosent av antall mennesker som har opplevd noe.
Og det var tilsvarende interesse rundt myten om Maria og Den Hellige Gral når "Da Vinci-koden" ble sluppet. Igjen; det at enkelte tror på noe gjør det ikke dermed sant. Selv ikke når mange tror på det samme.
Det diskuteres om teamet i FN. På Cnn nyhetene. På larry king show. Det snakkes om høyt oppe i systemet i storbritania. Australia snakker om ufo'er. Brazil f.eks sier offentlig at ufo'er eksisterer.
Igjen bare synsing og meninger. Du må heller ikke forveksle forskning på området med at man sier at UFO'er er utenomjordiske.
På samme måte kan man tolke Bibelen akkurat slik man vil. Hvis man går inn for det kan man finne "skjulte" meninger hvor som helst.
Angående korn sirklene så eksistere det flere hundre av disse. Bønder rapporter at noen av dem har dukket opp i løpet av en times tid. disse korn sirklene er spredt rundt om i verden. forskere har studert symbolene og beskjedene i disse. Det gikk flere år hvor korn åkerne var et mysterium. Så en dag stillte det opp to engelsk menn som sa de hadde laget noen korn åkeret. og visste dett på TV. De hadde en planke som de hoppet på for å legge ned kornet uten å legge igjen fot spor. Vel resultatet av dette var ikke særlig imponerende. Og hvis du ser på kompleksiteten og antallet så ser en jo tydelig hvilke som er ekte og hvilke som er falske. Det er også blitt filmet at flygende tallerkener danner disse mønstrene i løpet av noen minutter.
Kornsirkler har flere dedikerte tråder her inne, og gjentatte ganger har både jeg og andre vist at slike sirkler enkelt kan lages av mennesker, og at det ikke eksisterer dokumentasjon på at disse er laget av utenomjordiske. Mysteriet er i stor grad medieskapt, godt hjulpet av fanatikere og useriøse "forskere".
Kompleksiteten er ikke noe bevis for utenomjordisk kreativitet, kun forholdsvis enkel matematikk og grei kunnskap om geometri. Hvis du ser litt nærmere på disse sirklene vil du også se at de er langt fra perfekte.
Datamaskiner er veldig komplekse, vil du si at disse også er laget av utenomjordiske?
Bare fordi du ikke forstår teknikken som ligger bak? Eller hva med naturrealistiske malerier? Tryllekunstnere?
Den filmen du sikter til er bevist som juks. Den ble redigert av et medieproduksjonsfirma.
Igjen. Et propaganda pattern går også ut på å finne forklaringer. Leie inn folk som kan "forklare" utenomjoridiske fenomener. Eller bare si litt av sannheten. Som dr Steven Greer sier. Det var flares over byen. Disse ble puttet opp, ETTER at de flygende tallerknene forsvant. For å RO til situasjon med jordiske forklaringer.
Du har ingen grunn til å kalle dette for propaganda. Hvis du vitterlig har bevis for at det er det, så kom gjerne med det.
Jeg er også skeptisk til alt. og sluker ikke alt rått. Jeg er klar over at det finnes masse TULL blandt enkelte som tror på ufo'er. Det finnes falske bilder. det finnes falske filmer. Det finnes falske korn åkere. Det finnes naturlige forklaringer. Det finnes folk som lyver.
Du fremstår ikke som skeptisk til alt. Hadde du vært det hadde du ikke snakket så skråsikkert om et fenomen som aldri er blitt bevist. Da hadde du forsøkt langt hardere å eliminere disse ganske usannsynlige forklaringene.
Å tenke over ufo eksistensen som en enten/eller sak blir for generellt. Å generallisere med enkelte naturlige forklaringer om at da er ALT slik. og motsatt. at alt ukjent er flygende tallerker. Jeg sier nå at jeg er klar over at det finnes mye løgn og tull på området. SAMTIDIG som jeg sier at det finnes noe som er ekte. Og mye av det ekte blir bortforklart og jukset til.
Du har helt rett; det skal ikke sees på i sort/hvitt. Men - du har heller ikke noe belegg for å si at noen av sakene er ekte. Det skal langt mer til enn å sitere såkalte vitneutsagn fra upålitelige kilder, synse om konspirasjoner, og mene ditt og datt.
Jeg har selv sett 2 ufo'er. Hvorfor ellers skulle jeg være så engasjert. Jeg vet hva jeg så.
Du vet ikke hva du så hvis du så to UFO'er. Jeg har også sett uidentifiserte flygende objekter, men de er gjerne av en slik karakter at det er umulig å si akkurat hva det er. Det er mye på himmelvelvinga du og jeg ikke aner hva er. I veldig mange tilfeller er det satelitter, fly, nødbluss, romskrot, stjerneskudd, værballonger, eller til og med fugler.
Hvis du er skeptisk til alt; hvorfor lar du deg lure av denne underholdningen? Man skal være forsiktig med å tro på ting som blir sagt i slike "dokumentarer".
De bruker tidlig i snutten et intervju med Will Smith, antakeligvis fra en pressevisning av "Men In Black" eller "Independence Day", hvor han mener det må finnes "noe der ute" - dette sier litt om seriøsiteten. De bruker også "bildeanalytikere" som klarer å si "dette er ikke konvensjonelle fly...det burde få en til å stille noen spørsmål...". Så siden det ikke er et fly, så MÅ det være utenomjordisk?
De bruker KUN mennesker som hevder vi blir besøkt av utenomjordiske - ingen som har en skeptisk holdning.
Pluss at de hele tiden bruker ord og vendinger som "...you'll be stunned of the footage" og "...never before has a single program put this much evidence and footage on trial" (ordet "trial" er håpløst ironisk å bruke i et slikt program).
Hvor mer bevis kan en ha?
Jeg fant ingen bevis der.
Filmer analysert av tekniske eksperter.
Vitne utsagn av astronauter, generaler, forskere og andre som passer sammen.
Bilder av ufo'er hogget inn på stein vegger fra tusenvis av år siden.
Beskrivelser av Flygende tallerkner i ulike relgioner fra flere tusen år siden.
tusenvis av rapporter som er blitt undersøkt.
Flere land som offisielt har utrykket at vi deler universet med intelligent liv.
Film av kopierte ufo'er. vitneutsagn fra flere som har jobbet i disse hemmelige basene -som forteller om at kopiering av flygende tallerkener er et faktum. Dokumenter, filmer og bilder av dette.
mengder av hemmelige dokumenter som nå er kommet ut.
Hundrevis av korn åker sirkler.
Merker etter flygende tallerkener som er landet på bakken.
folk som har tatt på flygende tallerkener. vært inni dem. jobbet med dem.
Nasa tapes.
Radar tracks.
Hundrevis av millioner som mener de har sett flygende tallerkner rundt om kloden. Også i land og kulturer som ikke har hørt om Ufo'er før, eller hollywood en gang.
Doktorer som har fått ut implanter.
Vann funnet på vår nærmeste planet.
Størrelsen på universet.
Seriøse diskusjoner i media slik som Cnn, i politikken, i FN, i teknologiske miljøer. I flere lands militære styrker og blandt astronauter og rom forskere bare for å nevne noe.
Militære atom- våpen anlegg som er blitt deaktivert av flygende tallerkner, og mangfoldige vitner, filmer og dokumenter som beviser dette.
Bilder, filmer og intervjuer fra svært seriøse folk om ET's.
Forkserer som har undersøkt Biter av en flygende tallerken. denne delen er blitt sendt rundt til flere forsker miljøer og alle konstantere det samme : det er "off world" materialle.
Presidenter som prøver å få tilgang til denne informasjonen.
Synsing, iscenesetting, underholdning, svada, dårlig forskning, ensrettet.