Kansje det var en ildflue?cata12345playerP skrev:En natt, 9 april 2008, så mamma og meg på stjernene ute i terrassen, da vi så et flygene sterkt lys fly ute... jeg prøvde å ta på det men det var altfor vekke unna! hunden min nus, begynte å bjeffe sterkere til det enn han har bjeffet på noen gang! da mamma sa at det kan vere et ufo tegn, ble jeg skremt! men det som var så skummelt at ver gang jeg took kameraet mitt opp, ble det vekke! akkurat som om det ikke vil vise seg....som om den ikke fikk lov...jeg lette etter den ute i hagen men den var ikke der, så jeg tok kameraet i lommen, gjemte det, og den kom tilbake!!!!!!!!! det var det mest spennende i hele mitt liv. [/b]
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Hvis de finnes, hvorfor viser de seg aldri?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 20
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Re: UFO
Antall ord: 135
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Apr 2008 00:23
- 17
Det finnes ingen god grunn for å tro at vi er alene her, men "de" har mange gode grunner til ikke å vise seg! UFO per definisjon existerer jo... hva de er, kan kanskje variere med hvem det er som ser/opplever de?
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 18
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Mener du at det ikke finnes noen god grunn til at vi er alene i universet, eller til at vi ikke er alene her på jorden?Tosideravsammesak skrev:Det finnes ingen god grunn for å tro at vi er alene her, men "de" har mange gode grunner til ikke å vise seg! UFO per definisjon existerer jo... hva de er, kan kanskje variere med hvem det er som ser/opplever de?
Antall ord: 69
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Apr 2008 00:23
- 17
Ser det ikke kom klart frem...
først og fremst her på klode, men åpenbart også i universet.
Den matrielle/håndgripelige verden ser jo ut til og smuldre mer og mer vekk med tiden, så mange dogmer og sannheter viser seg(etter min mening) å være menneskeskapt utfra våre begrensninger og kontrollbehov..så ja, jeg tror absolutt at vi har vesner rundt oss til enhver tid, mest sannsynlig ett par hakk opp på rangstigen også...

Den matrielle/håndgripelige verden ser jo ut til og smuldre mer og mer vekk med tiden, så mange dogmer og sannheter viser seg(etter min mening) å være menneskeskapt utfra våre begrensninger og kontrollbehov..så ja, jeg tror absolutt at vi har vesner rundt oss til enhver tid, mest sannsynlig ett par hakk opp på rangstigen også...
Antall ord: 77
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Ikke sant. Støtter selvsagt dine teorier.Tosideravsammesak skrev:Ser det ikke kom klart frem...først og fremst her på klode, men åpenbart også i universet.
Det blir vel bare flere og flere som innser at vi ikke er alene her på kloden.
"De" er nok hos oss, og har kanskje vært det lenge.
Men alt blir jo dessverre teorier, akkurat som teoriene til de ihuga skeptikerne :mozilla_wink:
Antall ord: 130
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! 

Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Altså, vi er ikke alene. Vi har millioner av andre arter å dele denne kloden med.Tosideravsammesak skrev:Ser det ikke kom klart frem...først og fremst her på klode, men åpenbart også i universet.
At det derimot befinner seg utenomjordiske blant oss er det ingenting som tyder på. Bortsett fra det enkelte påstår selvsagt, men dette er bare tro, i bunn og grunn.
Eller hva mener du de gode grunnene er?
Antall ord: 133
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Forskjellen på vitenskaplige teorier og teorier blant de som tror på at det finnes romvesener på jorda, er at de vitenskapelige teoriene som oftest har godt grunnlag og ikke bare er synsing.ufo skrev:
Ikke sant. Støtter selvsagt dine teorier.
Men alt blir jo dessverre teorier, akkurat som teoriene til de ihuga skeptikerne :mozilla_wink:
Antall ord: 85
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
man har implanter. men dette er sjeldent sjeldent.
Sist redigert av GJest på 14 Apr 2008 23:57, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 8
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Vitenskapen tar hele tiden feil. De bygger sine resultater på de fysiske lover vi kjenner til her og nå. Jeg har også et inntrykk av at noen liker å latterliggjøre andres observasjoner ,og da kommer uttrykket "Det er ikke mulig" ofte fram. Føler at de er sneversynte mht. hva vi KAN stå overfor.Kimbara skrev:Forskjellen på vitenskaplige teorier og teorier blant de som tror på at det finnes romvesener på jorda, er at de vitenskapelige teoriene som oftest har godt grunnlag og ikke bare er synsing.ufo skrev:
Ikke sant. Støtter selvsagt dine teorier.
Nå er det takk og pris ikke alle vitenskapsmenn/forskere som er trangsynte da.
Tiden har vist at flere og flere av de "lærde" nå er enig i at det mest sannsynelig finnes liv, og ikke minst itelligent liv i universet. Før var det helt på tryne å mene noe slikt av disse folkene. Da ble man nok fort sett på som en "outsider" og støtt ut av det gode lag.
Mht. ufo mysteriet så kommer det nok flere og flere med i gruppen av vitenskapsmenn/forskere som tror og mener at vi har å gjøre med noe intelligent/aliens (kall det hva du vil) her på jorden.
Antall ord: 251

Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det er ingen som har sagt at vitenskapen er perfekt. Den tar feil stadig vekk, og det er akkurat det som er bra med den. Tar man feil i en teori, lærer man av det, og jobber videre med å utforme en ny teori.ufo skrev: Vitenskapen tar hele tiden feil. De bygger sine resultater på de fysiske lover vi kjenner til her og nå. Jeg har også et inntrykk av at noen liker å latterliggjøre andres observasjoner ,og da kommer uttrykket "Det er ikke mulig" ofte fram. Føler at de er sneversynte mht. hva vi KAN stå overfor.
Nå er det takk og pris ikke alle vitenskapsmenn/forskere som er trangsynte da.
At noen latterliggjør andre har da vitterlig ingenting med vitenskap å gjøre. En seriøs vitenskapsmann ville aldri sagt "det er ikke mulig", men han ville pekt på sannsynlighetene for graden av mulighet.
Som sagt så er spørsmålet om liv i universet et helt annet enn spørsmålet om utenomjordisk liv på jorda. Man ble nok ikke støtt ut av seriøse forskere om man hadde en teori om liv i universet.Tiden har vist at flere og flere av de "lærde" nå er enig i at det mest sannsynelig finnes liv, og ikke minst itelligent liv i universet. Før var det helt på tryne å mene noe slikt av disse folkene. Da ble man nok fort sett på som en "outsider" og støtt ut av det gode lag.
Hvorfor tror du dette? De eneste "vitenskapsmennene" jeg har hørt om hittil som mener dette, er heller tvilsomme typer.Mht. ufo mysteriet så kommer det nok flere og flere med i gruppen av vitenskapsmenn/forskere som tror og mener at vi har å gjøre med noe intelligent/aliens (kall det hva du vil) her på jorden.
Antall ord: 307
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Denne har jeg sett tidligere. Sikkert mange naturlige forklaringer på at noen har slike "fragmenter" i kroppen. Det som er litt pussig - om videoklippet er ekte - er at de ikke fikk noen match i databasen.KB skrev:Man har jo implanter. Hvor legene som har sett objektet, kan si noe om det: http://www.youtube.com/watch?v=cJLkJfolcS8
Leger som ikke har hatt noe med det kan nok ikke si noe....
Kanskje man burde se å få tatt noen flere røntgenbilder av kroppen sin

Antall ord: 85

Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Sitat UFO:
Mht. ufo mysteriet så kommer det nok flere og flere med i gruppen av vitenskapsmenn/forskere som tror og mener at vi har å gjøre med noe intelligent/aliens (kall det hva du vil) her på jorden.
Sitat Kimbara:
Hvorfor tror du dette? De eneste "vitenskapsmennene" jeg har hørt om hittil som mener dette, er heller tvilsomme typer.
---------
Er de tvilsomme typer fordi de mener noe annet. Skjønner ikke at man skal være "RAR" fordi man har andre meninger. Dette du mener her minner meg om middelalderen, bortsett fra da ble man mest sannsynelig brent på bålet for å mene noe annet.

Sitat Kimbara:
Hvorfor tror du dette? De eneste "vitenskapsmennene" jeg har hørt om hittil som mener dette, er heller tvilsomme typer.
---------
Er de tvilsomme typer fordi de mener noe annet. Skjønner ikke at man skal være "RAR" fordi man har andre meninger. Dette du mener her minner meg om middelalderen, bortsett fra da ble man mest sannsynelig brent på bålet for å mene noe annet.

Antall ord: 107

Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Et eksempel er Bob Lazar, som påstår både det ene og det andre. Mange fine anekdoter, men null kredibilitet.ufo skrev: Er de tvilsomme typer fordi de mener noe annet. Skjønner ikke at man skal være "RAR" fordi man har andre meninger. Dette du mener her minner meg om middelalderen, bortsett fra da ble man mest sannsynelig brent på bålet for å mene noe annet.
Det jeg mener er at det ikke finnes noen av disse som påstår ditt og datt som har noe å vise til som underbygger historiene deres. Man blir satt i en posisjon hvor man må ta dem på ordet, og ethvert kritisk spørsmål om f.eks. hvorfor man ikke finner informasjon om dem på de skolene de påstår å ha gått, hvorfor de ikke kan fremlegge bevis, osv, blir avfeid med en kjekk konspirasjonsteori. I Bob Lazars tilfelle skal myndighetene visstnok ha slettet ham fra skolens arkiver (og alle årbøkene han var med i - USA har tydeligvis uendelig med ressurser).
Antall ord: 176
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det er helt greit å ha andre meninger, men nok en gang - å snakke om sannheter der det kun finnes tro, og å lyve, det er ikke så greit.
Antall ord: 26
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
Ikke glem at et finnes en rekke med folk, som har fine yrker, godt familie liv OSV. inntill...-
De finner noe urovekkende. Også sier de at myndighetene har slettet informasjon om dem, gjort det vanskelig for dem. TROR du ikke at myndighetene driver med slik? At hensyn til sivilie borgere blir prioritert høyere enn militære hemmeligheter som gjør landet til super makt her i verden?
Tror du seriøst at at er helt rent? og alle er snille?
Sett videoer av vold gjort av politimenn? tenkt på guatamo bay? irak krigen.
listen er jo veldig veldig lang. Legg merke til et mønster. At det er DE som forteller ut om disse tingene som mister troverdighet(blir slettet informasjon om).
en kan jo forklare det med at DE som snakker ut om slike ting ALLE lyver. selvfølgelig fordi det er mest behagelig å tenke oss. Jeg tviler på at det er slik.
jeg så en dokumentar at siden 1947 så har UN registrert 150 millioner observasjoner.
Folk flest som ser noe uvanlig, rapporter ikke dette dersom det ikke er grunn til å tro at det er noe VELDIG uvanlig.
Det finnes masse skeptikere som har vært skeptikere før men så dukker de dypere inn i dette og blir troende. Enten pga bevis for dem selv, opplevelser de har hatt eller fortellinger fra folk de kjenner.
De finner ut av at myndighetene skjuler noe. Har du hørt om han som hacket seg inn på nasa sin sider og fant informasjon om ufo'er. - Som risikerte livstid. Hvorfor gjorde han dette? - For å finne svar.
Listen over folk som hevder cover up er veldig lang. OG denne coverup'en er jo ofte den informasjonen dere skeptikere referer til. For så glemme hele saken. Tenk litt over det..
Snakker man om hemmelighet så vil en jo gjerne at det skal fortsette slik.. hvordan gjør man det. Finnes det eksempler på andre land hvor myndighetene driver med cover up? Dette kommer ut? Vel de er ikke usa. Hvilken rolle har usa? Verdens makt? verdens politi?
Det er jo fullt mulig at myndighetene i usa har resurrser til å dekke dette over. spesiellt hvis de som har vært med har vært i prosjekter som er i grå sonen i utgangspunktet. = at det er ikke så alt så mange som har hørt om dem. Det finnes jo også mange personer som har tatt løgn detektor test og består.
De finner noe urovekkende. Også sier de at myndighetene har slettet informasjon om dem, gjort det vanskelig for dem. TROR du ikke at myndighetene driver med slik? At hensyn til sivilie borgere blir prioritert høyere enn militære hemmeligheter som gjør landet til super makt her i verden?
Tror du seriøst at at er helt rent? og alle er snille?
Sett videoer av vold gjort av politimenn? tenkt på guatamo bay? irak krigen.
listen er jo veldig veldig lang. Legg merke til et mønster. At det er DE som forteller ut om disse tingene som mister troverdighet(blir slettet informasjon om).
en kan jo forklare det med at DE som snakker ut om slike ting ALLE lyver. selvfølgelig fordi det er mest behagelig å tenke oss. Jeg tviler på at det er slik.
jeg så en dokumentar at siden 1947 så har UN registrert 150 millioner observasjoner.
Folk flest som ser noe uvanlig, rapporter ikke dette dersom det ikke er grunn til å tro at det er noe VELDIG uvanlig.
Det finnes masse skeptikere som har vært skeptikere før men så dukker de dypere inn i dette og blir troende. Enten pga bevis for dem selv, opplevelser de har hatt eller fortellinger fra folk de kjenner.
De finner ut av at myndighetene skjuler noe. Har du hørt om han som hacket seg inn på nasa sin sider og fant informasjon om ufo'er. - Som risikerte livstid. Hvorfor gjorde han dette? - For å finne svar.
Listen over folk som hevder cover up er veldig lang. OG denne coverup'en er jo ofte den informasjonen dere skeptikere referer til. For så glemme hele saken. Tenk litt over det..
Snakker man om hemmelighet så vil en jo gjerne at det skal fortsette slik.. hvordan gjør man det. Finnes det eksempler på andre land hvor myndighetene driver med cover up? Dette kommer ut? Vel de er ikke usa. Hvilken rolle har usa? Verdens makt? verdens politi?
Det er jo fullt mulig at myndighetene i usa har resurrser til å dekke dette over. spesiellt hvis de som har vært med har vært i prosjekter som er i grå sonen i utgangspunktet. = at det er ikke så alt så mange som har hørt om dem. Det finnes jo også mange personer som har tatt løgn detektor test og består.
Antall ord: 411
Hide post links |