Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Hei!! :mozilla_laughing: Jeg er ganske ny i akkiratt dette emne her og jeg har lest litt om healing, psi baller eller noe sånn og mye om hendene...Kan noen fortelle meg det de vet om dette temaet? :mozilla_smile: Jeg vet ikke hva folk mener når de gjør et eller annet med hendene sine Så væær så snill å gi meg svar :mozilla_smile:
På forhånd takk :mozilla_smile:
Antall ord: 74
Noen folk sier at de ikke tror på det de ikke kan se, men vi kan ikke se vinden, men vi vet likevel at den finns...
energi baller tror jeg er ett misforstått tema. energi i form av en ball kan føles men ikke sees.det er den samme energien som blir brukt i healing,men med andre intensjoner.felles energien er den samme,men bruks området(intensjonene)er meget forskjellige.å hente ned en energi som skal brukes til å heale, krever en annen frekvens enn en energi som skal brukes til å lage en energiball.(som ikke skal brukes)de gangene en energiball gir utslag i fysisk form(som ett lys eller lignende)har med personens egen energi å gjøre.det er bare å se på krystallens energi.når du slår to krystaller mot hverandre oppstår en smell fulgt av ett lysglimt,som er en reaksjon av krystallenes form(egenart)mot hver krystalls energi pga dens fysiske form :mozilla_smile: