Sol@ngelica skrev:Er dette noe paradating?

langt derifra... :mozilla_wink: det er derimot ganske kraftige saker, tror jeg... jeg har hatt både lyst til å delta og motstand mot å delta... av årsaker jeg ikke skal komme innpå, ikke misforstå, de er på et personlig plan og involverer ikke andre mennesker
dette blir et kvalitativt sprang opp et trappetrinn eller fem i den trappa jeg har sett jeg går opp igjennom livet :mozilla_wink:
Jeg fikk nyss om at noen få koselige medlemmers kal bli med, så da ble jeg iallefall enda mer glad for at jeg har bestemt meg for å delta selv om jeg svetter litt ved tanken på hva jeg har sagt ja til :mozilla_surprised:
så ser det ut til at skjebnen vil ha det til at noen få paramedlemmer blir en del av mitt liv he he
kanskje det er litt sånn som det fables om i enkelte alternative kretser: sjelegrupper??? ooo lala... spenstig...
Jeg er egentlig veldig skeptisk og ganske jordnær, skal mye til før jeg blir med på noe kursaktig. da skal det bære preg av en høy grad av informasjon og ekte disiplinering som skal være en gevinst for resten av livet, litt som å slutte å røyke-kurs.. du investerer i god helse resten av livet
var det her godt nok svar sol?