Drøm nr 1. Jeg hvar på besøk hos bestemoren og bestefaren min og skulle overnatte der. Der drømte jeg at jeg hvar nede på kjøkkenet til bestemor og bestefar, der jeg så en stor hvit skikkelse. En skikkelse som hadde en hvit påkledning som lignet en frakke på seg, som jeg tror kan ha hvert jesus.
Dette så jeg en kort stund til jeg plutselig våknet og da klarte jeg ikke å kjenne tunga mi i munnen min. Den hvar liksom helt borte av en merkelig grunn, sånn føltes det. Men etter sån sirka et minutt så fikk jeg følelsen tilbake i munnen og tunga hva der den skulle være.
Hva tror dere dett betyr, hvis det betyr noe i det hele tatt da? Jeg selv tror ikke helt på at drømmer betyr noe, tror bare at det er ren fantasi.

Drøm nr 2. Jeg bodde i et hus en gang der en gammel dame hadde død, hun hadde vist dødd inne på soverommet mitt sies det. Jeg hadde ofte mareritt der og skummle drømmer. Jeg drømte ofte om hekser som skremte vettet av meg, og av og til drømte jeg de samme drømmene opp til flere ganger.
Jeg drømte om en heks hver natt, jeg så bare heksen og ikke noe mer. Heksen gjorde aldrig noe mot meg eller noe, den bare viste seg for meg og så på meg og etter en stund hvar drømmen slutt. Hvilken betydning har denne drømen tro hvis den har noen betydning da? Kansje det hvar den gammle damen som hvar heksen?

Drøm nr 3. Jeg har også drømt at jeg satt inne i en bil helt alene og at den kjørte helt av seg selv, jeg satt forann ved passasjer siden på bilen og hvar liv redd for hvordan det skulle gå. Rattet på bilen beveget seg og den kunne svinge og bremse å hele pakka og bilen stoppet når den skulle stoppe og slikt, den fulgte trafikk reglene. Etter en lang kjøre tur så våknet jeg, lettet for at kjøreturen gikk bra.
Dette er de rare drømmene jeg klarer å huske fra barndommen, har disse drømmene noen betydning i det hele tatt eller er det bare vanlige normale drømmer?
Rare er de i vertfall.