Jeg vet ikke hva som kan skje oppi en gryte når man setter en tallerken på. Eks litt varmt vann. og et egg med et lite hull i - et egg kan eksplodere. Kanskje det er hva som skjedde? Og at egget da fikk tallerken til å fyke i lufta osv..
Vinduet. Det kan jo hende at vinduet ikke var skikkelig på hengslene. Jeg har nok opplevd at slike vinduer faller av - i hvertfall på en hengsle. Og noen ganger skjer jo litt sprø ting da. Så kanskje det hadde krøpet opp i hengslene og at vinden tok det og det føk inn i rommet?
Men blomsten - Vel, hvis den sto litt høyt og hadde falt utfor kanten. Da smeller det ganske hardt når det knuser i gulvet og jord kan fyke ganske godt vegg imellom.
Så det kan jo være naturlige forklaringer. Jeg har absolutt hatt noen vanvittig merkelige ting her også innimellom. Men tror jeg ville revurdert og fått noen andre til å sjekke om der kanksje er ånder. Kanskje dere rett og slett tar feil, og ikke merker åndene som faktisk er der.
Hvis ikke ville jeg bare avfeid det som hendelige og litt sprø uhell

Og ang carambas humor - det var da litt morsomt da? Kan jo se bildet av en stue på mange fotballbaner der blomtser og egg eksploderer som fyrverkeri og vinduer suser frem og tilbake. Blir litt visuelt noen ganger, og da blir det litt morsomt også da

Reiki