http://uk.youtube.com/watch?v=-0JO52y9W ... re=related
Viser hvor enkelt det kian gjøres :mozilla_smile:
Den linken som blir etterlyst ligger ett eller annet sted på forumet, men nå hadde jeg ikke tid til og lete den opp.
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ NY ENOOOORM KORNSIRKEL!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Antall ord: 41
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Feb 2007 21:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norra Skandinavien
- Blitt takket: 1 gang
Thats not reality !skeptikeren skrev:http://uk.youtube.com/watch?v=-0JO52y9W ... re=related
Viser hvor enkelt det kian gjøres :mozilla_smile:
Den linken som blir etterlyst ligger ett eller annet sted på forumet, men nå hadde jeg ikke tid til og lete den opp.
Visa en link där man kan beskåda människor som efter skapelsen befinner sig i kornsirkeln.
Dom som gjort den här filmsnutten är ju påverkade av människors berättelse om hur det kan gå till i verkligheten.
Det var några andra personer som påstått att man gjort en kornsirkel i england. Vid djupgående förfrågningar påstod man även att man gjort en annan kornsirkel som intervjuaren visade upp. Intervjuaren sa att det kan ni omöjligt ha gjort för den kornsirkeln skapades på andra sidan landet samma natt.
Så, det finns människor av alla slag.
En del ljuger.
En del talar sanning
Och en del blir köpta för att ljuga.
Sen finns det de som döljer sanningar.
Antall ord: 179
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Det vil ikke jeg heller at du skal bli :mozilla_wink:Dagros skrev:Nei, jeg vil ikke bli mislikt, så jeg skal ta det mer med ro :mozilla_wink:
Antall ord: 29
Hide post links |