Sol@ngelica skrev:Det er spesielt..

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Nei det du skriver her, er ikke rasistisk nei...Akasha memoria skrev:Om vi har aldri så likt utgangspunkt så ER vi forskjellige nå. Bikkjer har også samme utgangspunkt men jeg ville aldri kalt en shafer for en puddel fordet. Jeg bruker begrepet raser på både dyr og mennesker. Det er et helt korrekt begrep og overhodet ikke rasistisk.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Du har skjønt detSkarabè skrev:Nei det du skriver her, er ikke rasistisk nei...Akasha memoria skrev:Om vi har aldri så likt utgangspunkt så ER vi forskjellige nå. Bikkjer har også samme utgangspunkt men jeg ville aldri kalt en shafer for en puddel fordet. Jeg bruker begrepet raser på både dyr og mennesker. Det er et helt korrekt begrep og overhodet ikke rasistisk.
Hide post links |
Jepp....Akasha memoria skrev:Du har skjønt detSkarabè skrev:Nei det du skriver her, er ikke rasistisk nei...Akasha memoria skrev:Om vi har aldri så likt utgangspunkt så ER vi forskjellige nå. Bikkjer har også samme utgangspunkt men jeg ville aldri kalt en shafer for en puddel fordet. Jeg bruker begrepet raser på både dyr og mennesker. Det er et helt korrekt begrep og overhodet ikke rasistisk.
Hide post links |
Jeg kikka etter det men fant ingenting, kanskje det blir lagt ut senere. Får håpe på det.Skarabè skrev:Kanskje det... Aner ikke... Men de bruker vel og ligge på nettet på NRK av og til...Diffusa skrev: Kanskje det er mulig å få sett den på netttv?
Hide post links |
Nei det er ikke det. Synes vi skal være glade for at vi er forskjellige.Skarabè skrev:Nei det du skriver her, er ikke rasistisk nei...Akasha memoria skrev:Om vi har aldri så likt utgangspunkt så ER vi forskjellige nå. Bikkjer har også samme utgangspunkt men jeg ville aldri kalt en shafer for en puddel fordet. Jeg bruker begrepet raser på både dyr og mennesker. Det er et helt korrekt begrep og overhodet ikke rasistisk.
Hide post links |
nrk legger bare ut sine egne produksjoner paa nett-tv, dokumentaren her er dansk..Diffusa skrev: Kanskje det er mulig å få sett den på netttv?
Hide post links |
Det der er vel ikke sant, de har jo utenlandske dokumentarer o.l også på nett-tv.H skrev:nrk legger bare ut sine egne produksjoner paa nett-tv, dokumentaren her er dansk..Diffusa skrev: Kanskje det er mulig å få sett den på netttv?
saa jeg tviler.
Hide post links |
njaa... tviler.Diffusa skrev:Det der er vel ikke sant, de har jo utenlandske dokumentarer o.l også på nett-tv.H skrev:nrk legger bare ut sine egne produksjoner paa nett-tv, dokumentaren her er dansk..Diffusa skrev: Kanskje det er mulig å få sett den på netttv?
saa jeg tviler.
Hide post links |
Det står utenlandske dokumentar på sida der..H skrev:njaa... tviler.Diffusa skrev:Det der er vel ikke sant, de har jo utenlandske dokumentarer o.l også på nett-tv.H skrev:nrk legger bare ut sine egne produksjoner paa nett-tv, dokumentaren her er dansk..Diffusa skrev: Kanskje det er mulig å få sett den på netttv?
saa jeg tviler.
har enda til gode aa kom over utenlandske dokumentarer paa nrk nett-tv.
hmm... jeg kan ikke si at jeg finner noe slikt paa nett-tven til nrk.
jeg leita liksom
Hide post links |
Hide post links |