UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ NY KORNSIRKEL!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Lurer på hvor mye det koster bøndene jeg, hvor stort tap får de av kornsirklene og ikke minst all tråkkinga frem og tilbake av alle skuelystne.. 

Antall ord: 29
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Det er blitt postet om denne jeg skal vise til nå før:
http://www.cropcircleconnector.com/2008 ... d2008.html
Uansett så er denne kornsirkelen for 6 dager siden - et helt nytt fenomen! Ettersom den er blitt oppgradert! På det nederste bilde er hvordan den så ut først, noen dager etterpå ble de ytterste sirklene lagt til
Uansett så er denne kornsirkelen for 6 dager siden - et helt nytt fenomen! Ettersom den er blitt oppgradert! På det nederste bilde er hvordan den så ut først, noen dager etterpå ble de ytterste sirklene lagt til

Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Ja, var ikke den artigKB skrev:Det er blitt postet om denne jeg skal vise til nå før:

Kan fortsatt ikke skjønne hva som gjør England så ekstremt spesiell mht. kornsirkler ?
(Vel ufo observasjoner har jo øket på der borte også.)
Antall ord: 109
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! 

Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 18
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Så mange påståtte observasjoner, så mange "mystiske" kornsirkler - men null bevis. Det er ganske utrolig.ufo skrev:Ja, var ikke den artigKB skrev:Det er blitt postet om denne jeg skal vise til nå før:
Uansett så er denne kornsirkelen for 6 dager siden - et helt nytt fenomen! Ettersom den er blitt oppgradert! På det nederste bilde er hvordan den så ut først, noen dager etterpå ble de ytterste sirklene lagt til"de" likte tydeligvis ikke at bonden ødela den. "Straffen" ble at den ble reparert og påbygget. Pussige greier.
Kan fortsatt ikke skjønne hva som gjør England så ekstremt spesiell mht. kornsirkler ?
Til og med mennesker som kaller seg selv "eksperter" på feltet klarer ikke å komme opp med fnugg av bevis, selv om de tar ibruk (påstått) avansert utstyr (som vel er vanlige hjemmevideokameraer med nightvision-effekt).
Beleilig nok blir (påståtte) fellende beviser i form av opptak ødelagt eller borte før noen får undersøkt det. Det jukses med dato/klokkeslett i bildefiler. Det manipuleres.
I det hele tatt legges det voldsomt mye energi inn i å prøve å overbevise folk om ekteheten i romvesen-teorien fremfor å gjøre seriøs forskning.
Antall ord: 223
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
virker ikke akkurat som at du er så overbevist kimbara 

Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Nei, jeg har jo ingen grunn til å være det.momsegullet skrev:virker ikke akkurat som at du er så overbevist kimbara
Antall ord: 22
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
Midt i ødemarken - Ett perfekt sted for å lage "kornsirkler" uforstillet...
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
Seriøs forskning viser at ufo i dei fleste tilfeller er menneskers evne til å bruke fantasien i mangel av kunnskap om det di ser...sikkert det samme om kornsirkler...
Antall ord: 29
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Kimbara skrev:Så mange påståtte observasjoner, så mange "mystiske" kornsirkler - men null bevis. Det er ganske utrolig.ufo skrev:Ja, var ikke den artigKB skrev:Det er blitt postet om denne jeg skal vise til nå før:
Uansett så er denne kornsirkelen for 6 dager siden - et helt nytt fenomen! Ettersom den er blitt oppgradert! På det nederste bilde er hvordan den så ut først, noen dager etterpå ble de ytterste sirklene lagt til"de" likte tydeligvis ikke at bonden ødela den. "Straffen" ble at den ble reparert og påbygget. Pussige greier.
Til og med mennesker som kaller seg selv "eksperter" på feltet klarer ikke å komme opp med fnugg av bevis, selv om de tar ibruk (påstått) avansert utstyr (som vel er vanlige hjemmevideokameraer med nightvision-effekt).
Beleilig nok blir (påståtte) fellende beviser i form av opptak ødelagt eller borte før noen får undersøkt det. Det jukses med dato/klokkeslett i bildefiler. Det manipuleres.
I det hele tatt legges det voldsomt mye energi inn i å prøve å overbevise folk om ekteheten i romvesen-teorien fremfor å gjøre seriøs forskning.
Men, kimbara, de er jo mystiske da disse korn"sirklene" - skjønt sirkler og sirkler. Det er jo mange fasonger på de. Pene er de ihvertfall.
Det som forundrer meg ALLER mest er hvordan de blir laget? En eller annen sjel burde vel oppdaget dette ("hærverket" <= ikke rette ordet) når det blir laget, og tilkallt politiet.
For slikt lages vel neppe over natta -- eller ?
Uansett løsning på gåten - jeg ER imponert over verket deres ;-)
Gleder meg til sannhetens øyeblikk, hva det nå enn er.
Antall ord: 313

Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det syns jeg ikke de er (mystiske altså). Det er snakk om geometriske figurer. Populær matematikk. Motiver inspirert av hva folk har kommet til å forvente av "aliens" etter utallige filmer og serier. Osv.ufo skrev: Men, kimbara, de er jo mystiske da disse korn"sirklene" - skjønt sirkler og sirkler. Det er jo mange fasonger på de. Pene er de ihvertfall.
Kornsirkler og -motiver kan lages ved hjelp av f.eks. planke og tau. Man har på forhånd designet det motivet man vil ha - gjerne ved hjelp av dataprogrammer. Dette overføres til åkeren ved hjelp av rutenett og anvisere i form av pinner. Akkurat det samme som når man vil forstørre en tegning for hånd - man jobber i fragmenter for å danne et helhetlig bilde.Det som forundrer meg ALLER mest er hvordan de blir laget? En eller annen sjel burde vel oppdaget dette ("hærverket" <= ikke rette ordet) når det blir laget, og tilkallt politiet.
Perfekte sirkler kan lages ved hjelp av å sette en pinne i jorda, binde fast et tau til den, og tråkke seg rundt pinnen mens man passer på å holde tauet stramt - akkurat som å bruke passer.
I det hele tatt er konstruksjon av intrikate geometriske figurer og annet i åkre omtrent det samme som å gjøre det på ark.
Slikt kan lages over natten. Tidsrommet som oppgis når nye sirkler oppdages bør tas med en klype salt. Ofte er de påvirket av folks ønsker om å tro på noe fantastisk. Det eneste vi vet om tidsrommet som brukes på de ulike sirklene (der dette ikke er oppgitt av sirkelmakerne selv), er at vi ikke vet det.
Det er jeg enig i. Det er flotte kunstverkUansett løsning på gåten - jeg ER imponert over verket deres ;-)

Antall ord: 308
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Kimbara skrev:Det syns jeg ikke de er (mystiske altså). Det er snakk om geometriske figurer. Populær matematikk. Motiver inspirert av hva folk har kommet til å forvente av "aliens" etter utallige filmer og serier. Osv.ufo skrev: Men, kimbara, de er jo mystiske da disse korn"sirklene" - skjønt sirkler og sirkler. Det er jo mange fasonger på de. Pene er de ihvertfall.
Kornsirkler og -motiver kan lages ved hjelp av f.eks. planke og tau. Man har på forhånd designet det motivet man vil ha - gjerne ved hjelp av dataprogrammer. Dette overføres til åkeren ved hjelp av rutenett og anvisere i form av pinner. Akkurat det samme som når man vil forstørre en tegning for hånd - man jobber i fragmenter for å danne et helhetlig bilde.Det som forundrer meg ALLER mest er hvordan de blir laget? En eller annen sjel burde vel oppdaget dette ("hærverket" <= ikke rette ordet) når det blir laget, og tilkallt politiet.
Perfekte sirkler kan lages ved hjelp av å sette en pinne i jorda, binde fast et tau til den, og tråkke seg rundt pinnen mens man passer på å holde tauet stramt - akkurat som å bruke passer.
I det hele tatt er konstruksjon av intrikate geometriske figurer og annet i åkre omtrent det samme som å gjøre det på ark.
Slikt kan lages over natten. Tidsrommet som oppgis når nye sirkler oppdages bør tas med en klype salt. Ofte er de påvirket av folks ønsker om å tro på noe fantastisk. Det eneste vi vet om tidsrommet som brukes på de ulike sirklene (der dette ikke er oppgitt av sirkelmakerne selv), er at vi ikke vet det.
Det er jeg enig i. Det er flotte kunstverkUansett løsning på gåten - jeg ER imponert over verket deres ;-)
Kanskje noen kunne prøve å beregne hvor lang tid dette ville ta.
Og antall mennesker som må være involvert.
(om man f.eks. tar utgangspunkt i noen av de største og mest komplexe)
Fortsatt så er det merkelig at ingen utenforstående ikke ser at det foregår noe på åkeren. Ikke minst eieren selv. (Alle bønder er neppe involvert i dette l ;-) )
Det er jo endel utstyr som må til da, slik du beskriver ovenfor Kimbara. Dett skal fraktes inn - altså, biler, utstyr, folk. I tillegg så må man anta de lages på nattetid for ikke å vekke oppsikt. Dette klarer de vel neppe uten noe lys. Kanskje de bruker IR briller

Synes uansett hvem som lager de, at det er spennende og også mystisk. Det er uansett mystisk måten de klarer å lage dette på - OM - det er laget av mennesker.
Før eller siden - får håpe før - så får vi løsningen. Kan nesten ikke vente :mozilla_surprised:
Antall ord: 477

Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Ja og så sitter bonden og ser på og drikker kaffe mens han lar alle disse kødde med kornet hansufo skrev:Kimbara skrev:Det syns jeg ikke de er (mystiske altså). Det er snakk om geometriske figurer. Populær matematikk. Motiver inspirert av hva folk har kommet til å forvente av "aliens" etter utallige filmer og serier. Osv.ufo skrev: Men, kimbara, de er jo mystiske da disse korn"sirklene" - skjønt sirkler og sirkler. Det er jo mange fasonger på de. Pene er de ihvertfall.
Kanskje noen kunne prøve å beregne hvor lang tid dette ville ta.
Og antall mennesker som må være involvert.
(om man f.eks. tar utgangspunkt i noen av de største og mest komplexe)
Fortsatt så er det merkelig at ingen utenforstående ikke ser at det foregår noe på åkeren. Ikke minst eieren selv. (Alle bønder er neppe involvert i dette l ;-) )
Det er jo endel utstyr som må til da, slik du beskriver ovenfor Kimbara. Dett skal fraktes inn - altså, biler, utstyr, folk. I tillegg så må man anta de lages på nattetid for ikke å vekke oppsikt. Dette klarer de vel neppe uten noe lys. Kanskje de bruker IR briller
Synes uansett hvem som lager de, at det er spennende og også mystisk. Det er uansett mystisk måten de klarer å lage dette på - OM - det er laget av mennesker.
Før eller siden - får håpe før - så får vi løsningen. Kan nesten ikke vente :mozilla_surprised:

Antall ord: 518
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 12 Mar 2008 05:09
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Kimbara skrev:Det syns jeg ikke de er (mystiske altså). Det er snakk om geometriske figurer. Populær matematikk. Motiver inspirert av hva folk har kommet til å forvente av "aliens" etter utallige filmer og serier. Osv.ufo skrev: Men, kimbara, de er jo mystiske da disse korn"sirklene" - skjønt sirkler og sirkler. Det er jo mange fasonger på de. Pene er de ihvertfall.
Hva mener du om dette Kimbara ??!
http://www.cropcircleconnector.com/2008 ... 2008a.html
Denne består av ekstremt mange sirkler, er vel 240 stk eller noe rundt der!
I en av de bittesmå sirklene er det plass til 2-3 mennesker uten at de trenger å presse seg sammen!
Den er over 250 meter hver vei, 250 x 250 = 62500 kvm
Altså plass til 625 hus på 100 kvm inne i den kornsirklen
Og det er et tap på 100-200 000 kr for bonden
Du mener at dette er menneskelaget ved hjelp av planker og tau ? evt andre hjelpemidler ?
Korrekte 240 sirkler, som på korrekt plass står likt som motsatt hjørne/side
Dette er uten tvil noe større, noe vi ikke skjønner oss på, spennende greier er det utvilsomt!
Og dette kan ingen mennesker klare å kopiere selv om de allerede har den sirklen der å kunne kopiere det fra!
INGEN ville klare å lage en lik kopi, ikke om de var 1000 mann med alt av utstyr og 1 uke på seg
Antall ord: 484
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!
Hide post links |