Nei, jeg forventer at du slutter å komme med idiotiske uttalelser på null grunnlag. Du lurte på hvorfor jeg er på forumet når jeg "ikke orker å skrive". Dette skrev du basert på -ett- innlegg hvor jeg tross alt har en god grunn til ikke å skrive noe videre.Ghost hunter skrev:Hvordan det. Forventer du medalje.Som du sikkert har fått med deg har jeg skrevet mye og mangt her i forumet
Det er forskjell på å prøve å drite ut folk, og det å få folk til å innse noe. KB spammer konstant tråder (ofte tråder som ikke er relatert til UFO engang) med innlegg som omhandler omtrent det samme hver gang. Han/hun gjentar de samme argumentene, og har nektet å svare meg på mine motargumenter.Jeg har lest en del av det du har skrevet og er faktisk enig i mye av det. Men det som forbauser meg og avslører deg er at du gidder å dilte etter KB i tråder å prøve å drite henne ut. Mange gode argumenter ja men likevel en dritsekk.
So long Amigo...
Jeg ønsker å få svar, derfor tar jeg det ofte opp når disse evinnelige innleggene om DP renner ut.
Du skal være forsiktig når du bruker ordene "drittsekk" og "drite ut", da du prøver på nøyaktig det samme selv overfor meg.
Hvis du er uenig i det jeg mener, så oppfordrer jeg deg til å ta opp diskusjonen med meg istedet for å klage over hva og hvordan jeg skriver/diskuterer.