UFO, Kornsirkler & fenomenVG: " Apollo 14-astronaut: - Vi har skjult UFOer i 60 å

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Ghost hunter skrev:
Som du sikkert har fått med deg har jeg skrevet mye og mangt her i forumet
Hvordan det. Forventer du medalje.
Nei, jeg forventer at du slutter å komme med idiotiske uttalelser på null grunnlag. Du lurte på hvorfor jeg er på forumet når jeg "ikke orker å skrive". Dette skrev du basert på -ett- innlegg hvor jeg tross alt har en god grunn til ikke å skrive noe videre.
Jeg har lest en del av det du har skrevet og er faktisk enig i mye av det. Men det som forbauser meg og avslører deg er at du gidder å dilte etter KB i tråder å prøve å drite henne ut. Mange gode argumenter ja men likevel en dritsekk.

So long Amigo...
Det er forskjell på å prøve å drite ut folk, og det å få folk til å innse noe. KB spammer konstant tråder (ofte tråder som ikke er relatert til UFO engang) med innlegg som omhandler omtrent det samme hver gang. Han/hun gjentar de samme argumentene, og har nektet å svare meg på mine motargumenter.
Jeg ønsker å få svar, derfor tar jeg det ofte opp når disse evinnelige innleggene om DP renner ut.

Du skal være forsiktig når du bruker ordene "drittsekk" og "drite ut", da du prøver på nøyaktig det samme selv overfor meg.

Hvis du er uenig i det jeg mener, så oppfordrer jeg deg til å ta opp diskusjonen med meg istedet for å klage over hva og hvordan jeg skriver/diskuterer.
Antall ord: 252
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Nov 2006 01:10
18

Innlegg av Ghost hunter »

Jeg skjønner ikke helt hva spørreundersøkelser ang. UFO liksom skal bevise
i såfall har du et jævlig stort problem. Spør faren din.
Det er forskjell på å prøve å drite ut folk, og det å få folk til å innse noe. KB spammer konstant tråder (ofte tråder som ikke er relatert til UFO engang) med innlegg som omhandler omtrent det samme hver gang. Han/hun gjentar de samme argumentene, og har nektet å svare meg på mine motargumenter.
Jeg ønsker å få svar, derfor tar jeg det ofte opp når disse evinnelige innleggene om DP renner ut.

Kanskje mange tenker slik fordi mange driver på nettopp slik som du gjør nå? Påstår. Påstår. Påstår. Påstår. Og påstår.
Nok en gang dras DP inn. Nok en gang ser du ut til å ha helt glemt eller oversett -alt- det som er blitt fortalt deg om DP og dets grunnlegger. Gang på gang på gang overses helt enkle argumenter som ganske enkelt feller Greer på flatmark.
Ja du ser virkelig ut som en som en søker svar. Dette ser for meg ut som personlige angrep og SPAM, ikke en som er ute etter svar. Dette er pisspreik å det vet du. Ikke lek dum nå. Og hvis du er ute etter og få folk til å innse ting så er det helt andre sosiale koder som gjelder.

Videre når det gjelder min opplevelse av deg har jeg sagt at mange ting du har diskutert på andre tråder ikke så aller værst. Men akkurat nå detter du inn i en tråd. Går til personlig angrep på de jeg diskuterer med og fornærmer meg med at jeg er ute etter billige poenger. En sånn ovenfra og nedholding med total mangel på respekt fortjener ordet drittsekk. Og det fastholder jeg.
Du skal være forsiktig når du bruker ordene "drittsekk" og "drite ut", da du prøver på nøyaktig det samme selv overfor meg.
Flott da har jeg allerede fått deg til å smake en promille av din egen medisin. God følelse hva synes du?
Antall ord: 363

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

Ghost hunter skrev:
:D Her holdes høyt nivå i diskusjoner skjønner jeg.
Ja du ser virkelig ut som en som en søker svar. Dette ser for meg ut som personlige angrep og SPAM, ikke en som er ute etter svar. Dette er pisspreik å det vet du. Ikke lek dum nå. Og hvis du er ute etter og få folk til å innse ting så er det helt andre sosiale koder som gjelder.
Hva er problemet ditt? La dette være en sak mellom meg og KB, og hold deg utenfor.
Videre når det gjelder min opplevelse av deg har jeg sagt at mange ting du har diskutert på andre tråder ikke så aller værst. Men akkurat nå detter du inn i en tråd. Går til personlig angrep på de jeg diskuterer med og fornærmer meg med at jeg er ute etter billige poenger. En sånn ovenfra og nedholding med total mangel på respekt fortjener ordet drittsekk. Og det fastholder jeg.
Er det personlig angrep å peke på at KB kun påstår? Eller å minne ham på mine tidligere argumenter ang. DP og Greer, som han ikke har møtt?
Er det dette som er spam, eller er det kanskje den som til stadighet bombarderer tråder med propaganda om DP - helt ukritisk - som driver med spam her?

Jeg syns du skal tenke litt nærmere etter før du brautende kommer med moraliserende pekefingre og anklager (som ikke angår deg engang).
Flott da har jeg allerede fått deg til å smake en promille av din egen medisin. God følelse hva synes du?
*klapp*

*klapp*

*klapp*

Bortsett fra at jeg ikke har forsøkt å drite ut KB. Det klarer han/hun fint selv ved å påstå, overse motargumentasjon, for så å påstå det samme igjen.

Bli litt bedre kjent med terrenget og brukerene her før du stormer inn med skarpladde våpen. Er så lett å snuble og skyte seg selv i foten.
Antall ord: 386
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
18

Ghost hunter skrev:
Sitat:

Her holdes høyt nivå i diskusjoner skjønner jeg.
Helt enig. Fint at du innrømmer det!!
Hva er problemet ditt? La dette være en sak mellom meg og KB, og hold deg utenfor
Jeg syns du skal tenke litt nærmere etter før du brautende kommer med moraliserende pekefingre og anklager (som ikke angår deg engang).

Dette er nesten akkurat de samme argumentene jeg ble møtt med når jeg som tillitsvalgt ryddet opp i mobbeproblemer på min tidligere arbeidsplass

*klapp*

*klapp*

*klapp*

Bortsett fra at jeg ikke har forsøkt å drite ut KB. Det klarer han/hun fint selv ved å påstå, overse motargumentasjon, for så å påstå det samme igjen.

Bli litt bedre kjent med terrenget og brukerene her før du stormer inn med skarpladde våpen. Er så lett å snuble og skyte seg selv i foten.
:D :D :D :D Snakk om å drite på draget.... Sjekk ut når jeg ble medlem oppe til venstre
Antall ord: 193

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
avva
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jul 2008 20:01
16
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av avva »

Tror det finnes meget gode "snille" intelligenser der ute som overvåker oss, men også "onde" som forhåpentligvis ikke er for høyt utviklet eller som ikke klarer å utvikle seg mer uten hjelp av høyere makter fordi de gikk i feil retning. Det sies så mye rart om ufo'er at det er vanskelig å sile ut det som er troverdig.

Spørsmålet en kan stille seg selv er hvor vi kommer fra, hvem vi er, og hvor
skal vi hen.
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

Ghost hunter skrev: Helt enig. Fint at du innrømmer det!!
Til å (påstå å) være over 40, så fremstår du som fryktelig barnslig.
Hva er problemet ditt? La dette være en sak mellom meg og KB, og hold deg utenfor

Dette er nesten akkurat de samme argumentene jeg ble møtt med når jeg som tillitsvalgt ryddet opp i mobbeproblemer på min tidligere arbeidsplass
Åja, så din oppgave her er å fremstå som forumpoliti? En digital HMS-ansvarlig? Har du en hemmelig drøm om å arbeide for Securitas?
:D :D :D :D Snakk om å drite på draget.... Sjekk ut når jeg ble medlem oppe til venstre
Jeg vet når du ble medlem, og jeg registrerer også at du skrev -ett- innlegg på rundt to år. Veldig deltakende.
Hva du har drevet med siden du ble medlem vet ikke jeg. For alt jeg vet har du ikke vært innom her i det hele tatt bortsett fra det med det ene innlegget.

Nå, skal du fortsette å leke dobbeltmoralistisk HMS-ansvarlig, eller skal vi diskutere sak?
Antall ord: 200
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
18

Jeg må få tilføye at du er helt på viddene her. Du er inne på et forum og en tråd hvor man diskuterer UFO og kornsirkler og utveksler andre paranoramale emner.

Å klare å hevde at man ikke skal diskutere DP her blir helt absurd. Dette er jo i klartekst bevis på dine misforståelser om hva dette forumet er og hvilke personer som deltar.
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

Ghost hunter skrev:Jeg må få tilføye at du er helt på viddene her. Du er inne på et forum og en tråd hvor man diskuterer UFO og kornsirkler og utveksler andre paranoramale emner.

Å klare å hevde at man ikke skal diskutere DP her blir helt absurd. Dette er jo i klartekst bevis på dine misforståelser om hva dette forumet er og hvilke personer som deltar.
Hvor i all verden får du dette fra? Jeg har forsøkt gjentatte ganger å diskutere DP (hadde ikke du vært her siden 2006 og lest innleggene?).

Jeg har påpekt at KB ikke diskuterer DP - han bedriver propaganda for dem. Skal man ha diskusjon kreves noe mer enn å bare påstå det samme om igjen og om igjen. Du burde være i stand til å forstå dette.

Nå, hvis du kan slutte å tråkke i salaten og heller diskutere sak...?
Antall ord: 150
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
18

Jeg vet når du ble medlem, og jeg registrerer også at du skrev -ett- innlegg på rundt to år. Veldig deltakende.
Hva du har drevet med siden du ble medlem vet ikke jeg. For alt jeg vet har du ikke vært innom her i det hele tatt bortsett fra det med det ene innlegget.

Nå, skal du fortsette å leke dobbeltmoralistisk HMS-ansvarlig, eller skal vi diskutere sak?
Anbefaler deg å ta en pause her. Med det tenker jeg på at din integritet her inne på forumet kan få seg en solid knekk.

Anbefaler at du tenker deg litt om hva du driver med inne på forumet.

Ha en god dag!!!
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
jaha
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Startet: 31 Okt 2005 10:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av jaha »

Ghost hunter skrev:

Anbefaler deg å ta en pause her. Med det tenker jeg på at din integritet her inne på forumet kan få seg en solid knekk.

Ha en god dag!!!
Kimbara er vel en av få her inne som fortsatt har integriteten i behold.
Antall ord: 128
Don't be so open assed. Your poop falls out.

(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

Ghost hunter skrev:

Ha en god dag!!!
Ja, siden du sier det så bør jeg vel helst følge rådet ditt. Du er jo tross alt den som skal passe på at alle har det bra her inne (eller misforstod jeg?).

Jeg tror vel heller du burde gå litt i deg selv her nå, du som angriper meg for -ikke- å ville diskutere ditt og datt.

Skal vi legge denne lille uoverenskomsten på hylla og heller diskutere litt saklig? Det er moro med småkrangler og likeverdig drittkasting, men det blir fort kjedelig.

Så får vi bare gå i oss selv begge to og innse at vi ikke er noe verre eller bedre enn hverandre slik vi holder på med å degraderer tråden til en diskusjon om -oss- ;)
Antall ord: 168
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
18

Ja, siden du sier det så bør jeg vel helst følge rådet ditt. Du er jo tross alt den som skal passe på at alle har det bra her inne (eller misforstod jeg?).

Jeg tror vel heller du burde gå litt i deg selv her nå, du som angriper meg for -ikke- å ville diskutere ditt og datt.

Skal vi legge denne lille uoverenskomsten på hylla og heller diskutere litt saklig? Det er moro med småkrangler og likeverdig drittkasting, men det blir fort kjedelig.

Så får vi bare gå i oss selv begge to og innse at vi ikke er noe verre eller bedre enn hverandre slik vi holder på med å degraderer tråden til en diskusjon om -oss-
Jeg har ingen intensjon om å passe på noen her inne. Jeg bare kjenner igjen en del argumenter fra min tidligere jobb. Men dette kan godt misforståes fra min side. Uansett bra avslutning fra deg og jeg er enig at det foregår mye mer spennede ting enn at vi krangler.

Take care :mozilla_wink:
Antall ord: 178

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

Og så senket stillheten seg... :mozilla_tongue:
Før neste diskusjon... :lol:
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

ALP skrev:Og så senket stillheten seg... :mozilla_tongue:
Får ta opp tråden da. :-)

Så har den videosnutten også havnet på SOL sine sider.
http://www.sol.no/web-tv/#video_id=1592
Antall ord: 37
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

ufo skrev:
ALP skrev:Og så senket stillheten seg... :mozilla_tongue:
Får ta opp tråden da. :-)

Så har den videosnutten også havnet på SOL sine sider.
http://www.sol.no/web-tv/#video_id=1592
:D ,Nei det tør ikke jeg ihvertfall,overlater det til andre,er en rolig fyr som ikke orker å krangle,kan godt diskutere,men vil ikke bli uvenner med noen her inne.Du, glemte å takke for at du likte avateren min!,jeg leste ett eller annet sted her at du likte den,takk!:D Trekant ufos fassinere meg utrolig mye!
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links