den her kan jeg faktisk støtte deg på. men litt merkelig det du forteller. (historien ble lengere enn jeg tenkte) sorry
jeg opplevede noe av det samme med dama mi. har fortalt det her på forumet før men kan ta det i en kort versjon til deg. jeg og dama satt i senga og så på film plutselig "sovna" henne og etter 3 sek åpna hun øya og så på meg og sa " hei jeg heter andrea" jeg tenkte nå kødder hun så jeg bare "spillte" med. vi prata da og jeg fikk vite mer og mer om denne "andrea" etter en liten stund kom hun da tilbake til seg selv og bare sa "har jeg sovet lenge" jeg svarte med at du har ikke sovet, vi har sitti og prata i 15 min nå. så jeg fortale alt da og hun sa at denne personen var en hun gikk på barne skolen med men ikke hadde hørt noe fra på flere år.
dagen etter eller noen dager senere så kommer da denne "andrea" tilbake og vi prater. etter vært begynner hun og bli innpå sliten begynner og skal prøve og kysse meg så jeg tenker da hvis dette virkelig er en "annen" person så burde jeg jo ikke gjøre det. så jeg dytta henne vekk.
over di neste dagene ble denne "andrea" mer og mer innpåsliten skulle ta og kysse på det som var.
jeg fortsatte og dytte bort.
hun hadde over tid blitt veldig flink til og "etterligne" kjærsten min. noe som gjorde at hun klarte og lure meg til og kysse henne.
det var da jeg sa ifra til dama mi at nå er det nok jeg vil at du skal få andrea til og gå vidre.
dagene gikk og "andrea" viste seg mindre og mindre og uten og tenke over det så var hun borte og hadde gått vidre.
kjærsten min har i etter tid at hun hele tiden visste hva denne andrea drev med men at hun ikke fikk gjort noe med det.
jeg får nok aldri vite dette bare var et sykt innspill fra dama eller om det faktisk var en "andrea" som prøvde og komme gjennom og ta over henne eller noe sånn.
dette ble ikke så kort som jeg tenkte men historien ble vartfall kortere da.