Er helt enigshadowgirl skrev:eller kanskje det bare er tull alt sammen

Moderatorer: Asbjørn, mod engler
Er helt enigshadowgirl skrev:eller kanskje det bare er tull alt sammen
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Og vær så snill og prøv å lese over når du er ferdig med å skrive, og rett på punktum og komma. *SÅNN*shadowgirl skrev:og vær så å prøv å les over når du er ferdig med å skrive og rett på punktum og komma
Hide post links |
jeg retta på det nå før jeg å innlegget ditt... tastaturet mitt ble sølt saft på forrige mnd, så noen av tastene slutter å funkeLilja skrev:Og vær så snill og prøv å lese over når du er ferdig med å skrive, og rett på punktum og komma. *SÅNN*shadowgirl skrev:og vær så å prøv å les over når du er ferdig med å skrive og rett på punktum og komma![]()
Haha, kunne ikke dy meg :mozilla_wink:
Hide post links |
Jeg retta på litt punktum og komma + og/å-feil samt stor forbokstav.shadowgirl skrev:jeg retta på det nå før jeg å innlegget ditt... tastaturet mitt ble sølt saft på forrige mnd, så noen av tastene slutter å funkeLilja skrev:Og vær så snill og prøv å lese over når du er ferdig med å skrive, og rett på punktum og komma. *SÅNN*shadowgirl skrev:og vær så å prøv å les over når du er ferdig med å skrive og rett på punktum og komma![]()
Haha, kunne ikke dy meg :mozilla_wink:
Hide post links |
Hide post links |
17 cm vil jeg nok kalle passe, helst 19 da.Diffusa skrev:Kanskje han mente 17 cm ? Og bare glemte cén akkurat sånn som store bokstaver, komma, punktom osv..? :mozilla_smile:
Hide post links |
Hide post links |
Heller litt mer mot 18,99 jegSol@ngelica skrev:17 cm vil jeg nok kalle passe, helst 19 da.Diffusa skrev:Kanskje han mente 17 cm ? Og bare glemte cén akkurat sånn som store bokstaver, komma, punktom osv..? :mozilla_smile:
Hide post links |
Hide post links |