UFO, Kornsirkler & fenomenVG: " Apollo 14-astronaut: - Vi har skjult UFOer i 60 å

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

GJest

Innlegg av GJest »

Et oversiktsdokument fra disclosure project som er sendt til:

Members of the Press
Members of United States Government
Members of the US Scientific Community

Kan leses her:

http://galactic5.no-ip.com/radio/greer/disclosure1.html

Jeg synes listen over militære og private prosjekter som er involvert var interessant. Punkt 3.5

Edit: Som dere ser stå Lockheed på denne listen. - Samme selskap som ønsker fly kontrakt med Norge.
Sist redigert av GJest på 07 Aug 2008 19:12, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Nov 2006 01:10
18

Innlegg av Ghost hunter »

Vel, troll, da ser det ut til at du dessverre ikke har noe å fare med. Lykke til neste gang!
Nei jeg er ordblind og kan ikke lese.

Har nok andre ting å gjøre enn å konfimere deg.
Beklager men er ikke barnehagetante heller!!!!
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Et eksempel kan være Gary McKinnon som fikk bekreftelse igjennom hacking (som er ulovlig og han ønskes straffet) AT.. usa sitter på masse informasjon om ET's og zero point energy.. Bilder av flygende tallerkner, dokumenter og annet som han fikk bekreftet stemmer igjennom hacking i Nasa..

http://www.youtube.com/watch?v=HQhF6lApr8E

Eller denne

http://www.youtube.com/watch?v=B4PkNPCEnJM
Det du glemmer å fortelle er at Gary McKinnon hadde et tungt rusmisbruk på den tiden han bedrev hackingen. Dette kan ha manipulert hukommelsen hans.

Han påstår han fant masse ømfintlig materiale hos NASA, men at han (beleilig nok) ikke fikk lastet ned noen av bildene (print screen, anyone?) før noen oppdaget at han var inne på maskinen.

Jeg er sikker på at McKinnon fant masse. Jeg er også sikker på at McKinnon ikke hadde den minste peiling på hva det var han fant, for han rotet rundt i tusenvis av PC'er, i mange forskjellige avdelinger og instanser.
For alt han vet kan jo dokumenter om nullpunktsenergi og møter med fremmede vesener vært f.eks. scenarioer. Det er vanlig taktikk å sette opp scenarioer i f.eks. militæret.

Men det som skremmer meg i denne saken er den vanvittige straffen USA ønsker å gi ham. Siden hans hacking gjorde at de oppdaget sikkerhetshull (som de selv var skyldige i) for mange millioner dollar, ble de så flau at de vil gjøre et eksempel ut av ham. 70 år i fengsel kan han vente seg dersom han blir deportert til USA. Cyber-terrorist kaller de ham, enda han ikke ødela noe.
I den forstand kan jeg forstå konspirasjonsteorister :)
Antall ord: 278
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Det kan godt være. Men tror han er temmelig sikker i sin sak.

Nå vet jeg ikke hva han så bilde av. Om det var en ARV(man made) eller en ETV(Ekstraterrestial vechile).

Her er iallfall bilde av en ARV dersom noen lurer på forksjellen:
http://www.markmccandlish.com/Default.aspx?tabid=136

Hvis en sammenlikner så ser de kanskje slik ut i virkeligheten(?):
http://www.ufoevidence.org/photographs/ ... oto167.htm
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

KB skrev:Et oversiktsdokument fra disclosure project som er sendt til:

Members of the Press

Kan leses her:

Jeg synes listen over militære og private prosjekter som er involvert var interessant. Punkt 3.5

Edit: Som dere ser stå Lockheed på denne listen. - Samme selskap som ønsker fly kontrakt med Norge.
Lockheed / Lockheed Martin er vel det samme selskapet.
Det er de som for det meste bygger de ubemannende romsondene til Nasa også.
Om ikke alle ?.

Aprpos fly. Det spares ikke på milliardene i Norge når det gjelder krigsmaskineri.
Vel, det gjør det vel stort sett ikke i andre land heller. Hurra for en "fin" verden. :-(
Antall ord: 129
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Jeg synes argumentene til skeptikerne mot disclosure project er syltynne.

"Greer snakker som en bilselger" ?

Påstander om at de ikke er non profit. Det er vel LØGN, til de som kommer med disse påstandene..

Disclosureproject er en non profit organisasjon og ønsker å snakke ut om ufo/ ET temaet til folket. Slik som de gjorde på National Press Club i 2001..

Tror du CNN og andre seriøse nyhetskanaler hadde vist dette dersom de lyver om stillingene sine?

http://www.disclosureproject.org/NonPro ... Letter.pdf
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Jeg synes argumentene til skeptikerne mot disclosure project er syltynne.

"Greer snakker som en bilselger" ?
Det var én setning - tatt helt ut av kontekst. HVa med resten?
Påstander om at de ikke er non profit. Det er vel LØGN, til de som kommer med disse påstandene..

Disclosureproject er en non profit organisasjon og ønsker å snakke ut om ufo/ ET temaet til folket. Slik som de gjorde på National Press Club i 2001..
I såfall vil jeg at du viser meg hvor lista med alle disse vitnene deres ligger ute for gratis gjennomlesing...
Tror du CNN og andre seriøse nyhetskanaler hadde vist dette dersom de lyver om stillingene sine?

http://www.disclosureproject.org/NonPro ... Letter.pdf
Beklager, men det dokumentet gir ikke mye mening for meg som ikke har satt meg inn i lovverket til USA. Det refereres til paragrafer jeg ikke kjenner til.

Godt mulig de er non-profit på papiret, men det betyr ikke at det ikke finnes smutthull. Jeg syns det virker som om Greer spiller på interessen for UFO-fenomen. Han har jo valgt å kreve en "donasjon" fra alle de som ønsker å lese vitneerklæringene (med mindre du kan vise meg hvor de ligger gratis for alle og enhver...).
Antall ord: 209
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Javel.

Men for å skille litt. Mellom person og sak, hva tenker DU om UFO fenomenet?

Slik som i denne tråden så handler det om en tidligere apollo astronau. Når en begynner å samle alle disse trådene sammen, så for en veldig veldig mange seriøse mennesker som snakker ut om ufo fenomenet..

Og igjen, hvis en skal skille mellom sak og person. Hva skulle til at du tror på liv i universet (dersom du ikke gjør det) ? hva hadde vært godt nok?

Hva med en eget observasjon? Eller observasjon i forbindelse med CE-5 (Close Encounter of the 5'th kind) Hadde det vært bevis NOK? dersom du så noe i den forbindelse, og du så tydelig at dette ikke hadde en annen forklaring enn et utenomjordisk fartøy?
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Javel.

Men for å skille litt. Mellom person og sak, hva tenker DU om UFO fenomenet?

UFO-fenomenet er hva det er; Uidentifiserte Flygende Objekter. Objekter på himmelhvelvingen som observatøren i det gitte øyeblikk ikke er i stand til å forklare hva er.
Jeg betviler sterkt at disse observasjonene skyldes noe utenomjordisk. Jeg kan strekke meg til militære eksperimenter og testflygninger (uten at jeg dermed er med på dine teorier ang. dette som vi har diskutert tidligere).
Slik som i denne tråden så handler det om en tidligere apollo astronau. Når en begynner å samle alle disse trådene sammen, så for en veldig veldig mange seriøse mennesker som snakker ut om ufo fenomenet..
Som jeg har sammenliknet tidligere; mange seriøse mennesker er personlig kristne også - men gjør det kristendommens lære noe mer bevist eller sann?
Og igjen, hvis en skal skille mellom sak og person. Hva skulle til at du tror på liv i universet (dersom du ikke gjør det) ? hva hadde vært godt nok?
Det er enorm forskjell på liv i verdensrommet, sivilisasjoner i verdensrommet, og besøk til Jorden fra verdensrommet. Jeg tror så absolutt det eksisterer liv andre steder enn Jorden. Kan de ha sivilisasjoner? Muligheten er absolutt der. Kan de besøke oss? Jeg tviler.
Jeg tror myten om dette ofte bunner ut i en angst for vår egen tilværelse på Jorden. Det er kanskje befriende å tenke på at det finnes en mer utviklet sivilisasjon, en høyere livsform, som våker over oss. I tillegg er det populært å klandre politiske organisasjoner og regjeringer. Det letter på trykket, samtidig som det er unektelig spennende (jeg er en svoren X-Files tilhenger, så jeg vet godt hvor spennende slikt tankespill er).
Hva med en eget observasjon? Eller observasjon i forbindelse med CE-5 (Close Encounter of the 5'th kind) Hadde det vært bevis NOK? dersom du så noe i den forbindelse, og du så tydelig at dette ikke hadde en annen forklaring enn et utenomjordisk fartøy?
Det er klart en slik opplevelse ville forandret perspektivet - såfremt det ikke kunne være noen tvil. Men dette er jo fryktelig hypotetisk, og jeg vil tro absolutt alle ville forandret mening om de opplevde noe slikt.
Jeg ville nok tenkt ganske raskt på å skaffe til veie bevis fra en slik opplevelse ;)
Antall ord: 398
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ok. kloke svar..

Angående vitnebeskrivelser så finner du dette her:

Amerikanske lover kan nok være vanskelige... Men ser nok ut som de er Non profit.

Vi for være uenige i hva UFO kan være og hva det ikke kan være.

Etter å ha hatt observasjoner etter eget iniativ, det som kalles CE-5 så skulle jeg gjerne likt å hatt noe bevis, jeg kan jo filme noe en eventuellt neste gang og legge link til det her hvis jeg klarer.. Det kunne jo vært en deal :)
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

ufo skrev:
KB skrev:Et oversiktsdokument fra disclosure project som er sendt til:

Members of the Press

Kan leses her:

Lockheed / Lockheed Martin er vel det samme selskapet.
Det er de som for det meste bygger de ubemannende romsondene til Nasa også.
Om ikke alle ?.

Aprpos fly. Det spares ikke på milliardene i Norge når det gjelder krigsmaskineri.
Vel, det gjør det vel stort sett ikke i andre land heller. Hurra for en "fin" verden. :-(
Ikke bare er lockheed martin involvert. Her er flere selskaper som ifølge Disclosure Project er involvert i UFO/ET temaet på ulike måter:

EDWARDS AIR FORCE BASE AND RELATED FACILITIES

Government Facilities:

Edwards AFB

Haystack Butte

China Lakes

George AFB

Norton AFB

Table Top Mountain Observatory (NASA)

Blackjack Control

Aerospace Facilities

Northrop "Anthill" (Tejon Ranch)

McDonnald Douglas Llano Plant

Lockheed-Martin Helendale Plant

Phillips Labs (North Edwards facility)

THE NELLIS COMPLEX

Area 51/S4

Pahute Mesa and Area 19

Groom Lake

NEW MEXICO FACILITIES

Los Alamos National Laboratories

Kirtland Air Force Base

Sandia National Laboratories (SNL), Defense Nuclear Agency

Phillips Labs

Manzano Mountain Weapons Storage Facility, and underground complex

Coyote Canyon Test Site (N. end of Manzano)

White Sands Complex

ARIZONA

Fort Huachuca, underground storage facility, NSA and Army Intelligence complex

near Ft. Huachuca underground storage of extraterrestrial spacecraft and previously

autopsied extraterrestrial life forms

Others

Utah underground complex southwest of Salt Lake City, accessible only by air

Redstone Arsenal underground complex Alabama

Lawrence Livermore Labs

Cheyenne Mountain Colorado Deep Space Network, dedicated console for tracking UFOs

US Government Agencies with Current or Past Involvement

(Activities are compartmentalized into super-secret USAPS -Unacknowledged Special Access Projects, which means that they are not acknowledged to anyone, even those senior in the chain of command.)

NRO (National Reconnaissance Office)

NSA (National Security Agency)

CIA

Military Intelligence divisions (Army, Air Force, Navy)

Air Force Office of Special Investigations (AFOSI)

DARPA

FBI

Space Commands

others

Private Corporate Entities Believed To Be Involved:

Northrup Aerospace

Boeing Aerospace

Lockheed Martin (various facilities including Denver research center)

BDM

E Systems

EG&G

Wackenhut Corp.

Village Supercomputing, Phoenix AZ

Phillips Labs

McDonnell Douglas Corp.

TRW

Rockwell International

Booz-Allen and Hamilton, Inc.

MITRE Corp.

SAIC (Science Applications International, Inc.)

Bechtel Corp.

Others

Edit: igjen her ser dere bilder av en ARV (Alien Reproduction Vechile)

http://www.ufoevidence.org/photographs/ ... oto167.htm - Bilde
http://www.markmccandlish.com/Default.aspx?tabid=136 - Skisse

Planen er å spre frykt slik at våpen industrien kan tjene penger på en ytre trussel.
Antall ord: 472

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

Hvis man kjenner litt til ufo historie, blir det litt vanskelig å bortforklare ufo fenomenet som ett militært eksperiment når disse fenomenene ble rapportert under annen verdenskrig, etterfulgt av Kenneth Arnold sin observasjon i 1947 og etterhvert mange tusen observasjoner.
Hvor langt fremme teknologisk man var dengang med såkalte`militære eksperimenter,`vet ikke jeg,men hvis vi tenker på vår første månelanding i 1969... :-k
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

ALP skrev:Hvis man kjenner litt til ufo historie, blir det litt vanskelig å bortforklare ufo fenomenet som ett militært eksperiment når disse fenomenene ble rapportert under annen verdenskrig, etterfulgt av Kenneth Arnold sin observasjon i 1947 og etterhvert mange tusen observasjoner.
Hvor langt fremme teknologisk man var dengang med såkalte`militære eksperimenter,`vet ikke jeg,men hvis vi tenker på vår første månelanding i 1969... :-k
Absolutt enig med deg. I tillegg til ETV's (Ekstra terrestial vechiles) så har man også ARV. Altså militæret vet om ET eksistensen og har altså til kopiert opp deres kjøretøyer. Så er ikke bare ET eksistensen som blir dekket over, men også black budgets og korrupte prosjekter slik som ARV'er som igjennomfører pseudo abductions.

Slik som ARV'er blir produsert på enkelte avdelinger på Lockheed martin, samme selskapet som vil selge fly til Norge. Kabalens plan handler om å få folk til å tro at det finnes en ytre trusel,(som de selv har skapt) slik at de kan bevilge så mye penger de vil til forsvaret, uten at noen tør å protestere.
Antall ord: 189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Jul 2006 20:33
18
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

Det er nok høyst sannsynlig at det såkalte ufo fenomenet representerer noe mer enn bare neste generasjon med militær teknologi.Det har blitt rapportert lignende ting i århundrer...Det var,foreksempel,en "bølge" med obervasjoner i USA i 1890 årene,hvor sigarformede fartøy ble sett i flere stater,over en periode på flere år...Men jeg må si at det er for tidlig å snakke om at dette definitivt er utenomjordisk,selv om det ikke er forklart.Det finnes andre mulige forklaringer...

ALP,jeg sendte deg en PM i går angående dine ufo filmer på youtube...
Jeg har sett noe som ligner veldig på en av dem.Jeg tenker på den hvor 2 lys flyr ved siden av hverandre...
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

louie skrev:Det er nok høyst sannsynlig at det såkalte ufo fenomenet representerer noe mer enn bare neste generasjon med militær teknologi.Det har blitt rapportert lignende ting i århundrer...Det var,foreksempel,en "bølge" med obervasjoner i USA i 1890 årene,hvor sigarformede fartøy ble sett i flere stater,over en periode på flere år...Men jeg må si at det er for tidlig å snakke om at dette definitivt er utenomjordisk,selv om det ikke er forklart.Det finnes andre mulige forklaringer...

ALP,jeg sendte deg en PM i går angående dine ufo filmer på youtube...
Jeg har sett noe som ligner veldig på en av dem.Jeg tenker på den hvor 2 lys flyr ved siden av hverandre...
Takk louie,sendte deg en PM til din nye e-mail adresse i går :mozilla_wink:
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links