KB skrev:
Hei! Ja jeg har tenkt en del på dette og kan selvølgelig ikke si 100% sikkert at det er ET's. UFO objektene er iallfall virkelige, de dukker opp. Og kan bevege seg i en enorm hastighet, og dette har det vært cover up rundt.
Om man ser på di uoppklarte ufo observasjonane så kan det være snakk om ca 1 million observasjoner. Problemet med desse observasjonane er at di bare er observasjonar som ikkje lar seg forklare. Det forteller oss ikkje kva desse observasjonane kan være.
KB skrev:
Angående reiser, så tror jeg de reiser på mer sofistikerte måter enn det som diskuteres over. Jeg tror de kan utnytte parallele dimensjoner og poppe ut og inn av dem. Hvor den parallele dimmensjonen de reiser "igjennom" , - Der har ikke "tid/avstand" noe å si. OBE forsker Thomas Campbell f.eks beskriver noen av de parallele dimensjonen som et tanke plan, mens vi lever på det fysiske planet. Folk som har vært inni en ETV, Ekstra terrestial vechile, f.eks de som studerer disse etter Kræsj, - Hvor disclosure project mener de blir skutt ned av Elektro magnetiske stråle våpen.
Så når ein fantastisk forklaring på reiser gjennom universet ramler saman, dukker det opp ein enda meir fantastisk forklaring?
At folk har vært inne i etv er mest trulig fantasi nett som DP sine fantastiske forklaringer så som elektro magnetisk stråle våpen...intetsigende visvas.
KB skrev:
Iallfall. De som har rappotert hvordan det er inni en Ufo, - Sier at utenfra kan den se ut som på størrelsen som en bil. Mens når du kommer inni den så er det som et stort rom, slik at på en eller annen måte kan det se ut som de har klart å manipulere rom/avstand/volum.
Større sjans for at fantasien manipulerer rom/avstand/volum.
KB skrev:
De som har studert disse kjøretøyende, rappoterer også om at ETV'ene har materie av seg som er mer avansert enn det vi kan forestille oss. F.eks at det finnes biolgisk materialle flette sammen med teknologi. Samme materie som f.eks finnes i vår egen hjerne.
Typisk nok har di som påstår å ha studert ETV's verken bilder eller video som kan antyde noko troverdig.
Biologisk materiale fletta saman med teknologi er da ikkje noko nytt. Ingenting ved ETV er meir avansert enn fantasien vi mennesker greie å tenke fram. Faktisk er det meir sannsynlig at vi menneska greie å lage farkoster som består av både biologisk materiale og teknologi samt bruker di til reiser i universet, enn at det dukker opp ETV' her på jorda.
KB skrev:
Nå. De som har hatt Ut av kroppen opplevelse , og vet dette er virkelig hvis de har skaffet bevis for seg selv, vet at Tid og avstand ikke har noe å si i denne dimensjonen. På samme måte tror jeg ETV's kan poppe inn og ut av dimensjoner, og plutselig dukke opp hos oss, slik også mange rappoterer, uten noe særlig "tid" på å reise. Når vi tenker på reise så holder vi oss til vår begrensa virkelighets perspektiv av at å reise må foregå "linært".
Korleis kan UKO bevisast av den som opplever dette?
Til og med tankane våre er begrensa av tid og avstand.
All form for reise er linært. Og alle desse dimensjonane mange proklamerer er forsatt bare tankespill basert på utilstrekkelige "teorier".
KB skrev:
Her ligger også selve problemet, for oss. Vi klarer ikke å forstå det fordi vi er på et så tidlig stadium, utenfor vår forklarings evne av hva som er mulig.
Gjennomsnitts mennesket har ikkje nok kunnskap til å forstå alt, og der ligger det største problemet, fordi det er med på å skape myter og fordumme menneskets evner.
KB skrev:
Men dersom vi hadde fått f.eks bevis av ET lik, så ville dette kunne vært en form for bevis. Så kan "ekspertene" bryne seg på forklaringsproblematikken med deres syn på "reise" i mellom tiden.
Det er nettopp slike problem som synliggjere at ET' og ETV's mest trulig er oppspinn og myter basert på folks kunnskapsløshet. Om foreksempel ca 1 million uoppklarte ufo observasjoner skulle være genuine ETV's så burde det ha ramla ned ganske mange av desse og dermed gitt oss meir enn nok bevis. Hittil har vi ingen ET's, verken døde eller levande som beviser noko som helst.
KB skrev:
Jeg skjønner tankegangen, med "hva vil de oss". Mange av observasjonen som er gjort kan oppsummeres med at de "studerer oss". Kanskje det kun er så simpelt. Så må vi selv klare å bevise for hverandre at vi faktisk har besøk i mellom tiden, men ser ikke ut til at det er så lett.
Neida...observasjonane som er gjort viser ikkje noko. Difor er det vanskelig å bevise besøk av ET's.
KB skrev:
Og dersom det er så at disse objektene kan poppe inn og ut av dimensjoner og reise fra "der" til "Her" uten at Tid/avstand er et hinder, så ser jeg heller ikke et problem for at de skal komme her heller.
Det er nettopp problemet, verken dimensjonane eller poppinga mellom dimensjonane lar seg bevise. Dvs nok ein fantastisk forklaring for å skaffe "troende" til ufo-religionen.
KB skrev:
F.eks en observasjon jeg hadde, etter første forsøk med CE-5. Det som skjedde var at senere den kvelden, fikk jeg en mage følelse av å gå ut til vinduet, Dette var merkelig men jeg gikk ut. Når jeg tittet ut av soveroms vinduet ser jeg et objekt som lyser opp av selve kjernen som plutselig popper opp midt på himmelen, for så å bevege seg loddrett ned for så å forsvinne ut av intet. Nå er dette bare min egen observasjon. - Men denne observasjonen føler jeg passer godt med teorien om reise igjennom parallele dimensjoner hvor tid/avstand ikke har noe å si.
Observasjonen din passer like godt med livlig fantasi, men sia du verken tok bilder eller film av dette, kan eg ikkje vurdere kva du opplevde. Og det er jo egentlig litt greit for deg sia du allereie har bestemt deg for kva opplevelsen din var for noko.
KB skrev:Det er en av grunnen til at jeg skriver den "hvordan kontakte ET's" posten. For jeg er sikker på at folk vil få det til. Og folk har fått det til her etter å ha prøvd. Så lenge dette fortsetter så ser en at disse objekter har tydeligvis teknologi til å operere med - Tanke, tid, avstand på en ekstrem sofisitikert måte.
Er sikker på at ingen får dette til under kontrollerte former. Dvs at heile seansen vert filma, helst med fleire kamera. Til alt overmål er du ikkje åpen, men lukka og låst på kva du opplever og såleis er alt du opplever subjektivt farga. Difor er ditt utsagn om ekstrem sofistikert teknologi spikeren i kista.