Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Cosmic Ejaculator skrev:Jeg er ikke overrasket - i.o.m at Norge til en hver tid har "Damocles Sverd" hengende over hodet (les:USA's politiske og militære muskler).
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Amunet
UGYLDIG Epost
Startet: 06 Jan 2007 21:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min
Innleggav Amunet »
Cosmic Ejaculator skrev:
Amunet skrev:
Cosmic Ejaculator skrev:
Amunet skrev:Kan vi ikke bare drite i dommedag? Jeg er så lei av det snakket asså
Hvem snakker om dommedag,min kjære?
Eaglespirit og The_Spirit og alle de 1000000 andre som snakker om det 2012 opplegget
Ahh,OK! Jeg hadde bare ikke giddi' å lest så langt tilbake - men støtter deg på den,ja...
Det er bra, deg liker jeg
Antall ord: 71
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975
Tyrell skrev:Ja vi er vel USAs løpegutt...Ufo fenomenet et sensitivt emne virker det som.
Det er kanskje et risikabelt stunt å legge ut egne ufo opptak også snart?
Nå har de slettet kontoen til Ace7bryanox men han hadde rundt 800 ufo videor på youtube kanalen sin, så kunne ikke forvente så mye annet.tror det skal litt til å bli holdtoppsyn med- observasjon har mange. Men hvis du har stadig CE-5 observasjoner så begynner interessen å stige litt for hvem du er som person tror jeg.
Men! youtube er overvåket. ok det er greit, stor amerikanske greier. Men så lenge det kun er noen ufo videoer man filmer over ufo hotspot så tror jeg "de" ikke bryr seg. er jo tusenvis som ser ufo og filmer. så lenge en holder en lav profil på engelsk så går vel ting bra.
jeg derimot snakket litt for høyt på youtube, om noen drømmer faktisk om å stå face to face med noe.. sansynnligvis bare en drøm. (kanskje ikke?) men var nok til at jeg fikk en INTENS observasjon, av noe jeg tror var menneskeskapt. et svært objekt. men men den tid er forbi nå. og lesson learned. Har fått fobi mot youtube etter detta haha! fikk jo merker på kroppen og sånn. Tror dette var en ARV. Dette jeg har nevnt til deg før tyrell, med å passe littpå hvem en taster med på youtube. en kan fort gå på en smell! :mozilla_surprised:
ja angående tema. norge er garantert involvert i NOE hemmeligholdelse ettersom vi har tette bånd med USA. og vurderer en flykjøp avtale med lockheed martin, som er samme selskapet som også produserer ARV'er
Vi er liksom så stucked også. Ufo fenomenet er så utrolig latterliggjort av desinformasjons agenter osv. Dersom en sier en har hatt ce-5 observasjon kreves det video. dersom en har video. er den falsk . dersom en har ce-5 observasjon med vitner, video og avis overskrift. så kjører media cover up. hvem kan vi henvende oss til... media lytter ikke engang. de har jo heller "ikke tillatelse" til å snakke om emnet..