UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Kornsirkler i kveld!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Kornsirkler i kveld!
National geographic i kveld kl 22.00 Myte eller fakta kornsirkler. Etterfulgt av Myte eller fakta spontan selvantennelse kl 23.00 samme kanal
Mvh Monica
Mvh Monica
Antall ord: 25
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Nat. Geo. sender de programmene til det kjedsommelige. Om og om igjen ...
Men ikke selvantennelse da - den er ny.
Gleder meg allerede
Men ikke selvantennelse da - den er ny.
Gleder meg allerede

Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Så spennende! Takk for tipset, skal jeg jaggu få med meg 

Antall ord: 11
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Jul 2005 00:58
- 19
Re: Kornsirkler i kveld!
[quote="monica76"]National geographic i kveld kl 22.00 Myte eller fakta kornsirkler. Etterfulgt av Myte eller fakta spontan selvantennelse kl 23.00 samme kanal
Sist redigert av blææææ på 27 Jul 2005 14:49, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Synes nå selvantennelse var mer skummelt jeg da, så jeg droppet det i denne omgang. Kornsirker var derimot spennende, synes det var et bra program, selv om den i det store og hele endte med konklusjonen at de bare er menneskelaget.
Antall ord: 41
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2008 21:32
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hadde jeg sagt det måtte jeg drepe deg...
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
ingen som blir med neste år og lager den fineste kornsirkelen her i norge?
så havner vi på tv, og blir kjempepopulære:)
så havner vi på tv, og blir kjempepopulære:)
Antall ord: 23
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
Håper seriøst du tuller.
vi blir kjempe U populære av slik! - Jeg håper alle bløffemakere blir tatt. Jeg er iallfall optatt av å finne frem til sannheten, og dytte hoaxes til side.
vi blir kjempe U populære av slik! - Jeg håper alle bløffemakere blir tatt. Jeg er iallfall optatt av å finne frem til sannheten, og dytte hoaxes til side.
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2008 21:07
- 16
Er ganske fascinert av kornsirkler. Er de resultat av landingen til romskipet, eller er det merker lagt igjen fra motoren. Eller er det et forsøk på kommunikasjon da de sikkert ser andre kornsirkler å anntar at det er forståelig for oss siden vi har så mange av de.
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
jeg bare tulla ja :mozilla_wink:KB skrev:Håper seriøst du tuller.
tenkte att d hadde vært utrolig kult om vi hadde hatt noe slikt her i Trondheim.
Det som er rart, de som virkelig får kornsirkler på årkern sin (eller de som får det ofte på samme plassene). hvorfor setter de bare ikke opp ett kamera over jordet sitt?
så får vi sannheten 1 gang for alle!
Alle bønder burde ha overvåkning på jorde sitt!
Antall ord: 114
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Alle kornsirklene har forskjellige symbol, og alle forskjellige symbolene betyr ett eller annet!
Men det vi må gjøre er jo også prøve og forstå symbolene for og finne fram til svaret på hva det er de vill si oss!
Men det vi må gjøre er jo også prøve og forstå symbolene for og finne fram til svaret på hva det er de vill si oss!
Antall ord: 41
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
Jeg tror noen er laget av militæret, og noen også av ETV's - ekstra terrestial Vechile 's.
Det sivile ufo community'et tror jeg er hefitg manipulert av skyggen. F.eks så har lest 3 (!) forskjellige plasser, av seriøst informasjon som snakker om Pseudo abductions er militære eksperimenter.
Jeg sier ikke at det ikke finnes ekte. Men som folk sier "not all abductions are bad".
Det sivile ufo community'et tror jeg er hefitg manipulert av skyggen. F.eks så har lest 3 (!) forskjellige plasser, av seriøst informasjon som snakker om Pseudo abductions er militære eksperimenter.
Jeg sier ikke at det ikke finnes ekte. Men som folk sier "not all abductions are bad".
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2008 21:07
- 16
At black-ops maskerer tortur, kidnapping og eksperimenter som UFOer og bortføringer er ikke noe nytt. men det får meg bare til å spørre hvor mye som er black-ops og hvor mye som er ekte. Og hva er så hemmelig at en må maskere det som UFOer for så å nekte for at slikt finnes. De graver seg ned i et dypt hull...
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2008 20:39
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Cosmos
Som en del av mitt forsøk på åforstå Cosmos så har jeg studert kornsirkler i en årrekke. Jeg er ikke noen ekspert men jeg vil nå si at jeg kan litt. Det jeg har lagt merke til er at de veldig ofte bruker rundinger i bestemte rekkefølger og det kan kanskje være et alfabet og vi må bare koble det sammen med vår latinalfabet.
Antall ord: 68
Hide post links |
Nei de tjener faktisk på det...
Etter som våpen industrien, f.eks lockheed Martin som er et av selskapene som produserer ARV, ønsker å ha jagerfly kontrakter med ulike land.
Hvordan skal en tjene penger $$$ hvis en ikke har en ytre trussel/fiende ?
(som de da selv har skapt)
Etter som våpen industrien, f.eks lockheed Martin som er et av selskapene som produserer ARV, ønsker å ha jagerfly kontrakter med ulike land.
Hvordan skal en tjene penger $$$ hvis en ikke har en ytre trussel/fiende ?
(som de da selv har skapt)
Antall ord: 49
Hide post links |