Jeg tror ikke nødvendigvis det er latinoalfabetet du må forske på men Mayaskrift. http://en.wikipedia.org/wiki/Maya_scriptufoboy2003 skrev:Som en del av mitt forsøk på åforstå Cosmos så har jeg studert kornsirkler i en årrekke. Jeg er ikke noen ekspert men jeg vil nå si at jeg kan litt. Det jeg har lagt merke til er at de veldig ofte bruker rundinger i bestemte rekkefølger og det kan kanskje være et alfabet og vi må bare koble det sammen med vår latinalfabet.
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Kornsirkler i kveld!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2008 21:32
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hadde jeg sagt det måtte jeg drepe deg...
Antall ord: 91
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2008 20:39
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Cosmos
Ja du sier noe der. Hvem vet hva språk de foretrekker, en ting er sikkert er at det betyr noe hvertfall.
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
ett eller anna språk er det de bruker, garantert maya indianerne sine språk, de var jo helt besatt av tall/rundinger^^
så satser på den:)
så satser på den:)
Antall ord: 27
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
Det finnes filmer av folk som har gjort dette. Så noen japanske forskere hadde montert opp et kamera på en korn åker, og fanget opp UFO på kameraet.Mr.Mulder skrev:jeg bare tulla ja :mozilla_wink:KB skrev:Håper seriøst du tuller.
vi blir kjempe U populære av slik! - Jeg håper alle bløffemakere blir tatt. Jeg er iallfall optatt av å finne frem til sannheten, og dytte hoaxes til side.
tenkte att d hadde vært utrolig kult om vi hadde hatt noe slikt her i Trondheim.
Det som er rart, de som virkelig får kornsirkler på årkern sin (eller de som får det ofte på samme plassene). hvorfor setter de bare ikke opp ett kamera over jordet sitt?
så får vi sannheten 1 gang for alle!
Alle bønder burde ha overvåkning på jorde sitt!
Antall ord: 145
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger