UFO, Kornsirkler & fenomenMerkelige lys over Stavanger-igjen..

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

GJest

Innlegg av GJest »

woot^^ . Den har virket temmelig lenge nå. - Youtube driver å fjerne videoer nå. Det meste som handler om overvåking og ufo og slike ting.

F.eks Ace7bryanox en av de største på youtube med ufo filer er fjernet. - I samme slengen ble flere fjernet. youtube ER overvåket. har også personlige erfaringer med det.

Sjekk videoen på denne siden: http://www.realufos.net/2008/09/report- ... lones.html

Så ser du at det er EN person som har kopiert opp en haug av fake ufo profiler, for å få de ekte bannet.
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
ufoboy2003
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Sep 2008 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Cosmos

Innlegg av ufoboy2003 »

KB skrev:
ufoboy2003 skrev:Har ikke hatt noen samtale nei, men jeg kan trykt si at tanker ble utvekslet ;)
(dette var da etter flere tillfeller av kontakt som var CE1-4 som endte i denne hvor jeg mottok informasjon kan du si om hva intensjonene var (de kan godt ha løyet altså) og de tok tanker fra meg om du forstår.
Hvordan så de ut? F.eks så de biolgiske ut. Eller var det bioroboter.
Så du de i astral, eller var det på det indre bilde kommunikasjonen foregikk?
Det blir for komplisert å gå inn i detalj nå men de jeg så hadde tat formen til de såkalte "grey" aliensene om dette var den virkelige formen vil jeg ikke påstå men jeg har sett de flere ganger (så de for første gang ikke i X-files *lol* men i min første kontkat!!)
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
haisseM2012Messiah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Sep 2008 21:32
16
Lokalisering: Hadde jeg sagt det måtte jeg drepe deg...

Innlegg av haisseM2012Messiah »

Skuffende av youtube...
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ahh ok. for har sett noe av det samme på "indre bilde" der jeg så figurer - som kan minne på den som er på den korn sirkelen.

har også fått opp fjes når jeg slapper av, en slags kryssning mellom menneske/grå.

Jeg tror de som ser "fryktingytende" ut i form av bioroboter er plf av militæret, som kan ses i astral.

Mens de som du ser er mer biologiske, på det "indre bilde" tror jeg er ekte.

en kan også merke om det er et naturlig bilde. eller om bilde f.eks har hvit bakrunn og du for en følelse av at det er "presentert" til deg, da tror jeg det kan være strålevåpen.
Sist redigert av GJest på 30 Sep 2008 23:41, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ufoboy2003
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av ufoboy2003 »

Ja, trodde det var kanskej den første siten hvor sannheten kunne komme ut usensurert men konglomeratet google har såklart ødelagt det :(
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ufoboy2003
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av ufoboy2003 »

KB skrev:Ahh ok. for har sett noe av det samme på "indre bilde" der jeg så figurer - som kan minne på den som er på den korn sirkelen.

har også fått opp fjes når jeg slapper av, en slags kryssning mellom menneske/grå.

Jeg tror de som ser "fryktingytende" ut i form av bioroboter er plf av militæret, som kan ses i astral.

Mens de som du ser er mer biologiske, på det "indre bilde" tror jeg er ekte.

en kan også merke om det er et naturlig bilde. eller om bilde f.eks har hvit bakrunn og du for en følelse av at det er "presentert" til deg, da tror jeg det kan være strålevåpen.
jeg fikk en sterk følelse av være i samme rom som dem men ikke noe av den vite bakgrunnen du snakker om det tror jeg aldri jeg har opplevd, kan godt være har jo hatt en del kontakter, skal skjekke loggboka mi i morgen. Jeg vet ikke om det var asstralprosjeksjon eller noe men jeg har vært ombord et romskip før også.
Antall ord: 191

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Aug 2008 20:25
16
Kjønn (valgfri): ung mann
Lokalisering: Unknown

Innlegg av UFO Summoner »

ufoboy2003 skrev: jeg mottok informasjon kan du si om hva intensjonene var (de kan godt ha løyet altså) og de tok tanker fra meg om du forstår.
kan du dele(forklare) informasjonen du mottok om hva intensjonene deres var(er)??
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
dagnass
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Feb 2007 15:33
18
Lokalisering: Oslo

Innlegg av dagnass »

Det står jo i artikkelen hva det var!! Kinesiske lykter.
Antall ord: 11
Hvem som helst kan være hvem som helst (Terningmannen)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ufoboy2003
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av ufoboy2003 »

UFO Summoner skrev:
ufoboy2003 skrev: jeg mottok informasjon kan du si om hva intensjonene var (de kan godt ha løyet altså) og de tok tanker fra meg om du forstår.
kan du dele(forklare) informasjonen du mottok om hva intensjonene deres var(er)??
jeg kan jo ikke skryte av at jeg har hatt none stor lang filossofisk samtale med de men jeg spurte dem va de gjorde og de sa at de ikke ville oss vondt, de ville hjelpe verden.

dagnass: tror du bør tenke degl itt om et par ganger før du trekker konklusjoner
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Jul 2006 20:33
18
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

ufoboy2003 skrev: jeg kan jo ikke skryte av at jeg har hatt none stor lang filossofisk samtale med de men jeg spurte dem va de gjorde og de sa at de ikke ville oss vondt, de ville hjelpe verden.

dagnass: tror du bør tenke degl itt om et par ganger før du trekker konklusjoner
Har det vært andre vitner til dine observasjoner og "kontakter",ufoboy2003?
Antall ord: 68
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ufoboy2003
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av ufoboy2003 »

Cosmic Ejaculator skrev:
ufoboy2003 skrev: jeg kan jo ikke skryte av at jeg har hatt none stor lang filossofisk samtale med de men jeg spurte dem va de gjorde og de sa at de ikke ville oss vondt, de ville hjelpe verden.

Har det vært andre vitner til dine observasjoner og "kontakter",ufoboy2003?
nei og jeg forstår godt skepsisen altså. jeg nevnte tidligere at min første kontakt var som 10-åring, såklart foreldrene mine ble bekymret for meg når jeg fortalte dem det så jeg gikk til psykolog men jeg fikk ingen diagnose. Fikk vite at "pannelappepilepsi" kunne føre til den type hallisunasjoner og det hadde jeg heller ikke. Hadde det ikke vært for den overhvelmde mengden med bevis jeg på sett og vis har mottatt så hadde jeg vært like skeptisk som deg , og det er klart at bevisburden er på meg ikke andre. Har vært et par ganger venner har vært vitne til rene observasjoner osv men ikke noe skikkelig kontakt dessverre.
Antall ord: 191

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Aug 2008 19:45
16
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

ufoboy2003, har du dokumentert observasjoner/kontakt på pcen?

Hvis ikke.. Kan du skrive noen bra episoder på pcen og gi oss/meg litt mer info? :)
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Jul 2006 20:33
18
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

Jeg mente ikke å fornærme deg,ufoboy.Jeg er bare nysgjerrig og prøver å få fram så mye informasjon som mulig.

Det krever mot å stå fram med så "sære" opplevelser på et offentlig forum,og jeg setter pris på at du tør...
Antall ord: 44
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ufoboy2003
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av ufoboy2003 »

RHA skrev:ufoboy2003, har du dokumentert observasjoner/kontakt på pcen?

Hvis ikke.. Kan du skrive noen bra episoder på pcen og gi oss/meg litt mer info? :)
har ikke det men kan grave frem loggbøker kanskje om jeg finner de på loftet, er litt opptat for tiden så jeg har ikke tid til å skrive over de lengste innleggene i logen..
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Aug 2008 19:45
16
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

Aha
ufoboy2003 skrev:Om det er interesse kan jeg dra opp på loftet og se om jeg finner de gamle dagbøkene mine der jeg har loggført all ET-kontakt (faren min oppfordret meg til å loggføre alt første gang jeg fortalte han om det).
At du kunne den dagen men ikke fremover, gir meg mange skeptiske tanker.

Ufo fenomenet er viktig for meg, om du virkeligen opplever kontakt kunne du jo foreksempel startet en tråd der du forteller om dine opplevelser?

Har du noengang prøvdt å kontakte ET med bevissthet?
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links