UFO, Kornsirkler & fenomenUfo drømmen.

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Mr.Angel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Mai 2008 02:54
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Karmøy.

Ufo drømmen.

Innlegg av Mr.Angel »

Endelig har jeg klart å drømme en drøm som jeg kan huske en del av. Har ikke drømt skikkelig på utrolig lenge, så dette har jeg savnet. Nå skal dere høre folkens, jeg drømte at jeg hvar utenfor min egen gatedør og stod å skikket på natte himmelen. Plutselig kom det en hel haug med ufoer som svevde som galne i en utrolig hastighet over natte himmelen.

De svevde så fort at jeg karte ikke å få med meg hvordan ufoene skikkelig så ut, så jeg klarer dessverre ikke å beskrive dem for dere, men at det hvar ufoer det hvar det ingen tvil om. Så etter en stund når de hvar ferdig å sveve som noen galninger over natte himmelen, befant jeg meg plutselig på en mark et eller annet sted, som jeg ikke har peiling på hvor hvar hen.

Der så jeg mange forskjellige avtrykk der ufoene hadde landet som jeg synes hvar veldig fasinerende. Avtrykkene lignet på slike avtrykk som folk har sett på kornåkrer og slikt, jeg klarer ikke å beskrive dem i detalj dessverre det klarer jeg ikke å huske. Det jeg så gjorde hvar at jeg stod å studerte avtrykkene og begynte å føle med hånden på selve avtrykkene, for å skjenne om jeg liksom klarte å føle ett eller annet, men det gjorde jeg ikke. Så hvar plutselig drømmen slutt og jeg våknet.

Kan denne drømmen ha noen betydning eller noe mon tro? Det jeg lurer på er om jeg kansje kan være sann drømmer eller noe. For det er jo så mange historier som sier at det skal komme ufoer til jorden, da tenker jeg spesielt på den 14 oktober 2008. Jeg fikk også med meg et innlegg der det stod at det nå skal komme mange ufoer til Las Vegas i mårå den 11 oktober.

Så jeg begynner å lure på om kansje jeg er sann drømmer siden jeg drømte om mange ufoer som svevde som noen galninger over natte himmelen. Ikke vet jeg, men man kan jo begynne å lure. Hva tror dere folkens, er det noe i denne drømmen min mon tro? :)
Antall ord: 360

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Aug 2008 19:45
16
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

Det kan jo hende at all lesingen om ufo temaet er grunnen til drømmen. Men personlig vet jeg at der finnes noe sannhet i din drøm. :)
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KWG
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2008 17:17
16
Kjønn (valgfri): grei mann :-)
Lokalisering: Saltrød

hehe bra drøm

Innlegg av KWG »

:D :D bra drøm det der, men jeg er skeptisk til at det er noe sant i den. Men skulle du få komtakt med en Ufo mann/dame, får du gjøre lyd opptak av det vedkommende sier.Eller skrive det ned
Antall ord: 42
MANU og AC /DC FAN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

Jeg har ofte hatt "ufo besøk" i mine drømmer,de kommer gjerne hvis jeg har studert mye spirituelt stoff,tror det er en fare for at man kan "overanalysere" drømmen sin også.

Dette med ufo besøk 14 Oktober er vel som vanlig bare sprøyt,er ikke dette en dato som stadig forskyver seg? :?
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links