UFO, Kornsirkler & fenomenDette bør vi alle gjøre den 14 oktober 2008.

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Aug 2008 19:45
16
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

det er profilbildet/avataren. :)
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
NightHawk
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Sep 2008 22:40
16
Lokalisering: Buskerud
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av NightHawk »

Nå har jeg ikke lest alle innleggene, men tenk deg dette:

Hvorfor skulle de besøke oss for å hjelpe? Vi er i så fall en smule mindre intelligent enn de er siden det kreves teknologi vi bare kan drømme om, for å gjøre en slik reise.

Hva gjør vi med de som er "under" oss på rangstigen? Jo, vi spiser dem, bruker de som nytte-dyr o.s.v. Dette er naturens gang og naturlig for oss alle.

Har vi så lyst på et besøk fra det ytre rom? :mozilla_wink: .
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Apostle_of_Xenu
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Sep 2008 21:07
16

Innlegg av Apostle_of_Xenu »

Har vi lyst? Trenger jeg virkelig svare på det?

Heldigvis/desverre for menneskeheten tror jeg vi har utviklet meget sophistikert krigføring, mer en det kan hende at en fremmed rase har. Det faktum at de har utviklet romfart betyr ikke at de automatisk er en agressiv rase. Mennesker er jo notorisk kjente for å være bare få skritt fra å utvikle utrolige romskip samtidig som vi også er noen få skritt fra å være apekatter. Jeg tror den raske utviklingen har gjort oss mer en klare nok for selvforsvar i en slik situasjon der det måtte være nødvendig, men at en rase er på besøk betyr ikke nødvendigvis at vi er deres nye kyr.
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ufoboy2003
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Sep 2008 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Cosmos

Innlegg av ufoboy2003 »

NightHawk skrev:Nå har jeg ikke lest alle innleggene, men tenk deg dette:

Hvorfor skulle de besøke oss for å hjelpe? Vi er i så fall en smule mindre intelligent enn de er siden det kreves teknologi vi bare kan drømme om, for å gjøre en slik reise.

Hva gjør vi med de som er "under" oss på rangstigen? Jo, vi spiser dem, bruker de som nytte-dyr o.s.v. Dette er naturens gang og naturlig for oss alle.

Har vi så lyst på et besøk fra det ytre rom? :mozilla_wink: .
Vi spiser ikke alle dyr gjør vi vel, f.eks. de jeg har hatt kontakt med har en mye annerledes forståelse for verden enn det vi har. Vi i vesten spiser ikke katter og andre kjæledyr feks.
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
NightHawk
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av NightHawk »

Dette er satt på spissen fra min side, men det jeg mener er at det går ikke alltid som vi ønsker. Er enig i teorien din, men ta det ikke for gitt at intelligent betyr en hyggelig tone. Synes selv dette hadde vært utrolig spennende, men hadde vært meget skeptisk til et møte. Dette hadde vært noe helt nytt for oss, så det å stå med åpne armer hadde vel ikke et normalt menneske gjort.
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Apostle_of_Xenu
Nybegynner
Nybegynner
16

Med russland, usa og kina fokusert på EN fiende (romvesenet), for ikke å snakke om at vi allerede har utviklet missiler som kan skyte ned satelitter tror jeg vi er ganske godt sikret.

Det jeg stiller spørsmål til er hvorvidt vi i det hele tatt hadde tatt imot dem eller bare skutt de ned med en gang, men heldigvis tror jeg menneskets naturlige nysjerrighet hadde vært den dominerende følelsen.. så selvforsvar.
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
haisseM2012Messiah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Sep 2008 21:32
16
Lokalisering: Hadde jeg sagt det måtte jeg drepe deg...

Innlegg av haisseM2012Messiah »

Tror egentlig ikke det er tvil om at de vi er i stand til å skyte ned romskip hvis vi vil, med mindre de har et slags mesh de kan slenge ut rundt romskipet som de vever inn missilene med og absorberer eksplosjonen når missilen sprenger. Det jeg lurer på er om vi er i stand til å kommunisere med dem?
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ufoboy2003
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Sep 2008 20:39
16
Lokalisering: Cosmos

Innlegg av ufoboy2003 »

De kan jo kommunisere med oss så hvorfor skal ikke vi kunne komunnisere med dem spør jeg!!
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Xenu.

Jeg er uenig i at vi skal se på de som fiender. De største fiendene er oss selv: les skyggen/ kabalen..

Bilde
Bilde

Dette er to ulike bilder afv hva som i militæret kalles for ARV. De blir produsert lockheed martin og northrup f.eks.

Det meste av negativ informasjon kommer av desinformasjons agenter. Som vil spre frykt.
Har du forresten hørt om PLF også? (programmed biological life form) Biologiske eksperimenter gjort i undergrunnsbaser for det meste i USA ifølge disclosure project.
Sist redigert av GJest på 30 Sep 2008 22:44, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
NightHawk
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av NightHawk »

Håper du har rett. Tenker da på teknologien de kan være i besittelse av. Høy intelligens gir ikke bare høy-teknologiske romfartøy, men også høy-teknologiske våpen.
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
haisseM2012Messiah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Sep 2008 21:32
16
Lokalisering: Hadde jeg sagt det måtte jeg drepe deg...

Innlegg av haisseM2012Messiah »

ufoboy2003 skrev:De kan jo kommunisere med oss så hvorfor skal ikke vi kunne komunnisere med dem spør jeg!!
Kanskje over tid... Men foreløpig tror jeg vi må være fornøyd med å bli kommunisert med... Og være glade for at ingen har skutt dem ned ennå!!
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Apostle_of_Xenu
Nybegynner
Nybegynner
16

NightHawk skrev:Håper du har rett. Tenker da på teknologien de kan være i besittelse av. Høy intelligens gir ikke bare høy-teknologiske romfartøy, men også høy-teknologiske våpen.
Har du vurdert muligheten for at de ikke trenger våpen der de er fra? En fredelig planet uten sult, mangler og krig vil ikke kreve våpen. Det er ikke sikkert at de enngang er klar over konseptet krig og ikke har hatt behov for våpen for å overleve. Kanskje de utviklet seg fra den største rasen på planeten og dermed ikke trengte å lage spyd for å drepe en sabeltanntiger.

Mennesker har drept hverandre og alt på 2 og 4 bein så lenge vi har eksistert, og jeg tror det er en fordel når vi endelig (officielt) får kontakt med en annen rase.
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Mange flotte værfenomener som er helt vanlige, men hva med denne vinklingen her?
Antall ord: 14
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
20
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: I fjordstrøka innafor
Har takket: 1453 ganger
Blitt takket: 1747 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Ghost hunter skrev:
Jeg syns det er mer merkverdig at de klarer å reise over så lange avstander uten å dø på veien, eller gå tom for drivstoff. Klarer de reisen, greier de nok å holde seg svevende i tre dager, skal du se!
Fra spøk til revolver.....

Hva får deg til å tro at det er 95 blyfri de bruker????

GH

Klart det må være blyfri, ellers blir det for tungt.....

A
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
20
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: I fjordstrøka innafor
Har takket: 1453 ganger
Blitt takket: 1747 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Vermilion Oriol skrev:Sporer av her litt....men hva er greien med at en del har aaaaltfor mange stjerner? Med tanken på at hvis det går etter innlegg...og noen skriver et par hundre og likevel....ja...?

Stjernene går etter antall innlegg, ikke etter kvalitet eller innholdsmessig verdi, og er derfor omtrent verdiløse.

Misbruk av stjerner, derimot, det vil jeg fra nå håndtere.

Dersom du har mista alle ekstrastjernene - som du møysommelig har laget til får å passe inn, så vil du nå se at de er borte...
Rett og slett fordi jeg har sagt NEI....

Dersom du/dere som opplever dette igjen ønsker å vise avatar, så må jeg slå den på igjen, så da får dere sende meg en PM...

Kansje jeg vil vurdere å slå på igjen avataren for de det gjelder...
Men da vil jeg ha en solid begrunnelse for hvorfor det ble gjort som det ble gjort.... ::=
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links